7. Sretan rođendan, malena

738 54 4
                                    

Prije nego što sam zatvorila ulazna vrata za Harryem koji se spremao odvesti Austina i Gemmu u školu, uhvatila sam ga za ruku i privukla njegovu pažnju.

,,Što je bilo, Tess?" Upitao me.

,,Samo ...", nastavila sam. ,,Želim ti zahvaliti na ovome, Hazz. Već nekoliko dana voziš ga u školu, dolaziš ovdje ..", nasmijao mi se i pojavile su mu se one predivne rupice na obrazima i red bijelih zuba. Obožavala sam taj osmijeh. U tako kratko vrijeme, postao mi je netko bitan u životu. Sutra se napokon vraćamo na posao. Toliko mi je dosadno kod kuće da samo mislim na mamin odlazak i kako je tati.

,,Tess, znaš da mi ne trebaš zahvaljivati. Drago mi je da ti mogu pomoći." Kimnem glavom i nasmiješim mu se. Nastavio je. ,,Sada bi stvarno trebali krenuti. Zakasnit će u školu." Pogledao je iza u auto u kom su sjedili As i Gemma i mahali mi. Mahnula sam im natrag i pozdravila Harrya. Zatvorila sam vrata za sobom i uputila se po stepeništu u sobu u kojoj je ona provodila noći sa tatom, gdje je odmarala poslije napornog dana u školi, poslije ručka. Polako sam otvorila vrata i zakoračila u sobu. Tata, od kada nas je Maura napustila, ušao je svega dva puta u sobu. Sada spava u gostinjskoj sobi u kojoj uvijek spavaju baka i djed ili ujak i ujna kada su nam u posjeti. Približila sam se ormaru i otvorila ga. Bio je prazan. Tata je sve svoje stvari premijestio u drugi ormar. Okrenula sam se i ušla u kupaonicu koja je bila spojena sa spavaćom sobom. Sve police bile su prazne. Nije bilo mamine kozmetike ili mrlja od pudera kada bi kasnila na posao. Pogledala sam se u ogledalo i zaplakala sam.Stavila sam ruku preko usta i zajecala još više. Izašla sam iz kupaonice i legla na njezinu stranu kreveta. Još se osjetio miris njezinog skupog parfema i mirisa vanilije. Zagrlila sam jastuk i sklupčala se. Sa police sam uzela našu zajedničku sliku, samo mene i nje i stavila je pokraj jastuka. Toliko mi fali, ali toliko je mrzim. Samo zbog te pogreške koju je napravila. Otišla je sa njim, mojim najboljim prijateljem, ali sada bivšim prijateljem. Čovječe, on ima svega dvadeset i jednu godinu. Gdje joj je pamet? Gdje je njemu pamet? Zašto su to uradili? Koliko me iznevjerila mama toliko sam izgubila vjeru u njega. Samo će je iskoristiti, ništa drugo. On je takav, oduvijek je volio iskorištavati djevojke i uvijek je gledao na novac. Samo novac. Ali, bio mi je najbolji prijatelj. Sada je samo stranac kao i moja ma .... kao i Maura. Zaplakala sam ponovno, još jače uz glasan plač i sliku bacila u zid. Staklo se raspršilo na sve strane, a slika je samo poletjela kao lagano pero.

,,Tessa?" Harry se pojavio na vratima i ubrzo došao do mene. Zagrlio me je iz sve snage, kao da sam zadnja osoba koju može zagrliti. ,,Jesi li dobro?" Naslonila sam svoju glavu na njegova prsa i sklupčala se u njegovom zagrljaju. Ovo nisam ja.

,,Mrzim je, Harry. Iz dna duše." Zajecala sam i zagnjurila svoju glavu u njegov vrat.

,,Ne govori tako, Tess. Znam kakav je osjećaj, ali ne govori to. Molim te, ne govori." Odmahnula sam glavom i odmaknula se od njega. Jastuk sam složila kako je i bio i ustala se. Počela sam kupiti staklo sa poda.

,,Daj Tess. Pusti, ja ću to pokupiti. Samo se smiri, okej?"

,,Ne Harry, ja ću." U tom trenutku, komad stakla mi je ispao iz ruke i vrh mi se zabio u kožu. Nije toliko strašno, ali peklo je i boljelo ko sam vrag. ,,Auč."

,,Vidiš?" Preokrenula sam očima i otišla u kupaonicu i ruku stavila pod mlaz vode. Već je bolje. Puno bolje.

Kasnije tog dana, Austin je već bio kod kuće i sa Gemm pisao zadaću u kuhinji. Dok sam ja pripremala pizzu, Harry je miksao šlag i otopljenu čokoladu za dovršetak torte.

,,Kako je bilo u školi?" Upitala sam Austina i Gemmu. Naslonila sam se na šank i pogledala u njih.

,,Nećeš vjerovati, ali ručak je bio užasan!" Nasmijala sam se na to i Austina podragala po glavi.

The Story Of Us (Harry Styles / Croatian)Where stories live. Discover now