protected now-5

572 75 20
                                    

הי הי הי!

למרות שפרק לא אמור להתפרסם היום, החלטתי לפרסם כדי שכולם יראו את התמונה החדשה! היא מושלמת!
קרדיט למוכשרת- @ZAYN-XCX

תהינו מהפרק, אוהבת <3

----

אני יושבת מול הארי כרגע בסלון ביתי. אנחנו לבד כאן, השעה היא עוד מוקדמת כדי שנייל יהיה כאן, הוא בעבודה.

העבודה של נייל היא בעצם במוסד לעבריינים צעירים. כלומר, הוא מדריך שם או משהו כזה, של ילדים בעייתיים שנמצאים שם במוסד. הוא נמצא במחלקה שבה כבר החבר'ה מתחילים לחזור למקורות. ההנהלה שם רוצה מדריכים מסוימים שיראו לצעירים שם שעדיף להם לשנות את מסלול חייהם ולהתחיל התחלה חדשה. נייל הוא האדם המושלם ללמוד ממנו. זאת-אומרת, הוא לא היה ילד בעייתי שנכנס למוסד לעבריינים צעירים בעצמו או משהו כזה, אבל הוא כזה מקסים שכיף לדבר איתו ולשמוע לעצות שלו.
אני לפחות תמיד מקשיבה לכל מה שהוא אומר, וזה לא רגיל אצלי. אני לא אוהבת שאחרים אומרים לי מה לעשות עם החיים שלי. הם שלי, אז תישארו מחוץ לזה, זה לא עניינכם. אבל שנייל מייעץ, זה שונה.

הארי לוגם את הקפה שהכנתי לו והוא בוחן אותי. אני תופסת את העיניים שלו מסתכלות עליי מכל זווית אפשרית ואני יכולה להעיד שזה לא נעים בכלל.

"טוב, האמ," החלטתי לנסות לפתח את השיחה המיותרת הזאת. אני אמרתי לו שאני בסדר, מה יש לי להגיד יותר מזה? טוב כנראה שעכשיו נגלה.

"את שונה." למה הוא מתכוון לעזאזל? וכאלו הוא קרא את המחשבות שלי, אמר, "אני מתכוון, כיאלו, את מנהגת אליי כמו אל כל אדם. למה?"

"כי אתה חי באיזה סרט שבו אתה מלך העולם אבל זה כל-כך שגוי." מלמלתי את זה לעצמי בלי לחשוב פעמיים, לא האמנתי שהארי יצליח לשמוע את זה.

"מה?" רגע, יכול להיות שהוא שמע אותי?

"מה, מה?" החלטתי ללכת על בטוח. בסוף אני אצא טיפשה אם אגיד את זה שוב והוא בכלל לא שמע. למה אני צריכה עוד צרות בחיים שלי?

"אני לא חושב שאני מלך העולם." שיט שיט שיט. אוי חרא, הוא כן שמע.

"טוב, ברצינות הארי? על זה אני הולכת לדבר איתך עכשיו? בכל מקרה שנינו יודעים שזה נכון." גלגלתי את עיניי אליו ולסתו של הארי התהדקה, זה היה מחזה בולט להפליא, אי אפשר היה לפספס את זה.

הארי שתק לזמן לא קצר ואני התחלתי לאבד את סבלנותי. התחלתי את היום בלי מקלחת, בלי ארוחת בוקר, עבדתי משמרת מוקדמת, הארי הרגיז אותי והקסים אותי עם המילים המחורבנות שלו, הוא יושב לי בסלון ללא שום תזוזה ודי מבזבז לי את הזמן שאני יכולה לשהות במקלחת עם מלא מחשבות על האביר על הסוס הלבן שכנראה בחיים לא אפגוש. ושלא נדבר על זה שאני צריכה להתארגן ולחזור לעבודה שלי בחמש שעות הקרובות.

