protected now-9

506 74 20
                                    

טוב, רציתי להגיד שאני ממש מצטערת שלא פרסמתי עד עכשיו פרק אבל יש הסבר והוא יופיע למטה.

דרך אגב, אני ממש מאוכזבת שלא הגעתם שלמטרה של התגובות,


תהנו מהפרק

**

"שיט, פאק! אופ," נייל בהחלט ממש מבואס ממשהו, אלוהים רק בוקר! ממה הוא הספיק להתבאס? כאלו, בן-אדם, לעזאזל, היום עוד לא התחיל. כבר הצלחת לחרבן לך אותו?


"לא, היא לא תקום." הוא מלמל, אלוהים יודע למי.

קמתי באי רצון מוחלט לעבר החבר הכי טוב שלי, לא הייתי בטוחה שהוא דיבר עליי אז החלטתי לבדוק מה איתו, לא ידעתי שאני חברה כל-כך טובה!

"מה יש? " כנראה שממש הפתעתי אותו שהייתי ערה, טוב את מי זה לא יפתיע? רק תשע בבוקר עכשיו. בכל מקרה, התגובה שלו הייתה מצחיקה ביותר, הוא פשוט צרח בבית שהוא אוהב אותי. לפעמים אני תוהה אם החליפו לו את המוח במוח של ילד, הוא כזה ילדותי.

"אני גם אוהבת אותי, יש! טווינז," (הערת הכותבת: Twins = תאומים)

"את לגמרי אידיוטית," אני אבחר שלא להגיב בקול, אני האידיוטית מבנינו? לא נראה לי.

נייל מלמל משהו שלא הצלחתי בכלל להבין, אלוהים הוא לא מדבר ברור אף פעם! כמובן שביקשתי ממנו שיחזור על דבריו, אני שונאת שאומרים משהו ואני לא יודעת אותו. אני צריכה לדעת הכל. הוא מיד חזר על דבריו ואמר, "לי ולליאם יש טקס חשוב היום. הארי יאסוף אותך, תהיי מוכנה בשתיים-עשרה, בבקשה אל תאחרו." לפני שהספקתי להגיב הוא תפס בצרור המפתחות שלו שאגב לא כלל דבר חוץ מאת מפתח הבית, מפתח לכניסה לבניין, המפתחות לרכב שלו ויצור פרוותי ודמיוני וטרק את הדלת.

לא הספקתי לקלוט משהו, אני עדיין שקועה בפרץ האהבה שלו אליי.

לקחתי קערית פלסטיק אדומה ושפכתי אליה כמות נכבדת של הדגנים האהובים עליי, הוצאתי את החלב והתחלתי למזוג מהקרטון לקערה, אבל חוץ מכמה טיפות כלום לא יצא.

לעזאזל, כמה שהייתי רוצה עכשיו ארוחה מפנקת מהארי.

הארי.

אתמול בהחלט היה נחמד איתו, גיליתי שהוא באמת נורא מקסים, אם הייתי מכירה לפני את ההארי הזה ולא את ההארי שמשחק בבחורות שראיתי עד עכשיו, אני יכולה להיות בטוחה שהייתי מוקסמת ממנו.

המחשבות שלי על הארי גורמות לי לחשוב על להתקשר אליו, לשמוע את הקול שלו. חבל שאני לא מבחינה במעשים שלי כי עוד לפני שהבנתי מה אני עושה הוא ענה לי בקול הצרוד והמוכר שלו.

"דון?" טוב לדעת שיש לו את המספר שלי, למען האמת לא ידעתי שיש לי את שלו בכלל.

"היי הארי," אני בטח נשמעת כל-כך טיפשה. למה אין שכל שם למעלה?

"היי." אני לא יודעת מה גרם לזה שאני אהנה לשמוע את קולו של הארי שוב.

הייתה שתיקה למשך הזמן הזה שנזכרתי בכמה הוא היה נחמד אליי. לעזאזל, מה נסגר איתי?

"הכל בסדר?" הוא שאל פתאום והוסיף אחרי רגע, "למה התקשרת?" אני חושבת שהקול שלו הפך לקצת נושקה, הוא כועס כי התקשרתי? אני כזאת מטומטמת.

לא עניתי לו, להפך, אני ניתקתי.

--

שמעתי דפיקות בלי פוסקות על הדלת, אז זזתי מהארון בגדים שלי והתקדמתי לדלת.

"מי זה?" מי יכול לחפש אותי?

"הארי." הו, זה חדש.

***

הארי היה ממש נחמד אליי היום, שוב. אני חושבת שהוא השתנה. אני מקווה שזה לא כי הוא מרחם עליי אחרי שפלטתי מולו שהוטרדתי מינית. אני באמת שונאת לקבל רחמים מאחרים, זה כל-כך מיותר. ואם אני אגלה שכל ההתנהגות הנחמדה שלו כלפיי זה רק מרחמים אני אדאג שהוא יישרף בגיהנום.
בכל מקרה, אחרי שהכנסתי אותו הבייתה, החלטנו שננצל את הזמן ונלך להתאמן, כי בזמן שהשיעור שלי אמור להתקיים כנראה נהיה בטקס של נייל וליאם.

אני מתארגנת עכשיו לטקס, נייל עדכן אותנו שזה טקס-מסיבת-סיום כזה לחבר'ה שמשתחררים מהמקום, אני באמת שמחה בשבילם.

"תפסיקי לחשוב יותר מידי ותלבשי כבר משהו, אנחנו נאחר." אה כן, עוד פרט קטן, הארי היה נוכח לבחירת הבגדים שלי. הוא התעקש ואמר שזה הוראה מנייל, כדי שלא נאחר כמובן.

"לעזאזל, תסתום הארי." הוא לא עוזר לי בכלל עכשיו, אני בלחץ גם בלעדיו.

החלטתי בסוף ללבוש את אחת מהשמלות שלא לבשתי הרבה מאוד זמן, היא הייתה תלויה על הקולב בצורה מרושלת והארי פשוט אהב אותה, אז הקשבתי לו.

אחרי שבחרתי נעלי עקב שחורות ואיפרתי את עצמי, ניפחתי קצת את השיער בעזרת ידיי והרגשתי מוכנה.

שירדתי, הארי החמיא לי ואמר שאני נראית יפה. אני לא אשקר ואודה שלחיי התחממו מעט.

אנחנו בנסיעה עכשיו לשם, אפשר לשמוע רק את המכוניות הנוסעות על הכביש, אנחנו שקטים כל-כך.

הארי נראה כי חושב על משהו וזה גורם לי לתהות על מה, אבל החלטתי לא להתערב.

"נהנתי היום, צריך לעשות את זה יותר, סאנשיין."

אלוהים, כן.


***

היי חברים!

כמו שכבר אמרתי, מצטערת שרק עכשיו התפרסם הפרק. יצאתי לטיול משפחתי ובאמצע הודיעו לנו שסבתא שלי בבית חולים, היא לא יצאה משם.. היא נפטרה. בכל מקרה, היא גרה בדרום אז נאלצנו להישאר שם במשך כל השבוע של השבעה. רק היום התפניתי להתעסק בדברים שלי ולפרסם את הפרק.


אני ממש אשמח שהפעם כן תגיעו למטרה, כי למרות שהיה לכם פול זמן לא הגעתם..

המטרה להיום-

37 הצבעות

18 תגובות


סומכת עליכם!

PROTECTED NOW - H.SWhere stories live. Discover now