bölüm 2

180 23 5
                                    

Multimedya Hakan.

Bizimkiler yanımdan uzaklaştıktan sonra hoca derse girmişti. Ders matematik olduğundan kimse dinlemiyordu. Bende kafamı sıraya vurup yatmıştım zaten.

"Mert hadi kalk kalk teneffüs oldu" diye biri beni çekiştiriyordu gözümü biraz araladığımda Pelin ve Hakan baş ucumda beni bekliyorlardı.
"Ne var be ne istiyorsunuz yine benden" dedim "yeter bu kadar uyuduğun iki derstir uyuyorsun kalk biraz gezelim kantine gidelim " dedi
Pelin " evet matematik dersini aradan çıkardın" dedi gülerek bunu duyduğuma sevinmiştim.

Ayağa kalkıp gözlerimi biraz ovaladıktan sonra "hadi gidelim o zaman" dedim.
Bu arada benim sevindiğimi Pelin anlamış olmalı ki " sen bu matematik dersini sevmiyorsun heralde" dedi
"Senin sorduğunda soru mu şimdi Milli Eğitim Bakanı olsam müfredattan kaldırırım" dedim.
Yine gülmeye başladık sınıfta bizden başka kimse olmadığından sesimiz yankılanıyordu.

Sınıftan çıktık kantine doğru ilerliyorduk koridorun başına geldiğimizde iki kişi bizim karşı sınıftaki Murat'ı sıkıştırıyordu.

"ne oluyor orda bir baksak iyi olur Mert" dedi oraya doğru ilerlemeye başladık sesler gittikçe artıyordu anladığım kadarıyla para istiyorlardı.
Murat'ta vermeyince sıkıştırıyorlardı anlaşılan.
Haraç kesenlerden biri Murat'a vurmak için elini kaldırdı.
Tam vuracağı sırada elini havada yakalayıp çocuğa kafa atmamla yere serildi. Diğeri de bana tekme atmak için ayağını kaldırdığında oda Hakan'ın yumruğu ile yere serildi.

Sonra Murat'a dönüp "hayırdır Murat ne oluyor burada " dedim "bu ikisi benden haraç kesmek istedi eğer vermezsem beni döveceklerini söylediler" dedi gözlerimi tekrar yerde yatan kişilere çevirdim ayağımı hafifçe kırıp yere eğildim çocuğun yakasına yapışıp diğerine de baktıktan sonra "ikinizide bu çocuğun yakınında görmeyeceğim" dedim
Tekrar ayağa kalkıp üstümü biraz düzledim.
Hakan" toz olun buradan" dedi
İkiside ayağa kalkıp koşar adım gittiler.

Kantine inip birşeyler aldıktan sonra bir masaya oturup konuşuyorduk Hakan beni dürttükten sonra kafasıyla işaret etti.
İşaret ettiği yöne doğru baktığımda 4-5 kişi bize doğru yaklaşıyorlardı yanlarında az önce hırpaladığımız çocuklarda vardı.

"Afiyet olsun" dedikten sonra "ben Korkmaz geçen yıl okulda kavga çıkardığım için bu yıl, bu okula gelmek zorunda kaldım. Duyduğuma göre okul senden soruluyormuş" dedi
Çayı mı yudumlamaya devam ettim kafami kaldırıp gözlerimi çattıktan sonra kafamı onaylarcasına salladım.

"Bu okul bundan sonra benden soruluyor ve ayrıca adamlarımı dövdüğün için birazdan seni döveceğim" dedi gözlerini benden çekip Peline bakmaya başladı iyice süzdükten sonra "ama bu fıstığın yanında olmaz" dedi Hakan'a baktığımda çenesi kasılmış kaşlarını çatmış masanın üzerindeki eli çoktan taş gibi olmuş vaziyette benden herhangi bir işaret bekliyordu.

"Bak Korkmaz efendi annen veya baban hangi akılla sana bu adı koydu bilmiyorum ama birazdan o adını test edeceğim bakalım gerçekten korkuyor musun? korkmuyor musun?" dedim

Bir anda ağzımın üzerine yumruk yedim oturduğum sandalyeden aşağı düştüm.Elimi ağzıma doğru götürdüm kanıyordu, sanırım dudağım patlamıştı.Yerden kalkmamla Korkmaz'ın yüzüne yumruğu atmam bir oldu, Hakan diğerlerine çoktan dalmaya başlamıştı bile.
Korkmaz'ın tekrar bana vurmak için yöneldiğini görünce kendimi savunarak yumruğu boşa gitmişti.

Karnına geçirdiğim sert yumrukla Korkmaz masanın üzerine kapaklanmıştı sonra kalkmasına izin vermeden boğazına yapıştım.

Bu sırada Atalay ve Yücel gelmiş kavgaya dahil olmuşlardı.
Korkmaz elimden kurtulmak için çırpınıyordu .

Bu sırada Pelin Hakan'ın yanına giderek "aşkım Mert öldürecek çocuğu " dedi
Hakan yanıma gelerek "bırak artık abi yeter öldüreceksin çocuğu"dedi
Ben hala boğazına sıkıyordum, sonra beni tuttu ve çekiştirmeye başladı bende daha fazla uzatmadan bıraktım " hadi gidelim " dedim Hakan bize eliyle bir dakika diye işaret ederek hepimiz hakana döndük ne yapacağını merak ediyorduk.
Hakan masada yatan Korkmaz'ın yanına gidip "o fıstık benim sevgilim ulan ayağını denk al" dedikten sonra ağzının üstüne çaktı ve tekrar yanımıza geldi.

Kantinden çıkmak için ilerliyorduk arkadan Korkmaz'ın sesi geldi "bu iş burada bitmedi görüşeceğiz hepinizle."

Sizce diğer bölümde neler olur? yorumlarınızı alalım ...
Bölüm nasıl olmuş sizce :)
Hakanla Korkmaz'ın arasında neler yaşanacak.
Pelin ne yapacak merakla bekliyoruz... :))

AŞKTA İLK ÇEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin