-pov liz-
Ik heb vorige week echt de meest geweldige en mooiste jongen ever gezien. Hij heet jai. Hij is gewoon zo perfect meer woorden heb ik er gewoon niet voor. Ik heb zijn nummer, maar ik weet dus gewoon niet wat ik hem moet sturen. Ik zit op de bank en kijk wat tv als ik het geluid van de oven hoor. Ik had pizza gemaakt . Ik loop naar de keuken en als ik uit het raam kijk laat ik het bord vallen. Jai staat aan de overkant van de straat en heeft het bord horen vallen omdat dus lekker het raam open staat (not •_•). Hij komt naar mijn raam lopen en begint tegen me te praten. "Lukt het allemaal?" vraagt hij lachend. "Eh, ja hoor!" zeg ik snel en ik voel dat ik rood begin te worden. "Wat was je aan het doen?" vraagt hij als ik de stukken van het bord oppak. "Ik eh was pizza aan eh het maken." antwoord ik. "Sounds good." grijnsd hij. Mij god zijn grijns is zo mooi, te mooi om niet te staren. Hij knipt in zijn vingers. "Hallo?" grinnikt hij. "Oh eh, ja sorry!" zeg ik en ik staat naar beneden. "Zullen we een keer wat afspreken?" vraagt hij als er een ongemakkelijke stilte valt. "Ja tuurlijk, lijkt me leuk!" antwoord ik en ik bloos. "Ik moet gaan ik bel je wel voor ons "afspraakje"." grijnsd hij en hij loopt weg. Ik pak mijn pizza en ga op de bank zitten. Wat voor "afspraakje" zou hij bedoelen?
_____________________________
Hee allemaall, Weer een nieuw hoofdstukje :). Ik kan gewoon niet geloven dat ik al bijna 5k reads heb!!! Thank u all ❤ see u at next chapter!
Oh ja ps: liz als je dit leest dit hoofdstuk is speciaal voor jou❤ byee :P