Cartea2 Capitolul 3

586 47 2
                                    

Senji pov

Sono fierbea de nervi , se uita cand la noi cand la Kanade parea desamagit aduce din bucatarie o sticla de coniac din care bea cu sete, scuate din geanta sa doua dvd uri si doua plicuri cu poze. Se aseza pe fatoliul din capatul livingului pornind unul din dvd uri raman socat cand pe el il vad pe Kanade facand sex cu Derek fostul sau iubit , Sono privea plangand dupa incheierea primului dvd porneste al doilea dvd pe el eram eu si Shinya in impostaze diverse pe fata lui Sono se citea ura si desgustul pentru noi trei , dupa vizionarea celor doua dvd uri toti trei aveam capetele plecate in fata lui Sono . eram vinovati pentru durerea lui Sono.acesta se apropie de noi si ne arata pozele apoi scoate vergheta si o arunca pe masa ...

Sono: Ma-ti tradat, ma ti înselat , ma ti mai si mintit in fata sa aud explicati nu scuze ok? Shinya si Senji ce aveti de spus?

Senji: Uite Sono noi doi am incercat sa te protejam de un soc , si am asteptat momentul de liniste sa iti spunem de noi doi ..

Sono: Senji in trei ani de relatie nu ai avut timp si momente sa imi spui adevarul mai lasat sa traiesc in minciuna si ma minteai cu zambetul pe buze Senji erai fiul meu de azi fiul meu a murit si la fel si tu Shinya . vreti sa acept relatia voastra dar voi nu mi ati spus adevarul? Stiiati de Kanade si Derek ?

Senji: Nu stiiam de Derek si Kanade azi am aflat jur iar cum era sa iti spun adevarul cand uite cum reactionezi tu.. Da te rog acepta relatia nu pot trai fara el ..

Shinya: Eu iam surprins pe Kanade si Derek la un restaurant se sarutau dar Derek cat si Kanade au spus ca nu este nimic intre ei.

Sono: Am luat o decizie parasesc casa asta pentru ceva timp 2. Ma voi mai gandi daca am sa va iert freodata si 3. Ma voi gandi si daca acept relatia voastra si daca voi divorta de Kanade .Adio

Sono coboara dupa zece minute cu bagajele dupa el , vine in living si lasa pe masa cheile casei, inelul de cuplu cat si vergheta ...

Sono: Daca va fii dor de mine sunt acasa la fostul meu iubit Alexander aveti aici adresa .Adio tuturora .

Iese pe acea usa, a fost ultima data cand lam vazut pe Sono avea dreptate lam tradat si mintit in ultimul hal iar Kanade la mai si inselat sper sa aibe puterea sa ne ierte ...

10 luni mai tarziu

Din cauza despartiri de Sono , Kanade a avut o criza de nervi si a ajuns la spital...

Va urma..

In love with my twin brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum