Part 11 : Sal Liza dan Jean

228 8 0
                                    



Tepat jam 10 mlm, seperti dijanjikan. Pak Ya menerima MMS. "Nak rasa anu godang dah ada di depan ni"


"Eh? Tak domgar pun bunyi kereto? motor ? Dah sampai?" kata Pak Ya dalam hatinya. Dia pun membuka pintu.


"Ini Pak Ya ye? Saya Sal." tercegat seorang gadis muda. Pak Ya mcm pernah kenal budak tu. manis dan .....eh? ado lagi duo orang? "Ni kawan2 Sal..... Liza dan Jean." sama je manisnya bertiga tu. Yang berdua tu Pak Ya tak pernah nampak, tapi sal tu mcm dia pernah jumpa je....


"Boleh kami masuk?" mereka nampak macam innocent je... cute2 semuanya. pakaian biasa T shirt dan jeans.


"Eh... errr... yo lah. Masuk lah." Pak Ya tersipu sipu. Gadis2 tu pun nampak macam malu malu je... al maklumlah... datang nak tengok anu godang Pak Ya.


Setelah mereka bertiga duduk. Sal tersipu sipu tersenyum. yang berdua lagi pun sama. Mereka duduk di kerusi sofa kembar tiga tu... Pak Ya pun duduk di one seaternya. Pak Ya terdengar suara salah seorang darinya "Cakap lah..."


"Pak Ya tahu apo hajat cik bertigo ni datang..." ketiga2 gadis tadi tersenyum simpul malu malu. "Sapo yg sms Pak Ya tadi...?" tanya Pak Ya.


Liza dan Jean memandang pada sal. "Saya..." jawab Sal.


"Pak Ya nak tahu lah..." Pak Ya memandang mereka bertiga. Sal agak malu2, tunduk. Tapi Jean dan Liza memandang pada Pak Ya... Liza kerap memandang pada celah kangkang Pak Ya. Pak Ya perasan tu. Tapi malam ni dia tak berapa teruja pulak... walaupun dia nampak buah dada Jean dan Liza agak besar dalam baju T mereka yang ketat tu. "dari mano dapek nombol telepon Pak Ya dan ado ....err... ado tengok gambar Pak Ya...?" Pal ya tak tersebut pulak 'anu' nya.


"Oh ...hihihihi!" Liza bersuara. dia tersenyum lebar. Pak Ya perasan yang matanya sekali lagi ke arah celah peha Pak Ya...mujur lah dia memakai seluar dalam dalam kainnya.... 'Saya dapat dari kawan..." Liza menyambung.


"Oh? Dari kawan? sapo namo kawan kau org tu?"


"Dia pesan jangan bagi tahu namanya.... kawan2 lain kata ada dalam internet. Dia dapat dari situ dan bagi kat saya." Liza menambah dan mendapat anggukan positif dari Sal dan Jean.


"Hmmm..." Pak Ya menggaru kepalanya. Dia bangun dan mendapatkan kopi. Dia dah menyediakan minuman untuktetamunya.


"Pak Ya... kami ni ingin melihat je."


"Apo tu?" Pak Ya tak terdengar sangat.


"Nak tengok anu godang Pak Ya lah." jawab Jean.


"Eh? Apo?" Pak Ya membawa minuman pada tetamunya.


"Kami nak tengok je Pak Ya... tak percaya apa yang dalam gambar dalam internet tu!" kata Liza. "Ye Pak Ya... nak tengok je... " kata Sal pula.


"Ye Pak Ya... please Pak Ya. Tengok je." sambung Jean. Dia menjeling kepada rakan2 nya tu. Mereka mengambil minuman.

Pak YaWhere stories live. Discover now