capitolul 13

641 57 1
                                    

Sono pov

Trecusera 7 luni de cand Kanade a disparut fara urma, de atunci îl caut ca un disperat , prieteni mei încercau si ei sa ajute chiar si politia îl cauta , Erik chemase pana si FBI si nimic despre Kanade.Oare unde este Kanade? si de ce mobilul sau este închis ? Erau întrebari fara raspuns.Stiiu ca el ma iubeste nu ar fii plecat asa nu de buna voie.Seara eram de garda la spital asa ca fac un dusi dupa zece minute ies si merg la dulap de unde scot tinuta pentru munca de azi: o pereche de boxeri albi ,o pereche de blugi negri stramti , si un tricou albastru pe care scria ironic vorbind" I miss you my love" cobor in living unde imi pregatisem micul dejun format din: un suc de portocale si un mar rosu.mananc repede marul apoi dau pe gat rapid sucul.Ies din casa incui usa si pornesc alarma urc in masina si dau drumul la radio era o melodie pe nume:" What can i do?" eram atent la versuri sunau cam asa: " I rember how we fight, Now i saw that me just loved you, You cheated me and found that love hurts, I know that anyone can make mistakes and i wish i could love againe" opresc muzica deoarce lacrimile nu se mai opreau , dupa 45 de minute ajung la munca , parchez masina si pornesc alarma intru in spital ferinduma de ochii colegilor nu îmi placea sa fiu vazut plangand. Pe acoperis ma întalnesc cu Erik fumand o tigara ...

Erik: Sono , trebuie sa îti spun ceva despre Kanade

Sono: Da te ascult ce este?

Erik: Eu stiiu..

Va urma

In love with my twin brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum