5

10.2K 97 1
                                    

-pov jade- 21:00 PM

"D'D'Dylan?" Vraag ik geschrokken. "Ja? Wie is dat dan?" Vraagt sam aan me. "Dylan is mijn ex van een half jaar terug.." antwoord ik. Ik loop naar de deur en trek de deur open. "Wat doe je hier?" Vraag ik boos. "Even kijken hoe het met mijn babe is. Antwoord hij. "Jou babe? HAHAHA, laat me niet lachen." Maar jade..'" begint hij. "Nee geen gemaar. Ik ga met samuelp en niet met jou. Dus flikker alsjeblieft op." Dat is het laatste wat ik zeg en ik smijt de deur dicht. "Wat?" Vraag ik. "Je zei dat eh' wij eh' wat hebben." Zegt hij. "Oh, ja. Ik weet niet hoe jij erover denkt maar ik zie het wel zitten hoor." Zeg ik grijnzend tegen hem. Zonder iets te zeggen tilt hij me op en loopt naar de bank. "Sure babey." Zegt hij en hij zoent me.

*4:30 AM night*

Ik wordt wakker, wakker met samuel naast me. Hij heeft zijn boxer aan en ik lig in mijn ondergoed, ik kan weer eens niet slapen. Ik lig al 3 uur na te denken over dylan. Waarom wilt hij me? Na een half jaar uit elkaar geweest te zijn wilt hij me terug? Ik wil opstaan maar voel een hand op mijn buik. "Keep calm babe, ik ga water pakken." Ik sta op en loop naar de koelkast op wat water te pakken. Als ik terug kom zit samuel rechtop in bed voor zich uit te staren met zijn telefoon in zijn handen. "Whats up babe?" Vraag ik hem. "M'n pa." Zegt hij. "Wat?" Vraag ik door. "Is dood." Zegt hij en hij barst in huilen uit. Ik zet het glas water neer, ga naast hem zitten en trek hem in een knuffel. "I'm so sorry for u." Zeg ik. "It's okay babey." Antwoord hij. Ik leg mijn hoofd op zijn buik en wrijf zachtjes over zijn gezicht. Als hij wat gekalmeerd is, ga ik tegen hem aan liggen en voel ik zijn armen om me heen. "Goodnight babe." Fluisterd hij in mij oor en dan val ik in slaap..

Sex with UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu