16

3.5K 59 3
                                    

-pov luna-

Vandaag ga ik "praten" met jade, als ik dat kind straks zie ligt ze op de grond. Oke ik heb niks met cameron alsnog ze moet van hem afblijven, jai heeft ze ook al zover gekregen. Ik heb net gedoucht en me aangekleed en zit nu op de bank een beetje te zappen op de tv. Als ik net een leuk programma heb gevonden kijk ik op de klok en zie ik dat ik weg moet. Ik pak mijn tas en trek mijn jas aan, dan pak ik mijn scooter en rij ik naar school. Ik zet mijn scooter neer en loop naar mijn les toe. Als ik in de klas aankom staan alle ogen op mij gericht. "Wat?!" Snauw ik. Ik ga zitten naast chiara en ze begint uit het niets vragen te stellen. "Ben je wel voorbereid? Hoelaat hebben jullie afgesproken? Waar gaan jullie heen?" Ik negeer haar en concentreer me op de les. Ik wordt aangetikt en draai me om. "Hier, dit is van jade." Zegt dean en hij geeft me een briefje. Ik vouw het open en zie groot staan "Je gaat eraan, onthoud dat luna." Ik kijk naar jade en ze werpt me een vieze blik. Als de les is afgelopen en ik net wil weglopen wordt ik tegengehouden. "Waar dacht jij heen te gaan? Wij hadden nog iets te bespreken." Zegt jade met haar "groepje" achter zich. Ze pakt me bij mijn haar en trekt me naar het schoolplein. "Praat dan?!" Schreeuwt ze en ze gooit me op de grond. "Je blijft gewoon van cameron af!" Schreeuw ik terug en voor ik het weet krijg ik een trap in mijn zij, gevolgd door alleen maar geslaan en getrap. Als ik mezelf probeer te beschermen worden mijn armen vastegepakt en wordt er nog harder getrapt. Inmiddels staat de halve school alweer om ons heen. "Slaan! Slaan! Slaan!" Schreeuwen ze. Als ik het bijna niet meer uithou worden jade, denise en liz weggetrokken en lig ik machteloos op de grond.


-pov jade-

"Samuel wat doe je?! Laat me los, ik ging net zo lekker op dat kind." Snauw ik naar samuel, hij trok me zojuist weg bij luna. "Nee, het is klaar nu." Antwoord hij en hij trekt me mee naar de auto. "Samuel laat-me-los!" Begin ik te schreeuwen en ik probeer me los te trekken, wat even lukt en ik ren naar luna toe. "Deze is voor je bijdehande gedrag." Zeg ik en ik geef haar een trap op haar gezicht. "Jade, klaar nu!" Schreeuwt de conrector en samuel trekt me weg. "Mee lopen nu!" Snauwt mevrouw de waard. "Samuel trekt me mee naar binnen en gaat naast me zitten. "Wat is dit?" Vraagt mevrouw de waard aan me met een boos gezicht. "Dat ziet u toch?! Ik vertelde luna even dat ze zich niet moet bemoeien met mijn zaken." Zeg ik en ik werp haar een vuile blik. "Ik ben helemaal klaar met jou. De komende 2 weken hoef ik jou niet meer op school te zien, dag jade." Zegt ze en ze wijst me de deur. Ik sta op en loop weg. Samuel rent achter me aan en pakt mijn schouder. "Waar sloeg dit op?" Vraagt hij met een niet bepaald kijkende blik. "Ach doe niet zo moeilijk sam, nu ben je boos, maar als ik je zo thuis neuk ben je dit allemaal vergeten." Lach ik. "Wat heb jij toch?" Vraagt hij en nog steeds is zijn blik niet al te blij. "Niet zo boos kijken, wordt je lelijk van." Grap ik. Hij loopt naar de auto en trekt de deur open. "Stap in." Zegt hij. "Oke rustig chagrijn." Grap ik en ik stap ik in. Als we aankomen bij mijn huis pak ik mijn sleutels en gooi ik de deur open. "Mama?" Roep ik maar ik krijg geen antwoord. "Dat mens is ook nooit thuis." Zucht ik en ik ga op de bank zitten. "Vertel me nu eens wat er aan de hand was." Zegt samuel als hij naast me komt zitten. "Oke goed.. Blijkbaar heeft die klootzak van een cameron tegen luna gezegd wat er eergisteren is gebeurd. Ze stond gister dus aan mijn deur en zei dat ze wilden praten, onder praten verstond ik dus haar in elkaar trappen. En ja, toen is het dus zo gelopen." Zeg ik en ik kijk samuel voorzichtig aan. "Ben je boos?" Vraag ik. "Nee, ik begrijp het alleen niet zo goed. "Ik weet het wel." Grijns ik en ik trek hem naar boven.


Sex with UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu