capitolul 4

1.9K 90 9
                                    

Shinya pov

Trecuse un an si eram in depresie ma durea sa-l stiiu pe Sono cu Ryo dar asta mie soarta sa mor din dragoste culmea pentru fratele meu,azi avea sa vina Nowaki pe la 18:10 mergeam la petrecerea de logodna a lui Ryo si a lui Sono , la rugamintea lui Nowaki desigur era fratele fostului iubit a lui Ryo pe numele lui Hiroki, ma uit la ceas era deja 18:00 imi iau boxeri albi , pantaloni mei de piele siun tricou alb pe care era ironic scris " Forever in love" aud niste batai in usa sigur era el , ma parfumez si iau verghetele ati ghicit aveam un plan eu cu Ryo si Nowaki.

Flasback

Eram acasa la Nowaki urma sa vina si Ryo doar era plan comun , dupa zece minute apare si Ryo dã mana cu noi si se aseza tacticos langa Nowaki , zambesc usor apoi ma ridic de pe canapea luand cuvantul..

Shinya: uite ideea este asta: ca eu si Sono sa ne impacam deci Nowaki tu trebuie sa îl convingi pe propietar sa ne rezerve o cabana unde vom fii încuiati cheia find la mine , Ryo tu îl vei aduce în aceea cabana unde iti va spune Nowaki ca sunt eu si eu voi încuia usa ok?

Ryo: Da sigur dar promitemi ca nu va suferi din nou.a suferit mult.

Shinya: Promit Ryo prieteni toti trei ok?

N&R: Da asa este prieteni buni pentru totdeauna.

Shinya: planul începe diseara la treaba baieti.

End Flasback

Deschid usa in prag era Nowaki îmbracat hot adica tricou mulat si pantaloni mulati parul lui mirosea a levantica, zambesc si închid lumina în living apoi încui usa si urc pe motor iar Nowaki se urca in spate , Dupa 45 de minute ajung la cabana nr 3 intru inautru iar Nowaki il saruta pe Ryo cand il vede dar Sono unde este ?

Shinya: iubitul meu unde este?

Ryo: in cabana de alaturi avrut sa doarma un pic

Shinya: am plecat , Nowaki ?

Nowaki: poti pleca Shinya

Fug ca disperatu pana ajung in fata cabanei cu nr 4 de langa , îmi trag sufletul apoi intru în cabana, Sono ma privea împietrit..

Shinya: Sono te iubesc mult , stiiu am fost un cretin, un prost ce vrei tu dar te rog iarta-ma

Sono: shht Shinya si eu te iubesc mult vino aici pe pat langa mine te am iertat demult .

Ma asez langa el si îl sarut pasional dar usa se deschide iar in cabana intra....

Va urma maine in capitolul 5

In love with my twin brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum