Dragi naš tatice,
još se sjećam dana kad sam čula za 1D. Sjećam se kada sam učila tvoje ime, prezime, mjesto rođenja, ovaj današnji datum tvog rođenja. Prije 3 godine, još engleski nisam znala pričati, osim osnovnih stvari. Zbog tebe, zbog ostale četvorice tvoje braće, potrudila sam se i danas, hvala Bogu, naučila sam i pričam ga tako da bih tebi na twitteru ili instagramu mogla sastaviti čestitku. Sada razumijem tvoje riječi upućene nama Directionerima.
Danas je tvoj dan. Želim da ga provedeš baš onako kako ti to zaslužuješ. Sa Directionerima, sa svojom ekipom, sa svojom braćom na pozornici. Vjerujem da ćeš sa njima za koju godinu svratiti u Hrvatsku, BIH, Srbiju. Na Balkan.
Dragi moj, Petra te voli i jedva čeka da te upozna i da te zagrli. Da ti kaže koliko joj značiš i koliko te voli. Ostani najbolji, najzabavniji i najljepši Liam na cijelome Svijetu.
Sretan ti 22 rođendan, daddy. ❤Ovo pročitajte:
Ja sam u totalnom škripcu!
Ne znam zašto, ali izgubila sam koncentraciju i sve za ovu priču! Uopće nemam inspiraciju za sljedeći nastavak. Ako je netko dobar u idejama, javite mi se i možete mi pomoći. Naravno da ću spomenuti onoga koji želi pomoći! Možemo i, ako netko želi skupa pisati, kao timski rad. Bit će mi drago! Javite se. :)