Pagi lagi Pak Ya dah bangun keesokan harinya. Dia termenung di jendela dapur, menunggu air yang dijerang. Seorang selepas seorang penyewa rumah bilik sewanya keluar rumah untuk bekerja. Mula mula cikgu Hanim dan suaminya.
"Lawa Hanim dengan kebaya kain ketatnya, macam mano lah murid-muridnya nak belajar tu, kain kotat, punggung bosar sikit, berbuai buai kalau dio menulih kek papan itam tu. Isshhh... mesti murid-murid lelaki pandang kek punggungnya lobih lamo dari mereka pandang kek papan itam" kata hati Pak Ya.
"Kalau den dapek Hanim ni, sekali lai, lamo sikit. Hmmm, tapi tak leh lah, nampak eh, sobab suami dio tu ado. Lagi pun tak nak lah, isteri orang, takut nanti porak perando pulak dio orang tu nanti kalau suami dio dapek tahu. Sekali dahlah malam tadi" kata hati Pak Ya.
Bernafsu dia terhadap Hanim. Pak Ya dah dapat rasa pantat Hanim, tapi Pak Ya masih lagi rasional, bini orang tu. Ado yg lain lai. Pak Ya senyum saja bila dia nampak si Rozita membuka jendela.
Tu si Rozita yg single cute tu, perghhh, teringat dia aksi dua malam yang lalu, dan malam tadi. Body Ita mmg sexy bonar yg Ita mengerang panjang semasa hampir semua anu godangnya dibenamkan ke dalam lubuk pantat Ita itu.
"kotat .... Kotat....." kata hati Pak Ya mengenangkan Rozita yang secara rela menyerahkan tubuhnya untuk dinikmati. Bergerak gerak anu godang Pak Ya bila dia teringatkan malam tadi dgn Ita tu.
"Tapi dio tu ado batang plastic, agak eh, bilo gorsang yo, main pantat dongan batang plastik. Hihihi macam-macam lah pompuan ni..."
Kemudian budak-budak yg belajar kat akademi tu. Berdua, lawa, ranggi dan fashionable. Menyewa bilik hujung, macam budak-budak biasa pakai jeans ketat, blouse dan t-shirt ketat dan sendat, singkat lagi. Seorang dari nya Amlina pakai baju T sendat ketat dan singkat. Roomatenya, Farida tu gempal, pun masih nak pakai jeans ketat juga, peha dan punggung besar. Pak Ya pandang saja mereka start motosikal mereka.
Air dijerang pun masak. Pak Ya membuat kopi dan dia minum sambil memandang ke luar, bahagian belakang rumahnya, ke arah blok rumah sewa nya. Tiba tiba Rozita turun, pakai blouse jacket hitam dan skirt hingga lepasi lutut, tumit tinggi.
"Hmmm...betul-betul macam eksekutif, tapi semalam masa mengangkang macam sundal je, tapi best.... hehehe!" tersenggeh Pak Ya sorang diri memandang pada Ita. Rozita melambai pada dia. Dilambai Pak Ya balik. "Ita nak pergi kerja lah tu, nampak dia senyum semacam jer.... hehehe!" Tersengih Pak Ya.
Pak ya pun membawa minuman nya ke depan rumah, ada kerusi dan meja di laman. Roti bakar dua keping, telur goreng, dan kopi. Dia duduk bersarapan dan memikirkan kerja kerja yang akan dibuatnya pagi tu. Nak siram bunga dan nak betulkan pagar di belah belakang. Dollah, kawan kampungnya tu bekum datang pulak lagi. Dollah ni sebaya, tapi diambilnya bekerja menjaga kawasan.
"Assalamualaikum Pak Ya...Pak Ya?" kedengaran suara dari dapur.
"Waalaikumusalam, datang ke depan " jawab Pak Ya. "Macam suara Farida je.."
"Motor tak leh start lah Pak Ya, pinjam kan motor boleh?" minta Farida.
YOU ARE READING
Pak Ya
General FictionNOTA : Cerita asal ada 10 bab sahaja, dan aku pernah sambung sampai ke Bab 12. Kini, aku dah berjaya sambung hingga bab 25 setakat ini, dan on going kalau aku ada masa nak menulis. .