"Sine!" Mama je dotrčala do Austina i podignula ga u zagrljaj. Samo sam prevrnula očima. Brad je u mene gledao kao da sam nekog ozlijedila. Idiot!
"Hej mama." Austin ju je zagrlio i izljubio. Mili moj braco, za nekoliko godina, kada shvatiš što ti je uradila i kako je uništila našu obitelj, nećeš je toliko grliti.
"Tessa, zlato." Pogledala sam u nju kao u običan bijeli zid. Krenula je da me zagrli, ali samo sam se izmaknula. Jučer je bila zadnja parnica na sudu. Hvala nebesima, skrbništvo nad Austinom je dobio tata, ali mama ga može viđati utorkom, četvrtkom i subotom na dva, tri sata. Danas je subota i ja sam morala voditi Austina u park kako bi se vidio sa mamom.
"Maura." Odvratila sam joj hladno i pogledala je. Vidim joj kajanje u očima, ali .. Ne treba mi više u životu. Navikli smo se svi da je nema i stvarno nam je super. Družimo se kao prije, Harry dođe sa Gemmom i mamom. Čak je prošli vikend njihov otac bio sa nama. Imali smo neku roštiljadu u parku gdje smo inače i zbilja nam je bilo fenomenalno.
"Austin, kako si mi, prijatelju?" Brad se oglasio nakon nekog vremena i prekinuo tako ugodnu tišinu. Mogu li da ga ubijem? Ne? Okej.
"Hej Brad. Super sam. Kada ćete doći kod nas?" Automatski sam pogledala u Austina i ostala šokirana ovim pitanjem. Što je ovom djetetu? Ja ne vjerujem.
"Austin, razgovarali smo o ovome." Upozorila sam ga. Jadničak mi se ispričao sa jednim oprosti, seko i zagrljajem.
Dva sata poslije sastanka sa mamom, Austin i ja smo sjedili u kuhinji za šankom i pijuckali toplu čokoladu. Jesen polako odlazi i zima nam stiže. Jedva čekam da zapadne malo snijega i da dođe Božić koji ćemo provesti u planinama. Zbilja se veselim tome.
"Jel' se još ljutiš na mene zbog onoga?" Pogledala sam u Austina koji je pisao po papiru, podragala sam ga po glavi i nasmijala mu se.
"Nisam, As. Samo, znaš što smo pričali o tome. Mi nismo kao Harry i Gemma. Naša situacija je slična kao njihova, ali ovo je malo drugačije. Znaš to."
"Znam, oprosti još jednom."
"U redu je, dragi." Poklonila sam mu jedan poljubac u obraz i ustala se sa stolice.
"Što želiš za ručak?" Upitala sam ga spremajući posuđe iz perilice na njihovo mjesto.
"Moždaaaa hrenovke i pomfri? Obožavam to jelo!" Nasmijala sam mu se i kimnula glavom.
"U redu, onda ćemo baš to."
U ponedjeljak ujutro, ustala sam se kako bih pomogla Austinu da se spremi za školu. Obukla sam gornji dio trenirke na svoju zimsku pidžamu i spustila se u dnevni boravak. Iznenadila sam se kad sam ugledala Harrya i Gemmu kako sjede i čavrljaju sa tatom.
"Jutro." Pozdravila sam ih promuklim, dubokim glasom. Tri para očiju su me pogledala i pozdravila.
"Ja vas moram napustiti sada. Već kasnim na posao." Tata se ustao sa kauča, poljubio me u obraz i izašao iz kuće. Ja sam stajala u kuhinji i pripremala doručak za Austina. Harry se pojavio sam u kuhinji i stao je pokraj mene. Gemma i Austin su gledali, koliko sam uspjela vidjeti, Spužva Boba. Koji zakon crtić, ali Winx zauvijek!
"Zar ne bi trebao danas ujutro raditi?" Upitala sam ga i pogledala ga.
"Mah, Lara mi je javila da je ipak ne trebam mijenjati. Čudna biljka." Kimnula sam glavom i spremila topli sendvič u torbu za marendu. Okrenula sam se prema Harryu. Uhvatio me za ruke i nasmiješio mi se. "Slatka si ovako pospana, znaš." Da, hvala ti. I ja se zbog toga i crvenim, znaš?
"Hvala ti, valjda." Nasmijao mi se. I kimnuo glavom.
"Hoćete li se više poljubiti ili nećete?" Poskočila sam na mjestu kada se Austin oglasio na vratima sa Gemmom.
"Austin!!"
"Hoću i ja da vidim poljubac!" Gemma je povikala i pljesnula rukama. Lupila sam se dlanom po čelu i krenula Austinu dati marendu. Ali Harryeva ruka me je spriječila. U jednoj sekundi, njegove usne su se spojile sa mojima. Koji divan osjećaj, ali on je budala. Pa nismo skupa i ne može me samo tako ljubiti!
"Harry!" Odmaknula sam ga od sebe. Začula sam tihi smijeh na ulazu u kuhinju. Sve sam ih potjerala van i nastavila spavati do jedanaest sati. Poslije sam već stajala pred ormarom i tražila odjevnu kombinaciju. Pa dan i nije toliko loš, ali hladno je. Obukla sam svoje crne hlače, kariranu košulju i čizmice na debelu petu. Bila sam sprema vrlo brzo. U dvanaest sati, već sam bila na putu za posao. Zima je i promet je gušči nego preko zime. Onda ljudi više pješače ili se voze na biciklu. Sada kada je zima na vratima našeg grada, svu se vozikaju u autima. Svratila sam prije posla u pekaru po marendu i u 12:50 sam sjedila u kantini i pila kakao. Harry je došao par minuta poslije i sjeo pokraj mene
"Tessa, možemo li malo razgovarati o onom poljupcu?" Trnci su prošli kroz mene u sekundi.
"Bilo je i vrijeme, zar ne?" Kimnuo je glavom i otpio gutljaj čaja.
"Znaš, svidio mi se taj poljubac i tako je divno ljubiti te, ali ne smijemo to više raditi. Jutros sam izgubio pojam o svemu i ono ... Samo želim da znaš da zaboravimo na to jer .. Imam novu djevojku. Zapravo, nismo još skupa, ali danas je izvodim van i želim je pitati da li želi biti sa mnom." Ostala sam šokirana i samo sam se ukipila. Osjetila sam peckanje u očima, ali zadržala sam suze. Zašto bih uopće plakala?
"I ja to mislim, Hazz. I drago mi je zbog tebe. Velika je sretnica." Ustala sam se i čašu stavila u sudoper. Krenula sam van iz kantine, ali na vratima sam se zaustavila. Okrenula sam se prema Harryu i nasmiješila mu se kad je već gledao u mene.
"Samo ti želim puno sreće večeras, Hazz. Sigurna sam da će reći da." Poklonio mi je jedan svoj divnih osmijeha. Okrenula sam se i utrčala u toalet. Zatvorila sam se u jednu od kabina i zaplakala. K vragu, ne plači Tessa!! Samo nemoj plakati. Vraga ne! Zbilja mi znači. Hazz mi toliko znači da će mi srce, zbog ove informacije puknuti u tisuću komadića. Obrisala sam suze i dovela se u red te nastavila sa poslom. Barem ću manje je misliti o ovom razgovoru.*
Heeej ljudi :D
Opet ja, i vrijeme je, ha?! Znam, znam. Neema me već dugo, ali wattpad u zadnje vrijeme koristim samo za čitanje priča. Izgubila sam pojam o pisanju i svemu, ali nastavak je tu i too je to. Ne znam kada će sljedeći pošto za vikend idem u BIH i ono .. Uskoro će doći. Ljubim vas sve! Cmok, cmok, cmok! ❤