Multimedya ; Mert Yücesoy .(Baş karakter)
Okulun kapısının önüne geldiğimizde Pelin bizi bekliyordu Pelin "nerde kaldınız yaa" dedi Hakan Pelini öptükten sonra "hadi hadi ne yapıyorsunuz yolun ortasında" dedim
Gülerek ikisi aynı anda dönüp "kıskandın galiba" dedi gözlerimi devirdim ve sırıtarak
" ne kıskanacağım ya " dedimKapıdan içeri girdiğimizde okul panayır yeri gibiydi sanki okula değilde partiye felan geliyorlar diye gecirdim icimden.
Bahçeye geldiğimizde bütün gözler bizim üzerimizdeydi nerdeyse bu arada ben 1.75 boyunda kaslı bir vücuda sahip. Gozlerim kahvenin en açık tonu idi. Ve oldukça etkileyiciydi Hakanında benden aşağı kalır yanı yoktu hani sevgilisinden de belli oluyordu zaten kalitesi okulun en güzel kızı hakanın sevgilisiydi.
Şimdi okulun niye böyle bizi yiyecek gibi baktığını anlamışsınızdır :)Bize bakan gözlerin arasında giriş kapısına yöneldik bu sırada okul zili çalmış herkes biranda bizimle beraber kapıya yönelmişti.
Yanımdan geçen birkaç kız bana çarpmakla kalmayıp nerdeyse üstüme çıkacaklardı buna sinir olmama rağmen üstüne birde kâğıt verdiler elime her zamanki gibi telefon numarası olduğunu düşünüp okumadan direkt çöpe atmıştım "noldu kardeşim" dedi sese yöneldiğimde bizim çifte kumrulardı hakan gözümün içine bakarak gülümsüyordu "boşver kardeşim her zamanki gibi biliyorsun işte" dedim "hımmm tamam anladım" dedi bunu Pelinde anlamış olmalı ki gülüyordu bize, bizde Peline eşlik edercesine biraz gülüstük.İçeriye girdiğimizde duyuru panosunun önü kalabalıktı oraya doğru yaklaştığımda kalabalık biranda dağılıp yol verdiler panoya baktığımda müdürün birkaç zırvalamaları ,okula yeni gelenler ve sınıf değişiklikleri felan vardı.
Hakan "Pelin sen bizim sınıfta görüküyorsun" dedi "evet aşkım çok sevindim bende" sarıldılar yine birbirlerine şunu benim yanımda yapmayın dedim Gülerek ilerlemeye devam ettik.Sınıfın önüne geldiğimizde 12-E yazısını gördüm "hele şükür gelebildik" diyebildim sadece, kapının önünde birkaç dedikoducu kız vardı bizi görünce çekildiler zaten, tabi yanından geçtiğim kızın ağzı bayağı bir açılmış neredeyse salyaları akıyordu. Sınıfa girdiğimde herkes yerine oturmuş birbirleriyle konuşuyorlardı. Arkada birkaç sıra boştu istesem herhangi bir yere oturup başkasını kaldırabilirdim. Ne de olsa okul benden sorulurdu ama ilk günden olay çıkartmak istemediğimden arkaya ilerledim. Bir çift sıra vardı Pelin Hakanın kolundan çekiştirip "hadi aşkım biz buraya oturalım" dedi hakan bana döndü "kusura bakma kardeşim" dedi kaşlarımı çattım "şaçmalamada otur hadii beraber oturacaksınız tabi" dedim.
Onların arkasında tek kişilik boşyer vardı bir kız oturuyordu daha önce hiç görmediğim biriydi, zaten okula kim gelse haberim olurdu ama ilk gün olduğundan henüz haberim yoktu bu kızdan ,sonra duyuru panosu aklıma geldi bu yeni gelen kız olmalı dedim içimden.
Kızın yanına yaklaşarak nezaketen "oturabilirmiyim" dedim bana dönen bir çift göz beni iyice süzdükten sonra "başka yer mi yok" demesiyle kendimden geçtim kısa bir süre alışkın değildim normalde kızlar benimle oturmak için kavga ederlerdi biranda sırkılıp kendime geldim.
"Olsa sormazdım heralde" dedim "peki otur o halde" dediOturacağım sırada hoca sınıfa girmiş ayağa kalkan sınıfla selamlaşıp oturun demesiyle bütün sınıf tekrar eski halini aldı. Birşeyler düşünüyordum oturduğum yer pencere kenarıydı zaten dalıp gitmişim hocanın Mert demesiyle kendime geldim "efendim hocam"
"Burda misin evladım" dedi kaşlarımı çattım "olmasam nasıl cevap verebilirim sizce" dedim sınıftakiler gülüşmeye başladılar. Gözlerimi sınıfa çevirdim biranda tüm sınıf susmuştu. Anlaşılan o ki sınıf benden bayağı bir korkuyordu neredeyse aklımdan hocadan çok benden korktuğunu düşünecektim. Doğru yaa bu okulda hocayı takanda yoktu zaten, tabi birkaç ders dinleyen çalışkan tipler haricinde .Benden sonra "Masal" dedi yanımda oturan kız biranda ayağa kalkıp "burda" dedi hoca "sen yeni gelmiş olmalısın"
"Evet hocam bugün geldim" dedi ve yerine tekrardan oturdu adının Masal olduğunu öğrenmemle Masala bakmaya başladım saçları çok değişikti güneşte kalan yerleri sarı gölgede olan yerleri ise kumral gibiydi sanki beyaz tenliydi sıraya oturmadan önce gözlerinin ela olduğunu görmüştüm güzel ve hoş birine benziyordu seside oldukça etkileyiciydi.Biran gözlerini bana çevirdi "ne bakıyorsun bee?" dedi çaktırmamak için "diğer taraftaki kıza bakıyorum sana degil" dediğimde gözlerini benden kaçırıp önüne döndü anlaşılan o ki biraz bozulmuştu.
Teneffüs te benim gruptan Atalay,Yücel ve Nihat gelmişti yaşları benimle aynı olmasına rağmen bana karşı abi diye konuşurlardı.
Atalay "Abi okula bir kaç serseri takımı gelmiş zorbalık yapıyorlarmış" dedi bunu duyunca sinirlendim çenem kasılmıştı.
Sonra benim sinirlendiğimi anlayınca Yücel biraz daha bana yaklaşarak "işlerini halledelim mi" dedi
"Şimdilik birşey yapmayin bugün ilk gün misafirim olsun yarın hallederim ben " dediğimde "tamam abi" dediler ve yanımdan uzaklastilar...Sizce yeni bölümde ne olacak?
Mert yeni gelenlerle nasıl anlaşacak ? Hepsi diğer bölümde karşınızda ;) :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA İLK ÇEYREK
Umorismoaşkın ve aksiyonun bir arada olduğu yepyeni bir hikâyedir. Bu çemberin içinde kalan kişiler Mert 'in hayatının icinde bulacak kendini heyecan dolu bir hikâyeye hazır olun...