Sono pov
Pe la 2:00 dimineata simt cum Shinya ma saruta pe gat si cu o mana imi tachina un sfarc gem in urechea lui iar el realizeaza ca sunt treaz incepe sa ma sarute imi da tricoul alb jos aruncandul pe podea undeva, incepe sa coboare usor imi organul intarit in gura in timp ce introduce in mine 2 degete asta excitanduma la maxim, gemeam si gafaiam amandoi , imi desface picioarele si se pozitioneza la intrarea in mine , il simteam cum ma penetra din ce in ce mai rapid aproape urlam de placere , tremuram de placere...
Sono: Ah..n numai
Atunci ma eliberez in palma lui , ma mai penetreza de cateva ori apoi se elibereza in mine simt o durere cand vrea sa iasa din mine..
Sono: Shinya nu iesi
Shinya: Hm Sono nu putem sta asa voi iesi incet bine
Sono : bine
Iese usor din mine si se aseza langa mine ma trage la pieptul lui era asa cald si bine el este fericirea mea si viata mea..
Sono: Pui te iubesc mult esti ratiunea mea de a trai sa nu ma parasesti niciodata bine.
Shinya: Si eu te iubesc iepurasi, niciodata nu voi pleca de langa tine.
Simt cum imi cauta buzele prin intuneric ridic capul buzele noastre uninduse fara sa vrem shinya ma saruta lung si pasional apoi ma lasa sa ma fac comod la pieptul sau jucanduma cu mana pe boxeri lui albi ...
Shinya: Auzi tu vrei o adoua partida?
Sono: Poate
Shinya: Sono te rog ..Ah inceteaza
Sono: bine hai sa dormim
Imi scot mana din boxeri lui si o asez pe pieptul sau si adorm si eu simteam parful si caldura specifica lui Shinya... Eram fericiti dupa mult timp.
Va urma in capitolul 9 scuze ca este scurt dar promit sa il fac mai lungi pe urmatorul promit.
CITEȘTI
In love with my twin brother
Romance"Sono te iubesc" "Si eu te iubesc ca frate al meu zici?" "Ca iubit al meu" "Ceeeeeeee?" "vrei sa fii iubitul meu?" "Euuuu...." cititi povestea pentru a afla raspunsul lui Sono. Warning: Yaoi