capitolul 15

682 58 2
                                    

Kanade pov
Pe la 12:00 ma trezesc in brate la Sono care avea un zambet pe fata semn ca visa ceva frumos , ma apropi de buzele brunetului si le ating usor apoi fug la baie si fac un dusi gandurile mele erau la Sono chiar il iubeam cu adevarat si sincer, ies din baie dupa cinci minute si merg inapoi in dormitor si il vad pe Sono pe marginea patului plangand speriat sar si îl imbratisez iar el incepe sa planga si mai tare..

Kanade: Iubire de ce plangi?

Sono: A,Am crezut ca ai plecat

Kanade: te iubesc Sono nu te voi parasi niciodata

Il vad cum aprinde focul in semineu si imi face semn sa vin langa el , ma asez in poala lui simt cum mana lui imi da prosopul  jos de pe talia mea apoi incepe sa imi linga si sa imi muste usor sfarcurile rozali incep sa gem sub atingerile lui mi a luat madularul in gura si il lingea usor de sus in jos da dumi fiori fierbinti pe sira spinari , gemeam ca un nebun brusc Sono ma pune pe burta si ma patrunde incet apoi marind ritmul in mine gemeam amandoi dupa inca cateva penetrari rapide eu imi dau drumul in palma lui si el in mine. Il sarut si apoi ma las moale in bratele lui..

Sono: Te iubesc puiule

Kanade: Si eu iubitule te iubesc enorm

Ma îmbratiseza iar focul din semineu stiganduse lasand un val de secrete peste noi ne iubeam si era acum doar noi .

Va urma marele final

In love with my twin brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum