-Pov chiara-
"Hey babe." Wordt er gefluisterd in mijn oor. Ik draai me om en zie een van die gasten staan die liz en ik tegen kwamen in de club. "Wat doe je hier?" Vraag ik. "Ik kom jou halen, je gaat met mij mee." Zegt hij. "Ik weet niet eens wie je bent, dus rot lekker een eind op." De naam is dioni, dioni jurado-gomez." Antwoord hij. "Boeit me geen flikker rot op." Zeg ik en ik smijt de de deur achter me dicht. Ik gooi m'n tas op de grond en ga naar de douche. Als ik onder douche vandaan kom trilt mijn telefoon op bed. Dioni belt. "Wat moet je?" Vraag ik chagrijnig . Het enige wat hij zegt is: "jou, ik wil jou."
-pov samuel-
"Kom mee ik weet wel iets leuks." Zegt jade en ze trekt me van de bank mee de trap op. Als we boven zijn trekt ze me mee naar m'n slaapkamer. "En nu?" Zeg ik en ik kijk haar vragend aan. "Je gaat je omkleden want we gaan drinken todat ik niks meer van deze vanavond weet morgen ochtend." Zegt ze, en voor ik kan vragen wat er vanavond gaat gebeuren trekt ze mijn kast open. "Hier, doe dit maar aan." Zegt ze en ze pakt een grijze broek en een zwarte blouse uit mijn kast. Ik kleed me om en ga beneden zitten. Als jade beneden komt trek ik mijn schoenen aan en stappen we in de auto. Ik parkeer de auto en we lopen richtig de club. Als we binnen zijn besteld wat drinken en gaan we tussen de menigte staan. Ondertussen is het half 1 en ben ik aardig dronken, jade al helemaal. "Zullen we gaan?" Vraag ik haar maar ze drinkt rustig verder. "Hallo?" Zeg ik en ik zwaait voor haar ogen. "Oh, wat zei je?" Zegt ze zo lam als ik weet niet wat. "Of we naar huis zullen gaan." Jaja zo." Zegt ze en ze vraagt weer 2 glazen bacardi aan de barman. Na zo'n anderhalf uur verder te zijn is jade nog erger aangeschoten en zit ik te wachten tot we naar huis kunnen gaan. "Kom schat we gaan naar huis." Zegt jade die volgens mij niet eens weet wat ze zegt. Ik pak haar hand vast en loop naar buiten. "Ben je klaar?" Zeg ik lachend. "Jahaa, kom we gaan wat leuks doen." Zegt ze en we lopen naar de auto. Als we bij haar thuis aankomen ga ik op haar bed zitten. "Kom je ook of?" Vraag ik aan jade. "Ja wacht even ik kom eraan!" Hoor ik vanuit de badkamer.
Pov jade
Oke, alles gaat volgens plan. Ik ben dronken (heeel klein beetje maar hoor), jai heeft me de xtc gegeven die ik hem vroeg en samuel ligt in bed. Ik doe mijn kleren uit en neem wat xtc, dan loop ik naar samuel toe. "Zozo, wat ga je doen?" Hoor ik samuel vragen. "Ik kom bij jou liggen." Antwoord ik lachend en ik zet de tv aan. "Dus, american pie of kijken we orange is the new black verder?" Vraag ik. "Doe orange maar babe." Antwoord hij. Ik zet orange aan en ga naast hem liggen. "Godverdomme." Zeg ik net iets te hard. "Wat is er babe?" Vraagt samuel die mijn haar om zijn vinger draait. "M'n oma, die heeft aangeboden om op me te letten omdat mijn moeder nog langer weg is. Alsof ik niet op mezelf kan letten." Zeg ik en ik smijt m'n telefoon tegen de muur. "Weetje" zegt samuel. "Wat?" Vraag ik en ik kijk hem aan. "Je bent echt heel lekker als je boos bent." En ik kijk hem weer aan. "Oh, normaal niet dan?" Probeer ik heel sirieus te vragen wat niet echt lukt. "Jawel, je bent altijd lekker.." Zegt hij en hij duwt mijn kin omhoog. "En mooi." Zegt hij er lachend achteraan. Ik sta op en pak m'n telefoon. "Oops." Zeg ik lachend en ik laat mijn telefoon aan samuel zien. "Ach ja, mama betaald wel." Zeg ik lachend. Ik loop naar het bed en ga op zijn buik liggen. "Lach eens." Zeg ik en ik probeer een foto te maken. "Nee ga is weg." Zegt hij schaterend. We stoeien wat en dan, dan ligt hij boven op me.
-dit stukje is wat heftiger, wil je dit niet lezen, stop dan nu met lezen. Het volgende hoofdstuk wordt weer normaal.-
"Nu weet ik wel wat leuks." Zegt samuel grijnzend. "Oh ja? Wat dan." Vraag ik hem. Hij legt zijn handen op mijn gezicht en begint me te zoenen.. En na natuurlijk doe ik vrolijk mee aangezien ik wat op heb. Hij begint steeds heftiger te zoenen en maar na even trekt hij terug. "Weet je dit zeker?" Vraag hij aan me. "Jaha doe nou maar." Antwoord ik en hij begint me weer te zoenen. Dan gaat hij naar mijn nek en steeds verder naar onder. "Dan trek ik zijn shirt en boxer uit en maakt hij mijn bh los, waarnaar hiij mijn ondergoed ook uittrekt. Hij trekt zijn la open en haalt er een condoom uit. "Weet je het echt heel zeker?" Vraagt hij nog een keer. Zonder na te denken knik ik en pak ik de condoom tussen zijn vingers uit, haal hem uit de verpakking en doe ik hem om bij samuel. Hij zoent me verder en gaat naar binnen. "Sam." Kreun ik zachtjes. "Yea babe." Zegt hij. Ik begin harder te kreunen. "Samuel." Blijf ik herhalen. "I'm almost there babe." Zegt hij en hij begint sneller te gaan. Ik trek mijn benen wat op zodat het wat makkelijker voor hem is. "Samuel, Samuel!" Kreun ik. Hij gaat nog sneller en een paar tellen later rolt hij van me af. "You're amazing babe." Fluisterd hij in mijn oor terwijl hij met mijn haar speelt. "U too babey." Antwoord ik. Ik ga dicht tegen hem aan liggen en val in slaap.