הפתעה?
תהינו מהפרק(:
אני מניחה שלואי אכן מצליח להסיח את דעתי מהארי, כלומר, הוא לגמרי ממלא את מקומו של הארי בחיי. טוב, אם אפשר לקרוא להארי חלק מהחיים שלי בכלל.
כבר שבוע וחצי שלואי בסביבה שלנו, בחבורה הקטנה שלנו. נכון נשמע קצת? אני יכולה להישבע שלא. מה לא הספקנו לעשות ביחד? לואי כל-כך זורם וכייפי. באמת שממש כיף לי בחברתו. הוא מקסים.
המצב עם הארי לא מוגדר, מהרגע שהארי הציג אותי ללואי הקשר בנינו קצת חזר, אם שלום ולהתראות נחשב. הארי אפילו כבר לא המורה שלי להגנה עצמית, ששמעתי שלואי שותף שלו ביקשתי מלואי שיהיה המורה שלי. הייתי חייבת להיות נוכחת בהודעה להארי על ההחלטה הקטנה שלנו ובלשון המעטה הארי כעס. אני חושבת אפילו שראיתי עשן יוצא מהאוזניים האדומות שלו. אבל זאת בעיה שלו, איך אני אמורה להיות תלמידה של מורה שלא מתייחס אליי?
בהתחלה חשבתי שזה אולי בגלל לואי, ש "גנבתי" לו את החבר, אבל אני לא חושבת שהארי ילדותי כל-כך. אני ולואי מתראים הרבה, אבל אני לא חושבת שהוא מתעלם ממני בגלל זה. מלואי הוא לא מתעלם.אני ולואי יושבים עכשיו בגינה ציבורית אחת, לואי מבריז מהמשמרת שלו בעבודה עם הארי אבל זה לא באמת אכפת לו, ניסיתי להסביר לו שלא צריך אבל הוא אמר שהוא מעדיף להיות איתי. הוא כזה חמוד!
לואי חוזר עכשיו עם שתי גביעי גלידה, וניל עוגיות לי ופיסטוק שוקולד לו.
הוא מגיש לי את הגלידה וצלצול טלפון עוצר אותו ממעשיו.
"את יכולה להוציא את הטלפון?" אני מהנהנת ושולחת יד לכיס האחורי במכנסיו, אם בתחילת השבוע הקודם הייתי עושה דבר כזה קרוב לודאי שהייתי נהיית אדומה, אבל כרגע הטוסיק של לואי לא מפריע לי כלל.
השם ' הארי ' מופיע על צג האייפון הלבן שבידי ואני מתפללת שלואי יבחין בכך ויחליט לענות הוא.
אבל המזל שלי כרגיל לא משחק לטובתי ולואי אפילו מתרחק טיפה וחוזר למוכר הגלידות, אלוהים יודע למה.אז אני עונה לבחור הזה שרק מלראות אותו אין לי אוויר בריאות. לבחור העונה לשם הארי סטיילס.
"הל-" בגלל שהארי כל-כך נימוסי אפשר להשחיל מילה בכל הצעקות שלו. סתם, אני צוחקת. רציתי לענות אבל הוא ישר התפרץ לדבריי וצעק, "לואי תזיז תתחת המזדיין שלך לעבודה ותפסיק לבלות עם דון!!!!!" הו, גם אותו אתה רוצה להרחיק ממני סטיילס? שום סיכוי, זה לא הולך לקרות.
"היי גם לך הארי." אני מקווה שהוא שם לב שאני כועסת, אני מחכה לצליל המתוק הזה שיצא ממנו ויבקש סליחה. על כל דבר שהוא עשה לי.
"הו, אמ, דון." הוא לגמרי התאפס על עצמו, "היי." המשיך ואמר, אך מיד הוסיף, "אני יכול לקבל את לואי?" אני מחייכת, אבל לא בגלל הארי, בגלל איך שלואי נראה טפשון שהוא מלקק את הגלידה שנוזלת על הגביע שלו. "בטח." אני עונה ומעבירה ללואי את הפלאפון שלו בעוד אני מסמנת עם שפתיי שהארי על הקו.
לואי מעביר לי את הגלידה שלי, מלקק עוד קצת את שלו ועונה להארי. הוא נכנע אליו והסכים ללכת לעבודה, " מצטער דון, הארי לחוץ כנראה. את מצטרפת?" הלוואי, אבל אני לא יכולה. למרות שהייתי רוצה להיות עוד קצת בסביבת לואי."לא, אני אתארגן לעבודה ותאסוף אותי כבר משם?" אה, כן, אני ולואי יוצאים היום לדייט. הוא לא ראשון, האמת שהוא שני, ואנחנו לא זוג. הייתי רוצה אני חושבת, אבל זה פשוט לא קורה.
"בטח, תני לי רק להקפיץ אותך הבייתה."
***
אני ולואי החלטנו שנלך לראות סרט חדש שיצא, סרט קומדיה. ואם נגיע לפני הזמן נשב לאכול משהו, אם לא אז אחרי הסרט.
חשבתי על ללבוש שמלה, אבל גם אם היא פשוטה, זה נראה לי פשוט מיותר. אז לבשתי ג'ינס ירוק עם קצת קרעים, גופיה לבנה ולקחתי עליונית שחורה כי אני תמיד קופאת בקולנוע. נעלתי נעלי עקב שחורות כדי לנסות להתקרב לגובה של לואי, סידרתי קצת את השיער, התאפרתי והייתי מוכנה. אני יכולה להבטיח שאני אוהבת את מה שאני רואה במראה.קיבלתי הודעה, והיא מלואי.
היי יפה, התוכנית לדייט קצת משתבשת. יוצאים לסרט! אבל הארי מצטרף. אל תשאלי, הארי דפוק. עוד חמש דקות אצלך, אוהב xx
לעזאזל מה הארי עכשיו?
נשמות שלייי!!
בגלל שאני לא מפרסמת באופן קבוע, אין מטרות. אבל זה לא אומר שלא צריך להצביע ולהגיב.
אוהבת <3
YOU ARE READING
PROTECTED NOW - H.S
Фанфик"אני לא מאמין בזה שאישה צריכה להגן על עצמה. לכל אחת יש את הגבר שיגן עליה, בין אם זה בן זוגה או סתם אחד שדואג לה." *הקריאה היא על אחריותכם בלבד(: