Multimedya; Pelin
Ertesi gün uyanamadığım için okula geç gitmek zorunda kalmıştım.
Okula geldiğimde etrafta kimseler yoktu doğruca sınıfa yöneldim. Kapıyı çalıp içeri girdikten sonra hocanın umursamaz tavrıyla doğru sırama geçtim.
Okula hızlı adımlarla geldiğim için nefes nefese kalmıştım. En arka sırada oturduğum için duvarla sıra arasında çok az bir mesafe vardı. Kafamı duvara dayadım, gözlerimi kapattım, birazcık dinleniyordum.
Yanımda homurdanan Masalın sesiyle tekrar gözümü açarak, ona doğru baktığımda "insan bir günaydın felan der bee nasıl insansın sen" dedi "insan bir hoşgeldin felan der sen nasıl insansın" dedim
İkimizinde suçlu olduğu belliydi sonra tekrar Masala dönerek, günaydın diyecektim kii "hoşgeldin" dedi. Laf ağzımda kalmıştı, kısa bir süreliğine susmuş kalmıştım, bunun bu davranışına birazcık şaşırmıştım doğrusu. Sonra yarım kalan işimi tamamlamak için "günaydın" dedim.
Biraz gülüştükten sonra önüme dönüp biraz ders dinler gibi yaptım. Biraz zaman geçtikten sonra Masalın bana baktığını fark ettim. Bir anda ona doğru dönünce gözlerini benden kaçırdı.
"Niye bana bakıyorsun yüzümde birşey mi var" bunu birazcık şakaya vurmuş olsamda, niye bana bakıyordu acaba, diyede merak etmeye başladım.
Bu soruyu sormamla biraz panik yapmış olsada, sonradan şaka yaptığımı anlamış olmalı ki yüzündeki gamzelerini belli edercesine gülümsüyordu.
" şeyy ben dudağına bakıyordum, dudağın patlamış"
Bende umursamaz bir tavırla "önemli birşey değil dün oldu"
"Biliyorum"
"Nasıl yanı sen nerden biliyorsun"
"Dün siz kavga ederken bende kantindeydim" dedi sonra çantasından çıkardığı peçeteyi elime verdi.
"Ne yapayım ben bunu" dediğimde
"Dudağın kaniyor" dediElimi dudağıma götürdüğüm de gerçekten de kanıyordu peçete ile sildikten sonra "teşekkür ederim" demeyide ihmal etmedim.
Biraz sohbet ettikten sonra başta ona karşı hissettiğim ön yargılar silinmişti. Arada bir ne kadar sinir bozucu şeyler yapsada iyi kızdı sonuçta.
"Yumrukların bayağı sert olmalı dün çocuğu tek hamlede yere serdin" dedi. Bu benim biraz hoşuma gitmişti ama belli etmemek için biraz ağırdan alıyordum. Ama yinede gülümseyip o kendini beğenmiş halimi takınıp "olsun o kadarcık sonuçta" dedim
Ama devamını getirmemiştim çünkü zil çalmıştı. Yerimden kalktım dışarıya çıkacaktım "nereye bee devamını getirsene" dediğinde, gülerek "sonra öğrenirsin bütün teneffüsümü seninle geçiremem" dedim.
Arkamdan yine homurdanmaya başlamıştı "uyuz, gıcık , pislik" felan diye laflar saydırıyordu bana, kapıdan çıkmadan tekrar ona döndüm "ergen misin kızım biraz yaşıtın gibi davran" dedim sonra cevabını beklemeden aşağıya okulun bahçesine indim...
Öncelikle hepinizde özür dilerim arada aksaklıklar çıktı onun için geç yazmak zorunda kaldım ):
Diğer bölümde neler yaşanacak ?
Mert'in yeni arkadaşı masalla neler yaşayacak ?
Mert'in yeni arkadaşını diğerleri nasıl karşılayacak ?
Hepsi gelecek bölümde :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA İLK ÇEYREK
Mizahaşkın ve aksiyonun bir arada olduğu yepyeni bir hikâyedir. Bu çemberin içinde kalan kişiler Mert 'in hayatının icinde bulacak kendini heyecan dolu bir hikâyeye hazır olun...