Rin pov
Deschid ochii usor si observ ca eram in camera mea , ma ridic usor si ma dau jos din pat deconectand aparatele acum eram cat de cat ok. intru in baie si las hainele sa cada de pe mine simteam nevoia urgenta de dusi cald cu gel de dusi cu aroma de nuca de cocos ma linistea si calma usor , dupa ce spal fiecare particica a corpului meu putin slabit, nu este usor sa iesi din coma dupa un an si sa vrei sa faci dusi, ies din cabina de dusi mai curat si revigorat îmi scot din dulap : boxeri albastri, blugi mei negri taiati in genunchi si un tricou negru cu strugure mov pe el.ma îmbrac si aproape de usa livingului ma opresc ascultand niste rasete dar si gemete ce veneau din acea directie decid sa ascult ce vorbeau cei din living..
Discutie Max& Sonja
Max: uite Sonja eu nu te iubesc dar nici nu pot sa raman cu un tip care este in coma toata viata .
Sonja: nunta este mâine iubire , iar Rin este inca in coma nu stiiu cand se va trezi iar relatia noastra este la un alt nivel adica suntem impreuna de un an de zile iar peste o saptamana va veni si fetita noastra Rose .
Max: stiiu iubito dar ma simpt vinovat fata de Rin adica am avut o relatie in pararel cu el si maine voi fii sotul tau cu acte si asta o stiiu toti chiar si Sono si Kanade .
Sonja: haide sa nu mai vorbim despre Rin, benefic ar fii sa nu afle de asta niciodata bine Max?
Max: bine Sonja .
Incheiere discutie
Am lasat lacrimile sa cada dar mi am pus mana la gura pentru a nu ma face auzit de ei inca.deschid usa si îl vad pe Max gol penetrando pe acea curva roscata care gemea ca ultima tarfa.inchid usa trantindo atragand privirile lor vinovate spre mine desi eram extrem de sensibil dar si foarte slabit azi aveam de incheiat un capitol din viata mea numit ironic" Max" ma așez pe fatoliu cu un pahar de Jack Daniel's cu gheațã ...
Rin: continuati nu va deranșati prea mult , nu ca ati fii vrut voi sa ies din coma dar uite ca cel de sus nu ma vrea inca.si Max tocmai tu sa iti bati joc iubirea mea si de viata mea ? Toti stiiu asa este ?
Max: te rog sa ma ierti Rin , nu vreau sa suferi din cauza mea dar ce vroiai sa fac? da stiiu cu toti si au fost de acord plus ca maine este nunta mea cu Sonja.
Rin: Eu mai bine plec pentru ca nu ...
Nu mai pot termina propozitia ca ci îmi pierd cunostinta din cauza nervilor provocati de Max si vestea nunti lor..
Va urma
CITEȘTI
In love with my twin brother
Roman d'amour"Sono te iubesc" "Si eu te iubesc ca frate al meu zici?" "Ca iubit al meu" "Ceeeeeeee?" "vrei sa fii iubitul meu?" "Euuuu...." cititi povestea pentru a afla raspunsul lui Sono. Warning: Yaoi