29

2.1K 42 0
                                    

-pov liz-

"W.. Ward?" stotter ik. "Hallo liz." antwoord hij. "Wat doe ik hier?" vraag ik onbegrijpend. "Als jij dat nou eens vraagt aan je lieve vriendje jai." antwoord hij. Ik kijk naar jai. "Jai?" zeg ik en ik kijk verontrustend. "Hoe moet ik dat weten?" antwoord hij en we kijken alle 2 ward aan. "Oke. Dan vertel ik haar de waarheid wel. "Jai is mijn favoriete dealer." antwoord hij en ik kijk jai geschrokken aan. "I.. Is dat.. Waar?" Stotter ik. "Liz het spijt me." antwoord hij en ik begin te schreeuwen. DUS JE GEBRUIKTE ME GEWOON VOOR HET DEALEN?" "Shhhhhhtt, stil maar lizzie." zegt ward en ik voel een naald in mijn arm. "Wat.. Is d..." dat is het enige wat ik uit mijn mond krijg voor ik in een diepe slaap val..

-pov jade-

Als we aankomen bij de training zie ik nour staan. Ze is een van mijn beste vriendinnen en we zitten al bij elkaar in het team sinds ons 5e. "Nour!" roep ik en ik geef haar een knuffel. "Hooii!" antwoord ze. Dan zien we quinty aan komen lopen. Zij is een van de arrogantste meiden in ons team. "Heyy losers!" roept ze. Nour wil op haar aflopen maar ik pak haar arm. "Laat haar. " zeg ik en ik trek haar mee naar de kleedkamers. Samuel gaat zitten in de zaal. Als nour en ik de zaal inlopen, stop ik en kijk ik barst ik uit van woede. Ze trekt samuel naar haar en zoent hem, maar hij duwt haar weg. Ik ren op haar af pak haar vast bij haar haren en trek haar weg. Ik sla haar maar nour en mijn trainster laura trekken me weg. Zoek je eigen vriendje vieze vuile kan' " schreeuw ik maar ik kom niet verder "Pardon? Dit soort woorden gebruiken wij hier niet jade!" schreeuwt laura. "Ga zitten." zegt laura tegen iedereen en we gaan zitten. "Die sla ik straks nog echt het ziekenhuis in." zeg ik tegen nour maar samuel hoort het. "Doe rustig, ik wil niet dat je problemen krijgt babe." Zegt hij. "We gaan sparren voor de laatste keer en ik heb de tweetallen gemaakt, hier is het lijstje " Zoë en louisa, nour en lotte & jamie en quinty en ik kijk haar boos aan. "Je denkt toch niet dat ik met die hoer ga sparren?!" roep ik naar laura. "Jamie klaar nu!" roept ze terug. Ik kijk haar boos aan. Na een tijdje roept laura dat quinty en ik moeten. We lopen naar de ring en beginnen met sparren. Ik geef quinty en paar klappen maar dan gaat het mis. Quinty slaat me op mijn slaap en ik val op de grond..

______________________________
Hey allemaal! Weer een nieuw hoofdstukje! Volgende week komt hoofdstuk 30 en word dat het laatste hoofdstuk en dan eindig ik dit 1e deel van mijn boek. Rond 2 januari komt mijn 1e hoofdstuk van "Not enough Ft. Samuel L"

X jamie

Sex with UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu