-Pov luna- 15:52 PM
Het is echt fijn als je precies op de dag dat je naar school moet terug komt van vakantie, dan hoef je pas een dag later naar school. Vandaag dus, waar ik totaal geen zin in heb. Ik zit weer bij jade en denise in de klas. Zij hebben er de afgelopen 2 jaar voor gezorgd dat ik echt veel problemen had. Zoals toen ik op de grond werd geduwd en ze me met hun "groepje" ik elkaar trapte. Toen heb ik 2 dagen in het ziekenhuis gelegen door een gebroken pols en hersenschudding. En dat alleen omdat ik dus met jai ging. Echt bullshit. Maar ja, ik kan er niks aan doen. Als ik op de fiets zit en even niet oplet voel ik een klap, val van mijn fiets en raak ik bewusteloos.
-Pov jade-
"Goodmorning babey." Wordt er tegen me gezegd als ik eten aan het maken ben. "Morning." Antwoord ik. Ik leg m'n eten op een bord epn loop naar de bank. "Hé sam, even een vraagje." Zeg ik tegen hem. "Ask me babey." Antwoord hij. "Hebben wij eh, het eh, gedaan gisteren? En even eerlijk antwoorden ja?" Vraag ik hem. Hij ziet blijkbaar aan me dat ik een beetje nerveus wordt. "Keep calm babey. We hebben niks gedaan gister." Zegt hij en hij aait over mijn wang. "Weetje wat we gister wel deden?" Zegt hij. Ik schud mijn hoofd en voor ik het weet zoent hij me. Als ik me terug trek omdat ik gebeld wordt schrik ik. "Kut, ik heb natuurlijk gister tegen m'n ma gezegd dat ik bij chiara sliep. "Hi mam, wat is er?" Waar ben je?" Bij chiara, hoezo?" Gewoon ik wilde even weten of je veilig was." Ja tuurlijk, ik ben zeker veilig." Zeg ik en ik kijk naar samuel. "Nou oke dan, ik ben weer gevraagd voor een opdracht in het buitenland dus ben ik pas na het weekend weer thuis." Oke is goed!" "Ik moet gaan lieverd, ik soreek je zo snel mogelijk weer." Oké doeghh." Dat is het laatste wat er gezegd wordt en ik hang op. "Kan ik even douchen?" Vraag ik aan sam. "Sure babe." Ik sta op en wil net naar boven lopen als er aan mijn arm wordt getrokken en ik op sam's schoot beland. Hij geeft me een kus en laat me dan weer los. Ik loop naar boven en stap onder de douche. Ik weet niet, maar sinds gister avond lijkt het wel of ik iets Begin te voelen. Het is heel raar, want ja na dylan heb ik eigenlijk niemand meer gehad. En dat is ook al zo'n half jaar terug. Als ik klaar ben loop ik naar sam's kamer en zie ik dat er een grijze joggingsbroek en een zwarte balr trui liggen, Ik doe mijn ondergoed aan en trek daarna de kleren aan die op zijn bed lagen aan. Gooi mijn haar in een losse knot en loop weer naar beneden. "Jade? er staat iemand voor de deur, ene dylan?" Zegt samuel en van die naam, raak ik verstijfd..