Multimedya;Masal
...Aşağıya indim gözüme kestirdiğim bir banka oturduğum sırada Atalay ve Yücel yanıma geldiler.
Sohbet etmeye başladığımız sırada okulun pencelerine bakıyordum gözüm bizim sınıfın penceresine takıldı. Aslında pencereden çok Masal dikkatimi çekmişti.
Bana bakıyordu bu durum bugün ikinci kez başıma geliyordu. Elimi havaya kaldırarak ne bakıyorsun dercesine salladım :)
Utanmış olmalı ki tekrar geri çekildi.
Bu arada Hakan ve Pelin yanımıza gelip ayakta bekliyordu.Pelin başını yana eğip "Mert bakıyorum da kendine yeni arkadaşlar edinmişsin" dedi
Ne demek istediğini anlayıp " yok be şaçmalıyorsun, sadece derste birazcık konuştuk hepsi bu" dedim
Pelin "neyse biraz zaman geçsin anlayacağız" dedi.Zil çaldı... Sınıftan içeriye girdiğimiz sırada Pelin Masala göz kırptı. Bu duruma sinirlenmiş olsamda sesimi çıkarmadım.
Masalın şaşkınlığı gözlerinden okunuyordu. Aklındaki düşünceleri gözlerinden okumaya çalışıyordum. Benim anladığım kadarıyla bu kız niye göz kırptı dercesine boş boş bakıyordu.
Sırama oturduğum sırada Masal"arkadaşlarında senin gibi deli niye durduk yere göz kırpıyor, az öncede sen el kol işareti yapiyordun manyaksiniz heralde hepiniz" dedi
"Pelini bilmem ama ben senin bana baktığını fark ettim onun için el kol işareti yaptım"Lafı başka tarafa çekip "teneffüste birşey diyecektin hani sen, devam et bakalım" dedi
"Bende diyecegimi dedim bekle ve gör sadece hem sen ne kadar acelecisin böyle" dedimAğzını birkaç kez açıp sonra tekrardan susuyordu, sonunda bir laf bulup bana laf vurmaya çalıştı "kendini beğenmiş" dedi ve önüne döndü.
4.derse geldiğimizde ders beden eğitimiydi diğer okulların aksine bu okulda çoğu şeyin farkli olduğu gibi beden eğitimi derside farklıydı.
2 sınıf birleşip öyle ders işleniyordu ama sadece bu beden dersi için geçerliydi.
Soyunma odasında üstümüze değiştiriyorduk fakat beklemediğim bir sürpriz gerçekleşti diğer sınıfta meğerse kim varmış. Dün kavga ettiğimiz Korkmaz ve arkadaşları...
Korkmaz " ne o bizi gördüğüne pek sevinmedin anlaşılan" dedi
" senin canın yine dayak istiyor" dedimSoyunma odasında kısa bir gerginlik yaşadıktan sonra üstümü giydim hakanı bekliyordum, hala ayakkabısını bağlıyordu.
Hakan ayakkabısını bağlandıktan sonra Korkmaz'a bakarak" hadi gidelim yoksa birileri elimde kalacak" dedi.Korkmaz bu lafın altında kalmamak için "seninle daha işim bitmedi bekle başına gelecek bela yakın dünkü olayları unutmadim daha" dedi
Hakan sinirlendi Korkmaz'ın yanına giderek " senden mi korkacağım lan bekliyorum ne yapabileceksin göreceğiz hatta hiç bekleme şimdi gel.
Ama bu defa hatırlatta daha sert vurayım mesela şöyle birkaç dışını kıracak kadar yeterli mi sana ? " dediDiğer bölümde acaba neler yaşanacak ?
korkmazla hakan arasındaki gerginlik nasıl bitecek ?
Korkmaz bu cevaptan sonra ne yapacak ?
Korkmaz'ın hain planları ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA İLK ÇEYREK
Humoraşkın ve aksiyonun bir arada olduğu yepyeni bir hikâyedir. Bu çemberin içinde kalan kişiler Mert 'in hayatının icinde bulacak kendini heyecan dolu bir hikâyeye hazır olun...