"טוב, נראה לי שאני אזוז למקלחת ואתה תבעט את עצמך מכאן לדלת." אמרתי בלי שום בושה. ולהפך, עוד המשכתי והסכמתי להראות לו את כיוון היציאה.

הארי רק גיחך למשמע מילותיי העליזות.

"את לא זזה לשום מקום בלי להסביר לי למה ההתנהגות שלך ככה אליי. ואני לא מדבר על," הוא הספיק לרגע ואז אמר, "להוציא אותי מהסרט שאני חי בו." הוא חיקה אותי הרגע, נכון? ולעזאזל הוא הוסיף מירכאות שדיבר. הארי המשיך ואמר, "אולי את לא חייבת להתנהג אליי בכבוד במשך הזמן," הוא עצר והוסיף לדבריו שהוא לא מצדיק את העניין. אבל אז אמר דבר נוסף, "אמרתי לך לפני זמן קצר את דעתי האישית בנוגע לאישה ולהגנתה. את לא חייבת לקבל אותה, זה בסדר מבחינתי. אבל מה הייתה ההתפרצות הזאת?" בבקשה אלוהים תעשה שאני איעלם. מה אני פאקינג אמורה להגיד לו עכשיו? אני יודעת שאני חייבת ללמוד לכבד דעות שונות משלי, כן, עוד אחד מהעצות של נייל, אבל לעזאזל, זה קשה יותר משחשבתי. רגע, הוא נפגע מזה? איזה כוסית.

"תראה הארי, הייתי שמחה לדבר איתך על זה, אבל אני מאוד עסוקה היום." אני הדבר הכי חכם על פני כדור הארץ, הוא לא יודע מה תכנוני היום שלי, אני יכולה להמציא לו דברים!

"אני חושב שהזמן שהשיעור שלנו צריך להיות בהחלט יספיק כדי לדבר על זה." לעזאזל איתך בן-אדם, מאיפה אתה שולף את כל התשובות האלו? אני רגילה להיות האחת שמסיימת לדבר. יש לי תחושה שכאשר אני אדבר עם הארי זה לא ילך כמו שאני רגילה ואוהבת.
אני מאוד דוגלת בשיטה של להגיד את האמת, או חצי ממנה. כלומר, אם אני יודעת שהאמת תשאיר אותי גלויה לעולם- כמו נגיד לגלות סוד או רגש חזק שיש לי, אני אשתוק או אגיד רק חלק מהאמת. אבל אם זה דבר סתמי כמו להגיד לנייל שהחולצה שלובש מכוערת, אני אגיד לו ישר בפרצוף.
כרגע, לא ידעתי מה לעשות.
אני שמה לב שהארי לא לוחץ עליי בזמן שאני חושבת מה להגיד לו ואני מודה לו על כך. לפתע, בלי ששמתי לב, המילים יצאו מפי ללא שליטה עצמית ואמרתי להארי בשלוש מילים בלבד, "עברתי הטרדה מינית."
אבל כנראה שמילים אלו הספיקו לו כדי להבין את כל הסיפור.

**
מי שלא הבין/ה - [וואו, שאלה חשובה! הקוראים הנחמדים שלי, יש כאן גם בנים או שאני סתם מתייחסת ל2 המינים? תענו כדי שאדע, לא להתבייש]

הדמות הראשית, דון פיטרס, עברה הטרדה מינית זמן קצר לפני שהתחילה ללמוד אצל הארי, ובעצם זאת הייתה הסיבה.
ההטרדה הזאת, גרמה לה להתפרץ על הארי ככה, כי היא הבינה שתכלס, אין לה מישהו שבאמת יגן עליה מהכל. כי לרוב זה בן זוג, מה שאין לה. ברור שיש לה את המשפחה וכמובן את נייל וליאם- אבל מבחינתה זה לא אותו הדבר.

לא לשכוח לענות על השאלה שכאן, להצביע ולהגיב מה דעתכם על הפרק וברור שאני מסכימה גם לספר לאחרים!(;
אוהבת!

PROTECTED NOW - H.SWhere stories live. Discover now