bölüm 5

178 14 5
                                    

Multimedya; Mert

Korkmaz kaşlarını çatıp gözleri kaldırdı üzerimize geliyordu.
Hakan "gel gel benim istediğimde buydu zaten" dedi

Korkmaz Hakan'ın yanına geldiğinde "senin işini burada halletmeyeceğim arkanı kolla, nefesimi ensende hissedeceksin" dedikten sonra tekrar çantasından çıkardığı elbiseyi giymeye çalışıyordu.

Hakan " dört gözle bekliyor olacağım ama dikkat ette kim kimin ensesinde, yakın zamanda anlarsın seni tek başıma halledeceğim hemde "diyip hakan bana baktı bende onaylarcasına salladım. Ama Korkmaz'ın pek hoşnut olduğu söylenemezdi. Sonra pis pis sırıtıp üstünü giydi ve toz olup gitti.

Hakan'ın öfkesi gözünden okunuyordu biran önce dersin başlamasını istercesine bir sağa bir sola dönüp duruyordu. Hakanı biraz sakinleştirdikten sonra spor salonuna geçtik.

Sonradan yanımıza Pelin'de geldi.
Pelin" hayırdır bitenem bu halin ne" dedi.
Hakan'da "yok birşey iyiyim ben kafama birşey takıldı da onu düşüyordum" dedi sonradan yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.
Pelin"Mert neyi var bunun?" diye bana soru sordu.
"Birseyi yok birkaç birşey düşünüyorum dedi ya, uzutma boşver sonra konuşursunuz hem şimdi ders başlayacak zaten " dedim

Ayakta sohbet eder havasında hocanın gelmesini bekliyorduk.
Sonradan gözüm spor salonun giriş kapısına yöneldi. Masalın içeriye girerken fark etmiştim zaten fark etmemek elde değildi neon rengi bir t-shirt ve altında siyah bir eşofman giymişti. Masala dalmış olmalıyım ki Pelin'in beni dürtmesi ile kendime geldim.
"Bak senin ki geliyor" dedi
"Pelin uzatma hakanla ilgilen sen onun kafası bozuk" dedim

Sonra Pelin Hakan'ın kolundan çekiştirerek başka tarafa gittiler.

Masal okulda yeni olduğu için kimseyi tanımıyordu henüz, o yüzden benim yanıma gelmişti ne de olsa sıra arkadaşıydim.

"Yanında bekleyebilirmiyim?" dedi
"Neden benim yanımda bekliyorsun başka yer mi yok" dedim
Masal kafasını yana eğip gözlerini kıstı "olsaydı sormazdim herhalde" dedi
Bu olay bana hiç yabancı gelmiyordu, şimdi hatırladım Masalla ilk tanışmamız buna benzer bir konuşmayla olmuştu.

Biraz sonra bizim çiftlerimiz geliyorlardı. Pelin Hakan'ın gönlünü almış olmalı ki, ikisininde yüzü gülüyordu.
Masal onlarla da tanıştıktan sonra hepimiz hala dersin başlamasını bekliyorduk.
Masal "bende sizinle takilabilirmiyim artık" dedi Hakan bizim sözümüzü beklemeden "tabikide takılabilirsin" dedi bütün gözler hakana çevrilmişti.
Pelin Hakan'ın kolunu sıkarak kulağına yanaştı "sana noluyor" dedi ama bunu sanırım hepimiz duymuştuk çünkü sinirin etkisiyle sesi biraz fazla çıkmıştı.
Hakan ağzını açtı konuşacağı sırada hoca gelmişti

Beden eğitimi hocamız yiğit hocaydı.
Ayrıca okuldaki sevdiğim tek hocaydı.

Her zaman ki gibi okul öncesi konuşmasını yapıyordu. Konuşması bittikten sonra " bugün ilk dersimiz olduğundan serbestsiniz isteyen futbol,voleybol veya basketbol oynayabilir." dedikten sonra gözü yeni öğrencilere takılmış olmalı ki "siz yeni mi geldiniz diye soru yöneltti?"

Masal ve diğer sınıftan Korkmaz öne atılarak "evet hocam bugün geldik" dediler.
Hoca "niye geldiniz peki" dedi masal anlattıktan sonra sıra korkmazdaydi "kavga yüzünden okuldan atıldım, bende bu okula geldim"dedi

Hocanın tanışma fasılı bittikten sonra "Mert ve Hakan yanıma gelin" dedi yanına gittik.
Yiğit hoca "bu arkadaşlarınız kickboksta bizim okulumuzu temsil ediyorlar." dedi. Sonra bizide yeni gelenlere tanıttıktan sonra sınıfı serbest bıraktı.

Hoca " Korkmaz sende gel benimle" dedi kokmazda bizim yanımıza geldi. Yiğit hocadan iki dakika izin istedikten sonra Masalın yanına gittim kulağına yaklaşarak "bugün bana bir soru sormuştun yaa hani yumrukların niye bu kadar sert diye işte öğrenmiş oldun" dedim.
Masal'ın o masum gülümsemesi ile benimde yüzümde hafif bir tebessüm oldu.
Peline döndüm " Pelin Masal sana emanet kimseyi bilmiyor yanlız kalmasın" dedim
Pelin "tamam ben takılırım" dedi

Sonra Masal yeni kankası Pelin'in yanına giderken bende tekrar Yiğit hocanın yanına gittim. Yanında Hakan'la Korkmaz bekliyorlardı.

Yiğit hoca dudağımı yeni fark etmiş anlaşılan :) "dudağına ne oldu oğlum senin?" dedi
"Önemli birşey yok hocam küçük bir kaza" dedim
Korkmaz kendini ileri atarak o pis sırıtışıyla "benim yaptığımı söylesene" dedi.

Hoca benimle Korkmaz'ın arasında biraz göz gezdirdikten sonra "Mert'i bu hale getirdiysen helal olsun sana" dedi.
Bunu duyunca ben sinirimden neredeyse dişlerimi kıracaktim, yerimde duramaz hale geldim hakan elini omzuma koydu "sakin ol"dedi

Sonra hoca Korkmaz'ın eline bir kickboks eldiveni verdi, "bakalım bakalım nasıl bir teknik kullaniyorsunda Mert'i bu hale getirdin anlarız şimdi" dedi

Hoca son bir hatırlatma yaptı Korkmaz'a "Bu arada artık kickboks takımındasın buda senin ilk antrenmanın!" dedi

Yiğit hoca beni ve Korkmaz'ı yanına çağırdı...


Acaba antrenman da ne olacak?

Mert ile Korkmaz sonunda kozlarını paylasabilecekler mi ?

Masalla Mert arasında ki yakınlaşmanın sonuçları ne olacak? Hepsi diğer bölüm de ;) ;))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKTA İLK ÇEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin