Sono pov
Azi voi parasi spitalul , ma voi duce acasa cu Shinya , este deja 29 decembrie se pare ca am pierdut Craciunul din cauza celor întamplate ciudat este ca azi Shinya nu a venit inca oare este ocupat cu altcineva? Sono la ce naiba te gandesti el te iubeste doar pe tine , hotarasc sa îi dau un mesaj iau mobilul de pe dulapul de langa pat..
" Shinya unde esti? Esti bine?"
" Da sunt ok , am ceva de terminat aici si vin sa te iau"
" hmm sunt curios de ce nu ai venit la timp"
" te iau peste zece minute vei vedea atunci"
"Bine te iubesc pui"
"Si eu pe tine iepurasi"
Asez mobilul la loc pe masa aceea si atunci usa salonului se deschide pe ea intrand medicul,imi zambeste apoi inchide usa..
Mei: Cum te simti Sono ?
Sono: Sunt bine , ma externati?
Mei: Da , am venit sa semnezi si apoi poti pleca
Sono: Multumesc
Semnez iar doctorul pleca lasanduma singur , ma imbrac cu vechile mele haine si imi lucrurile ies fericit pe usa spitalului dupa 45 de minute ajung acasa , deschid usa si raman uimit pe jos erau petale de tradafir ce duceau discret spre camera lui Shinya deschid usa emotionat el era acolo doar în boxeri lui albi eram mai rosu ca o rosie imi face semn sa intru si ma ia in brate sarutanduma lung si pasional rup sarutul ...
Sono: pui merg sa fac un dusi put a spital si nu imi place , continuam dupa bine?
Shinya: Bine iubire sa te intorci repede
Sono : bine
Iau din dulap o pereche de boxeri rosi si un tricou mai lung si un prosop pufos. Merg la baie si las hainele sa cada pana raman gol intru in cabina de dusi si las apa sa ma curete dau cu un gel de dusi incet ma mangai pana imi dau drumul pe jos in cabina de dusi god ce imi face omul asta, ies din mai ma sterg cu prosopul apoi ma îmbrac cu tricoul si boxeri apoi usuc parul , ies din baie si merg in dormitor dar Shinya adormise deja cred ca nu a dormit prea mult zilele asta nici eu nu am dormit prea bine sting lumina si ma bag pat imbratisandul adormind si eu..
Va urma in capitolul 8, sorry de intarzire mia murit catelusa ieri si am fost trista de asta nu am scris ma voi revansa promit.
CITEȘTI
In love with my twin brother
Roman d'amour"Sono te iubesc" "Si eu te iubesc ca frate al meu zici?" "Ca iubit al meu" "Ceeeeeeee?" "vrei sa fii iubitul meu?" "Euuuu...." cititi povestea pentru a afla raspunsul lui Sono. Warning: Yaoi