capitolul 9

956 59 5
                                    

Sono pov

Dupa seara aceea Shinya si a facut bagajele si a plecat , a disparut , eu il astept de 10 ani acum am 23 de ani si o rana adanga in suflet nu stiiam nimic de el iar cand il sunam avea mobilul inchis asa imi treceau zilele asteptand si sperand .Terminasem facultatea si ma mutasem din casa acea mare dar nu ma indurasem sa o vand, lucram acum ca medic pediatru si acum eram brunet .

Dimineata ma dau jos din pat mai trist ca niciodata azi era Craciunul si eu eram singur si trist , aveam chiar si brad si mancarea trafitionala de craciun, aveam chiar si cativa prieteni buni ei sunt: gemeni Hellia si Alexander Zakir, Nataniel si Shun, si micuta si timida Salli si fratelei mai mare Saki.toti tineam unul la celalat ca prieteni si eram de nedespartit.ma schimb imi iau din dulap niste pantaloni trei sferturi si un tricou alb de casa cobor in bucatarie si constat cu stupoare ca nu am ce bea.imi iau haina , bani si cheile de la masina apoi imi incalt cismele , inchid usa si ies din casa afara inca ningea era asa frumos , ma linistea privelistea aceea , urc zambind in masina atunci mia-m dorit sa am si eu pe cineva drag mie acum pe care sa îl rasfat si iubesc . conduceam in liniste ajuns in fata magazinului cobor din masina si intru in magazin ma opresc la frigiderul cu sucuri si 2 sticle de pepsi si 4 doze de cola, 3 doze si o sticla de Fanta si Sprite si un suc prigat fara acid.platesc la casa si ies atunci observ ca era mai frig se lasase seara , urc in masina si dupa 10 minute ajung acasa , pornesc alarma la masina si intru in casa.asez tot ce am cumparat in frigider si merg in living si dau drumul la tv era craciunul iar eu ma uitam la desene cu mosi craciun.era 20:10 cand aud soneria de la usa , ma duc incet la usa si o deschid raman surprins cand la usa vad un baiat de 17 ani blond cu o ochii albastri era in pijamale si avea doar o patura cu el il privesc cateva minute apoi îi zambesc cald dupa atata timp in care am tanjit dupa Shinya azi aveam sa îl uit...

Sono: Buna

Baiatul: buna scuze daca deranjez dar nu am unde sa merg , uite iti dau iepurasul meu in schimb te rog frumos oferami un adapost in seara asta maine plec nu fac nici o problema .

Sono: pastreaza iepurasul si vino in casa . este destul de frig , poti sta cat vrei tu.bine

Baiatul: multumesc domnule...

Sono: Sono Hanasaki imi poti spune Sono bine

Kanade: Eu sunt Kanade Zakir.

Sono: încantat ia loc in living.

Acesta ia loc pe canapeaua din living si eatunci vad ca era descult , ma duc la bucatarie de unde aduc o ceasca cu ceai cald cu scortisoara si vanilie si niste fursecuri.intru in living si devin asa de fericit dar si ma amuza cum el incerca sa incalzeasca iepurasul ce era invelit in patura din bratele sale . ma asez langa el si îi dau ceasca cu ceai punan iepurasul pe pat langa el.

Sono: Si acum vreau sa îti stiiu povestea daca vrei sa o spui.

Kanade: da vreau asculta vreau sa promiti ca nu ma vei alunga ..

Sono: promit ca nu te voi alunga

Kanade: bine, eu eram indragostit de un baiat dar el de teama ca parinti ne vor desparti el a rupt relatia cu mine dupa ce se culcase cu mine mintinduma ca ma iubeste si facand ca eu sal iubesc, dupa doua zile ai mei au aflat de la el de relatia noastra , parinti mei miau pus patura in brate cu tot cu iepurasi si miau spus senini sa plec din casa lor ca ei au un singur baiat fratele meu Ryu, nici el nu ma inteles ma alungat si el asa am ajuns sa dorm pe strazi si sa înghet de frig, de 4 zile umblu pe strazi fara tinta.multumesc ca ma ajuti te am vazut la magazin si am zis sa cer ajutor,

Sono: vino cu mine trebuie sa faci un dusi si iti voi da niste haine de la mine iar iepurasu va avea propia sa cusca.

Kanade: bine , multumesc mult Sono .

Sono: cu placere

Îl duc la baie si îi dau un prosop si un halat pufos de baie , el incepe sa se desbrace ramanand gol in fata mea cand da cu ochii de mine se inroseste si intra in cabina de dusi inchizand rusinat usa, arata bine pustiu ce pot sa zic , patratele si un fund un pic bombat . ies din baie lasadul singur , merg in living unde asez hainele de schimb formate din: niste boxeri albi si un tricou mai lung.asteptandul sa iasa din baie si sa strige dupa mine , adorm find obosit dar de azi aveam sa uit de Shinya si aveam sal iubesc doar pe el , Kanade al meu..

Va urma in capitolul 10

In love with my twin brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum