Rin pov
Din acea seara Minami sa mutat la mine si tot de atunci sper sa uit de Max care am inteles ca a aflat adevarul despre Sonja si Copilul ei ca a lui nu era in niciun caz , a divortat de ea . ma asez in pat si inchid ochii eram singur Minami era la munca si venea la 00:00 fix in timp ce incercam sa dorm aud mobilul meu sunand il iau si privesc ecranul era Max raspund la apel..
Rin: Da Max ce este?
Max: Hey Rin uite eu vin cateva zile in Anglia trebuie sa ma oprez de un chist la ficat si dupa ce ma recuperez plec inapoi in Japonia .ma poti lasa sa locuiesc la tine saptamana asta cat ma recuperez ?
Rin: Da ok dar stii ca eu am o relatie cu Minami de trei luni si nu vreau sa inteleaga ceva gresit.
Max: Rin tu mai simti ceva pentru mine? Inca ma iubesti?
Rin: in inima mea acele sentimente nu vor disparea si da te iubesc mult max .dar stii si tu prin cata suferinta am trecut.
Max: si eu te iubesc Rin, sunt pe drum peste doua ore ajung la tine.
Rin: stii adresa mea ?
Max: Da mia dato Sono te pup si ne vedem curand pa.
Rin: Pa Max
Apel terminat.
Priveam tavanul si ma gandeam cum îi voi explica lui Minami ca va locui cu noi fostul meu iubit . voi locui cu noul dar si cu fostul meu iubit .o bataie in usa anunta venirea lui Minami de la munca cobor in living si il vad pe Minami un pic abatut si putin trist..
Rin: hey iubire ce sa intamplat?
Minami: Am fost dat afara de la club si acum lucrez la o firma de curierat.
Rin: este ok nu fii trist , uite verisorul meu Max va locui o saptamana la noi .
Minami: Si ce imi spui mie .
Rin: Minami trebuia sa stii si oricum trebuie sa apara din minut in minut.
Minami: ma duc sa mananc Rin.
Rin: ok dute
Eu ma asez pe canapeau din living si astept venirea lui Max desi iubitul meu minami nu parea prea incantat de venirea lui Max asi vrea sa fiu iertat de Minami pentru ca acum il mintisem intro buna zi va afla adevarul ca max a fost prima mea iubire.un ciocanit in usa ma anunta de venirea lui Max ma ridic si fug spre usa prin fata mea trece Minami care intra in dormitor si incuie usa in urma lui. Deschid usa si vad un Max destul de kawai ..
Rin: Max cat ma bucur sa te vad
Max: si eu Rin, Minami unde este?
Rin: doarme in dormitor
Max : deci pot sa te sarut?
Rin: da dar scurt .
Max isi lipeste buzele dulci de ale mele fara sa ne dam seama sarutul se trasformase in unul pasional , rup sarutul si il trag pe micut in living incuid usa de la intrare , il instalez pe Max apoi merg in dormitor si ma arunc in pat langa Minami dupa cateva ore in care eram prea eram prea excitat sa dorm incep sa il gadil pe Minami pentru al trezi..
Rin: Minami trezestete
Minami: Rin este 4:10 dimineata
Rin: Dar sunt cam excitat si nu pot dormi
Minami: asculta Rin stii ca acel Max este jos si ne ar putea auzi.
Rin: nu imi pasa de asta ci doar te vreau acum si aici.
Minami: nu putem Rin
Telefonul lui Minami suna iar el raspunde la apel brusc se albeste la fata si incepe sa planga in hohote, ii ofer o imbratisare care il calmeza
Rin: Ce este Minami?
Minami: nimic , mau dat afara si de la noul job.
Rin: dormi un pic iar eu merg pana afara sa imi calmez instictele.
Minami: ok iubire
Ma saruta si mai suspina putin apoi adoarme, eu ies din dormitor si merg in living unde Max dormea gol pe canapea acoperit doar cu un cearceaf alb, ma apropi de buzele lui si incep sa il sarut lung si pasional..
Va urma
CITEȘTI
In love with my twin brother
Romance"Sono te iubesc" "Si eu te iubesc ca frate al meu zici?" "Ca iubit al meu" "Ceeeeeeee?" "vrei sa fii iubitul meu?" "Euuuu...." cititi povestea pentru a afla raspunsul lui Sono. Warning: Yaoi