30. The end

2.2K 54 7
                                    

-pov jade

Ik val neer op de grond en wordt licht in mijn hoofd. "Jade! Jade!." hoor ik nour schreeuwen. "Jade!! alsjeblieft." zegt nour als ze bij me is. "Please baby please." zegt samuel erachteraan. Ik probeer te antwoorden maar nog voor dat dat lukt verlies ik mijn bewustzijn.

-pov nour-

Ik storm op quinty af en duw haar op de grond. "Nou je zin?!" schreeuw ik. "Ahauw, moest dat?" roept ze terug en ze wrijft over haar arm. "Ja dat moest ja!" schreeuw ik en ik trap haar tegen haar arm. "Kut wijf!" roept quinty. "Wil je er nog zo een?" roep ik naar haar. "Laat maar." antwoord ze en ik loop weg.

-pov samuel-

"Ze moet naar het ziekenhuis." zegt haar trainster. "Ik breng haar wel!" roep ik terug. Ik ren naar de ring, pak jade op en loop naar de auto. "Ik ga mee!" roept nour. "Kom dan!" roep ik terug. Als ik bij de auto kom, leg ik jade achterin en stappen nour en ik in. Ik probeer zo snel mogelijk naar het ziekenhuis te rijden maar het is erg druk op de weg. Als we aankomen til ik jade uit de auto en lopen we naar de eerste hulp. "Mevrouw? Kunt u ons alstublieft helpen? Mijn vriendin heeft een klap tegen haar slaap gehad en is bewusteloos. "Lopen jullie maar mee." antwoord de vrouw. We lopen achter haar aan en we komen in een kamer. "Leg haar maar hier neer, ik ga even een dokter halen.

* 2 dagen later *

Jade ligt in een coma en ligt nu 2 dagen in het ziekenhuis. Vandaag gaan kaj en ik naar haar toe. We komen aan en vragen de receptioniste waar ze nu ligt. "Kamer 87, 3e verdieping." zegt ze. We bedanken haar en lopen naar de lift. We stappen de lift in en gaan naar de 3e verdieping. Dan lopen ewe naar de kamer waar jade ligt. Kaj loopt als eerst naar binnen en ik loop achter hem aan. "Goedendag heren." zegt een doktersassistent. We groeten haar en gaan bij jade zitten. "Hoe gaat het met haar?" vraag ik aan de assistent. "Het kan beter op dit moment." antwoord ze. "Ze is in een diepere coma terecht gekomen en haar bloeddruk in erg laag." Ik bedank haar voor de informatie en ga weet naast jade zitten. "Please baby come back to me. Please baby." Ik hoor een lange piep en kijk naar de monitor..


Sex with UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu