19

2.9K 61 0
                                    

-Pov Luna

Ik wordt wakker op de bank met enorm veel pijn aan mijn hele lichaam. "Oh god je bent wakker." Zegt mijn moeder en ze komt naast me zitten. "Auw, kijk ik nou is uit!" Bler ik naar haar als ze tegen mijn been aanstoot. "Oh sorry lieverd." Antwoord ze en ze loopt weg. "Fijn, ik lig hier op de bank en kan niet eens de tv aandoen. Iemand moet bij me zijn om dingen voor me te doen, maar wie ga ik bellen? Cameron is een flikker, chiara mag ik niet meer, denise en jade zowieso niet, en die vriendin van chiara ook niet, liz ofzo. Dan maar mama roepen. "MAAMMMM! WIL JE DE TV AANZETTEN EN WAT ETEN PAKKEN VOOR ME?!" Schreeuw ik naar haar. Ze komt naar beneden en zet de tv voor me aan. "Wat wil je eten?" Vraagt ze en ze komt voor me staan. "Doe maar chips ofzo." Antwoord ik en probeer de afstandsbediening te pakken. "Hierzo, wil je nog wat drinken?" Vraagt mijn moeder als ze me de chips geeft. "Geef maar een fles cola." Antwoord ik terwijl ik wat chips in mijn mond prop. Ze zet de fles neer en loopt weer naar boven. Ik kijk tv en eet chips maar val dan langzaam in slaap.

-pov jade-

"Godverdomme samuel!" Roep ik als ik me omdraai. "Ik schrok me de tering." Zeg ik er snel achteraan. "Ik stond je al op te wachten, dus ik dacht ik laat je even schrikken en zo te horen is dat goed gelukt." Grapt hij en ik sla hem op zijn arm. "Niet grappig." Antwoord ik. "Gaan we nog of hoe zit het?" Vraag ik hem als we de auto in stappen. "Ik weet wel wat leukers." Antwoord hij. We rijden richting het centrum van Amsterdam en dan parkeert hij voor een groot gebouw. "Sony Music" staat er groot op. "Wat gaan we hier doen?" Vraag ik. "Zie je zo wel." Antwoord hij. hij stapt uit en loopt naar de andere kant van de auto. "Kom je nog of?" Vraagt hij en hij houdt de auto open. "Ja rustig." antwoord ik en ik stap uit. We lopen het gebouw in en samuel loopt naar de balie en smoest wat met de receptionist. "12e verdieping en dan de 2e deur rechts." Antwoord ze. Hij bedankt haar en trekt me mee naar de lift. "Vertel me nou wat we gaan doen." Zeg ik en ik stap de lift in. "Nou, ik ga jou straks naar huis brengen en dan gaan we leuke dingen doen." Grijnsd hij. "Nee niet dat sukkel, wat doen we hier?" Vraag ik. "Kom nou maar mee." Antwoord ik hij en hij trekt me de lift uit. We lopen een kamer binnen en ik zie 4 andere jongens zitten. 3 ken ik er niet zo goed maar van 1 daarvan realiseer ik me niet dat hij daar zit. "Samuel, loop is even mee." Zeg ik als ik merk dat ik degene die daar zit een klap wil geven. "Wat doet jai hier?!" Vraag ik en ik probeer mezelf in te houden om jai en samuel alle twee geen stoot te geven. "Hoe moest ik weten dat jij en jai ruzie hadden?" Antwoord hij. "Weetje, laat maar." Antwoord ik dan en ik loop naar binnen. "Nogmaals, dit zijn: kaj, cassius en dioni. We zitten hier omdat we een boyband met z'n vijfen worden." Zegt hij en ik kan zijn woorden niet geloven. "Oh nee nee nee nee nee, die flikker komt niet in mijn buurt." Antwoord ik en ik kijk jai boos aan. "Hier komen we nog wel uit." Antwoord samuel maar ik schud mijn hoofd. "Nee samuel nee." Zeg ik en als ik op wil staan pakt kaj mijn arm. "Geef het nou een kans." Zegt hij. "Dan mag jai eerst manieren gaan leren." Grap ik. "hallo, jij niet dan?" Antwoord jai. "jij houdt je bek dicht, anders sla ik hem dicht." Antwoord ik. "Oh kom het maar proberen." Zegt hij lachend. Ik sta op, loop af op jai en geef hem een klap. "En nu je bek houden."zeg ik en ik draai me weer om. "Slet!" Roept jai en ik draai me weer om. "Pardon? Wat jij tegen je vriendinnetjes zegt hoef je niet tegen mij zeggen ja?" Zeg ik en ik loop weg. "Wacht nou!" Roept samuel maar ik negeer hem. "Doe dit voor mij." Zegt hij en dan stop ik. Hij komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen. "Alsjeblieft?" En hij begint me kusjes in mn nek te geven. Ik giechel. "Oke goed, maar jai houdt z'n bek tegen me." Antwoord ik. "Daar zorg ik wel voor." Zegt hij en ik draai me om." Goedzo." Antwoord ik en ik geef hem een kus wat al snel veranderd in zoenen. "Hallo." Kucht dioni. Samuel en ik kijken elkaar aan en beginnen keihard te lachen. "Sorry." Lachen we. Hij pakt mijn hand en we lopen weer naar binnen .

Sex with UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu