Malam tu, 12 tengah malam, selepas Shahrul suaminya lena, Hanim pun pergi ke rumah Pak Ya. Punggung besar dan bulat Hanim berbuai buai melangkah ke rumah Pak Ya. Hati nya berdebar debar, sebab dalam dirinya konflik, nak rasa, nak pegang anu gadang Pak ya, tapi dia tahu salah. Salah sangat isteri orang main dengan jantan lain, tapi keinginannya melebihi rasional fikirannya. Geram dia pada dirinya sendiri. Sampai di tangga di depan rumah Pak Ya, Hanim naik dan tiba-tiba terdengar suara Ita.
"Ohhh koyak lubang saya Pak ya.... Ohhhh!! Arghhhhh!!" erangan tu mesti dari mulut Rozita fikir Hanim.
Hanim pun mengintai, memang sah. Ita sedang menonggeng dengan tetek besarnya berbuai buai dalam pergerakan dia ditujah dari belakang. Hanim menutup mulutnya dan mengepit pehanya. Air pantatnya dah merembes keluar lagi, tadi dah berhenti sekejap, tapi dengan situasi masa begini, dengan wajah Ita yang menyengit kena anu gadang Pak Ya dari belakang, style doggie itu, membuat dia horny lagi.
"Tak koyak lah Ita, kan semalam main tak koyak! Malam ni nak lagi... hehehe" kata Pak Ya, terdengar oleh Hanim. Suara Pak Ya tu? Semalam dia orang main ke? "Ohh Pak Ya... kuat lagi....sedapppnyerr!!" erangan Ita menambahkan horny Hanim. Kata kata lucah yang keluar dari mulut Ita dan Pak Ya pun menambahkan dia rasa horny.
"Ohhh Pak Yaaa.... lagi! lagi! Fuck Ita Pak Ya!!" keluhan Ita membuat Hanim menyentuh cipap tembamnya, digesel geselnya cipapnya itu dari luar, menonggeng nonggeng Hanim mengintai dari celah tingkap kaca rumah Pak ya itu.
Jari jemari Hanim laju memain main di situ. Ita meramas teteknya sendiri semasa ditujah Pak ya. Hanim cuba menumpukan pada batang Pak Ya. Dia sendiri nak tengok betapa besar dan panjangnya batang Pak Ya yang dikatakan Ita dan Yuni itu.
"Cepat lah tukar posisi... " kata hati Hanim, pantatnya dah berair, dia ingin tengok sangat saiz batang Pak Ya itu, atau 'anu gadang' yang dikatakan Ita semalam.
"Kau nak ko anu gdang Pak Ya ni hari hari Ita?" kata Pak ya sambil memaut pinggang Ita dan menujah keluar masuk.
"Ermmm.... Pak Yaa... nakk nakk selalu Pak Yaaa" jawapan Ita macam bernada sedih nak menangis
"Sedap sangat agaknya anu godang tu keluar masuk pantat Ita tu" kata hati Hanim.
Ita mengilai dan dia mencapai klimaksnya. Anu gadang tu dah membuat dia klimaks berkali-kali
"Arrgghhhh!!!!!!!! Pak Yaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!" mengerang Ita dan Hanim melajukan gesekan jarinyapada kelentitnya.
Dia menonggeng nonggeng macam kena doggie juga. Abang Shahrul tak pernah main doggie macam Pak Ya buat tu. Selalunya Hanim di bawah mengangkang saja dan abang Shahrul di atas menujah, itu jer lah style bang Shahrul tahu.
Tanpa disedari Hanim, dia pulak yang klimaks. Hanim menggigil dan mengerang juga, sama masa dengan si Ita. Pak Ya terhenti sekejap, ditanamnya keseluruhan batang zakarnya yang panjang besar itu inci di dalam.
"Ehhh sapo tu?" kata Pak Ya, dia terhenti dengananu godangnya di dalam pantat Ita. Ita tersembab ke depan dan tertiarap. Tetek besarnya mengelembung ke tepi. Pak Ya memandang ke arah tingkap, anu godangnya masih terbenam di dalam pantat cantik dan ketat Ita itu. Pak Ya mencabut anu godangnya, dia bangun dan menjengok keluar tingkap.
"Urghhh...!!! Jangan la tarikkkkk!!" jerit Ita. Hanim masa tu dah tertongeng juga dengan kain tersingkap.
"Shhhyyy! Ita, kau balik la. Pak Ya rasa kita kena intai lah?" bisik Pak ya kepada Ita. Mata Pak Ya cuba memerhatiikan siapa la di dalam gelap di luar itu.
"Alaaa... Ita nak lagi tau?" manja jer suara Ita.
Memang dia nak sangat uas puas dgn anu gadang tu. Ita masih mahu lagi, tapi mengalah lalu bangun dan pantas mencapai pakaiannya. Pak Ya memerhatikan body sexy Ita, memang seksi kau ni Ita.
"Nanti kita tamatkan ni,yo Ita?" Pak Ya mencium bibir Ita. Ita angguk. Ita tak pakai pun panties nya, dan bra pun sengaja ditinggalkan di tilam Pak Ya.
"Ita balik ikut belakang Pak Ya..." kata Ita. Takut Ita kena serbu dek orang kampung.
Ita menghilangkan diri di dalam gelap itu, melalui pintu belakang. Pak Ya mengenakan kainnya, anu godangnya menonjol jer, masih keras, melekit sikt dgn air pantat Ita. Lambat lagi ia akan lembek seperti sedia kala. Pak Ya menjengok di luar dan alangkah terperanjatnya dia melihat Cikgu Hanim yang melutut depan tingkapnya, dengan rambut yang tak terurus dan kain batiknya yang dah nak terurai.
"Eh? Cikgu ? Ado apo?" Pak Ya tersengih melihat cikgu muda anak sorang tu di depannya itu dalam keadaan yang amat seksi sekali, peha gebu dan gemuknya terdedah.
"Err... err..." tak terkata apa si Hanim, dia menguraikan rambut panjangnya dan mengikat semula dengan getah dan membetulkan kainnya.
Pak Ya bukannya budak-budak. Dia tahu Hanim mengendap dia main dengan Ita. Cepat Pak Ya menghulurkan tangan dan menarik Hanim ke dalam.
"Mari masuk, nanti nampak dek orang kang? Ini dah dokek pukul satu ni! " kata Pak Ya. Hanim bangun dan kain batiknya jatuh ke lantai. Hanim dalam stim itu, terus saja melangkah meninggalkan kain batiknya di luar, di beranda rumah Pak Ya. Pak Ya tersengih jer.
"Ishhhh nak bonar kau ke anu gadang den ni Hanim!?" kata hati Pak Ya. "Ado lai den dapek main malam ni."
Hanim nampak seksi dengan hanya berbaju T ketat, tetek nya membusung dan punggung yang selalu menarik minat ramai jantan itu tertutup dengan sehelai panties kecik saja.
"Kau Hanim... ishh! Kau intai den ko? " tanya Pak Ya apabila mereka dah berada di dalam.
"Errr... maafkan saya Pak Ya..." tersipu sipu Hanim.
"Tak apo, Pak Ya tau kau nak ni kan?" senyum Pak Ya menjawab, direct to the point, dah lewat malam, dia tak mau nak dolak dalik dah.
Dah jam 1 pagi, nak datang rumah den, nak apo lai, mesti nak kono anu godang den ni! Pak Ya tahu dan dia menyuakan anu godangnya yang masih di dalam kainnya, menonjol dan terangguk angguk menghadap Hanim. Mata Hanim terus tertumpu kepada anu gadang yang ada di dalam kain Pak Ya itu dia mengetap bibirnya.
"Nak kan?"
.... SAMBUNG
YOU ARE READING
Pak Ya
General FictionNOTA : Cerita asal ada 10 bab sahaja, dan aku pernah sambung sampai ke Bab 12. Kini, aku dah berjaya sambung hingga bab 25 setakat ini, dan on going kalau aku ada masa nak menulis. .