Danas je divan dan. Harry i ja od jutra vrijeme provodimo sa Austinom i Gemmom. Gledamo crtiće, crtamo i igramo društvene igre. Tata, teta Anne i Harryev otac Des, u zatvorenoj terasi -samo preko zime, pripremaju pizze za ručak. Nedjelja je i ovako provodimo svaki vikend.
"Daj Austin, svaki put me pobijediš."
"Pa ne budi tulava. Razmišljaj!" Svi se nasmijemo na njegov odgovor i nastavimo sa igrom. Začuje se zvono na vratima i ja odlučim da otvorim.
"Što ti radiš ovdje?!" Ispred mene stoji osoba za koju nisam čula već dva tjedna. "Što želiš?" Upitam je i nastavim je gledati iako ni to nije zaslužila.
"Tess zlato, tko je?" Začujem tatu iza sebe i okrenem se.
"Nitko bitan." Kažem mu i stavim lažni osmijeh. On me potpuno ignorira i pozdravi Mauru.
"Oh stigla si. Hajde uđi." Molim?! Prođe pokraj mene i krene me dotaknuti, ali ja se izmaknem. Zatvorim vrata i stanem na trenutak. Prođem rukama kroz kosu i začujem veselje u dnevnom boravku. Oh Austine moj, nećeš se tako dugo veseliti.
"Tessa, gdje si?" Harry se pojavi ispred mene i zabrinuto me gleda. "Jesi li dobro?" Kimnem glavom i pogledam prema smjeru gdje je upravo otišla Maura sa tatom. Ne razumijem kako može samo tako dolaziti ovdje i što tata pokušava?! Nevjerojatno. Najrađe bih sada sjela i plakala, ali moram ispasti hrabra. Moram ostati hrabra kao i do sada. Osjetim dvije ruke koje se omotavaju oko mene i na sekund se nađem u toplom zagrljaju. Stisnem se uz Harrya i nasmiješim se.
"Hvala ti što su upravo sada ovdje jer bih ja inče napravila kaos. Hvala ti, hvala ti." Pokloni mi poljubac u čelo i nasmije se.
"Nema na čemu." Kaže tiho i krenemo prema dnevnom. Tamo pronađem Mauru, Gemmu i Austina kako pričaju.
"I onda je došao on i sve je bilo u redu." Austin sa tolikim veseljem prepričava događaj iz škole. Ja sjednem pokraj njega i poljubim ga u tjeme. Braco moj. Pogledam prema mami i vidim joj suze u očima. Pa, malo je prekasno za to, zar ne? Harry sjedne pokraj mene i počne me dragati po ruci. Očito sam zbog toga smirena. Mama promatra nas dvoje i smješka.
"Vas dvoje ste skupa?" Upita nas, ali ništa joj ne odgovaram.
"Nismo, gospođo Maura. Samo jako dobri prijatelji."
"Koji su se poljubili puno puta." Gemma i Austin se oglase i nasmiju se. Odmahnem glavom i pogledam u Harrya koji se smije kao blesav. Lupim ga po ruci i još više se nasmije. Na kraju se nasmijem i ja sa njima i to je prvi put od kako je Maura tu.
"Čemu se smijete?" Tata i Des su ušli u dnevni boravak i upitali nas. Još više smo se nasmijali. Lijepo se opet smijati sa mamom. Zbilja mi fali. Sva ona hrabrost i ponos nestanu. Ustanem se, sjednem pokraj mame na pod gdje su bili As i Gemma te je zagrlim i rasplačem se.
"Bože, kako mi fališ. Oprosti mi." Kao nekada, bila sam u njenom zagrljaju i osjetila sam majčinski zagrljaj. Onaj pravi zagrljaj.
"Ljubavi, u redu je. Bez suza molim, dobro?" Kimnem glavom, ali opet se zaplačem te je pogledam u oči i nasmijem se. Zagrlim je ponovno, ali osjetim i malene ručice koje me grle. Ugledam nasmijanog Austina i privučem ga u zagrljaj. Nije me briga za ljude oko mene. Bitan je ovaj trenutak baš sada, u ovom trenutku.Harry Styles p.o.v.
Dok sam je gledao tako u zagrljaju njene majke, osjećao sam sreću. Zbog nje. Znao sam da će doći do ovoga. Previše je vezana za svoju majku da bi je samo tako odbacila iz života i zaboravila na nju. Najljepše je bilo kada im se Austin priključio. Vidi se kako mu fali majka i koliko je zapravo voli. Sada, sve bi bilo još ljepše da i njezin tata bude uz njih, da ništa nije kao sada dok su rastavljeni. Ali nitko ne kroji svoju sudbinu, zar ne? Pogledao sam u Gemmu i vidio kako mi se smješka. Podignuo sam obrve, nasmijao joj se i raširio ruke. U sekundi je dotrčala do mene i privukla mi se u zagrljaj. Toliko je volim da ne mogu ni opisati tu ljubav. Nekoliko trenutaka kasnije, mama se pojavila pokraj nas i zagrlila nas. Dobro, ovaj trenutak i ovaj dan su čudni, ali puni ljubavi i oprosta. Dan je zbilja predivan.
"Ekipa, ručak je gotov." Tata nam je viknuo sa terase kako bismo ga čuli. Mama i teta Maura su skupa sa ovo dvoje nestali u sekundi, dok sam ja stajao pokraj Tesse i promatrao je. Predivna je djevojka i stvarno posebna.
"Dođi." Privukao sam je u zagrljaj i otisnuo joj poljubac u čelo.
"Tako sam jadna, zar ne?" Zbunjeno sam je pogledao.
"Zašto to misliš, Tessa?" Upitao sam je i pogladio dlanom po kosi.
"Vidio si i sam. Sve ovo vrijeme sam bila hrabra, ali ne mogu više biti ljuta nju. Fali mi moja majka u kući, Hazz. Previše." Osmijehnuo sam joj se i još je čvršće zagrlio.
"To je u redu, Tess. To je lijepo."
"Hvala ti što si ovdje." Kimnuo sam glavom i uzeo je oko struka.
"Idemo jesti."
"Hrana!!" Veselo se nasmiješila i pljesnula rukama. Bože, koje dijete!
"Gdje ste vi? Jelo se hladi, hajde." Teta Maura nam se obratila kada smo stgli na terasu.
"Evo, evo." Sjeo sam pokraj Tesse i krenuo sa jelom. Pogledao sam još jednom u Tessu koja je trpala hranu na tanjur. Odmahnuo sam glavom i nasmijao se. Stvarno je predivna.*
Nastavaak je tuu!! Kratko, ali barem je napisan. :D
Misljenjee?!? ❤