אני זזה לימין ולשמאל, משנה את מיקומי ללא הפסקה עד שאני מחליטה שהגיע הרגע להפסיק לישון, הגיע הרגע לקום ולפקוח עיניים. אני ממצמצת קצת בעיניי עד שאני מסתגלת לאור היום ולא לחושך הגמור שראיתי עד לפני שניות בודדות. אני סורקת את החדר שאני נמצאת בו, הוא מדהים. אני יכולה להישבע שזה לא החדר שהיה לי או לנייל עד אתמול. אני יכולה גם להבחין בכך שהמיטה שאני כרגע נמצאת עליה היא לא המיטה שאני ישנתי בה בשנים האחרונות. מה לעזאזל הולך כאן?
שניות אחדות לאחר שתהיתי היכן אני נמצאת ובלא מעט ניסיונות כושלים להיזכר מה קרה אתמול, הארי נכנס לחדר עם מגש כחול וקטן שעליו נמצאת כוס זכוכית ארוכה מלאה בנוזל שקוף שאני משערת כמים וכדור קטן לבליעה.
"מה לעזאזל אני עושה פה?" אם הוא השכיב אותי, אני נשבעת שאני אתלוש לו את הביצים מהמקום.
"תרגעי, סאנשיין, הלחץ לא טוב לעור הפנים," גם לו יש הומור בוקר נוראי?
"הארי, מה אני עושה כאן?" אני שואלת שוב, מחכה לתשובה שלי. אני מרגישה שהראש שלי מתפוצץ ואני מחזיקה בו חזק מתמיד, הארי כנראה הבחין בכאב שלי כי מיד אמר, "תשתי את המים ותיקחי את הכדור, תעשי את כל ארגוני הבוקר שלך ואני מבטיח להסביר הכל." אני יכולה להודות שהדרך בה הארי דאג לי הייתה מחמיאה ומאוד נעימה.
עשיתי כדברי הארי, לוגמת את המים הקרירים שהיו בכוס ובולעת בקושי רב את הכדור. אני שונאת את הסוג של הכדור שהארי הביא לי, אבל מסיבה לא ברורה אני לא מסוגלת להתלונן בפניו כלל.
הארי כבר הספיק לצאת מהחדר, ואני חיפשתי את חדר המקלחת שלו, כדי לצחצח שיניים ולשטוף פנים כמובן. מצאתי אותו לאחר זמן קצר של חיפושים; חדר המקלחת של הארי גדול ממש ומעוצב בצורה מושלמת בצבעי שחור ולבן, אני לא יכולה להגיד איך הוא יחסית לבית, כי אני לא ראיתי אותו בכלל, לפחות אני לא זוכרת שראיתי אותו.
הייתה שם אמבטיה עגלגלה בצבע לבן מבריק, ובצד הייתה דלת הוזזה למקלחת רגילה עם דוש. המראה הייתה בלי שום סימן ללכלוך והיא התפרשה לאורך כל הקיר. מתחתיה הארוניות היו בצבע שחור עם המון מגירות אז הסקתי ששם המגבות והמברשות החדשות נמצאות והתחלתי בחיפושים.
לאחר שמצאתי את כל מה שאני צריכה, צחצחתי שיניים ושטפתי פנים, מיד אחר-כך משפשפת את פניי בסבון בריח קוקוס שהיה שם. הוא הרגיש כבד ותהיתי אם הארי קנה אותו בשבילי, איזה גבר ישתמש בסבון בניחוח קוקוס בכל מקרה?
בהיתי בהשתקפות שלי דרך המראה, האיפור כבר סולק מפרצופי והשמלה השחורה לא נראתה באופק. לבשתי חולצה גדולה בצבע לבן שאני מניחה שהיא של הארי. לעזאזל, הארי הפשיט אותי? הרמתי מהר את החולצה כדי להוציא את האוויר מראיותיי שראיתי שההלבשה התחתונה שלי עוד עליי. יש אלוהים, והיום הוא אוהב אותי.סידרתי את השיער שלי לקוקו גבוהה בעזרת גומייה שהייתה על יד ימין שלי ויצאתי מחדר האמבטיה.
הריח של האוכל חדר לאפי ומצאתי את עצמי מחפשת את מקור הריח, עד שהגעתי למטבח של הארי.
כבר הזכרתי שהכל ענק כאן, נכון?
החדר מקלחת שלו בגודל של החדר שינה שלי אני חושבת, ושלא נדבר על חדר השינה שלו או שאולי זה היה של האורחים? בכל מקרה, הוא ענק. וגם המטבח שלו גדול ממדים ואני בטוחה שככה גם שאר הבית."עכשיו תסביר לי." ביקשתי מהארי ברגע שהתיישבתי על אחד הכיסאות מול הבר שהיה שם בעוד שאני תופסת באגס ונוגסת בו.
הארי מסתובב אלי מהגז, השיער שלו אסוף בקוקו קטן וחמוד, הוא לובש טי-שירט שחורה וסקיני שחורים גם. והוא יחף. אני לא יכולה להוריד את עיניי מהקעקוע שנמצא לו באחת האצבעות של רגלו. איזה אדם שפוי עושה שם קעקוע? זה בטח נורא כאב.
הוא מביא איתו צלחת מלאה בפנקייקים, קערה עם סלט פירות, צלחת שטוחה עם ירקות חתוכים וקנקן שמלא במיץ תפוזים. הוא לגמרי משקיע בארוחות בוקר, אני יכולה להתרגל לזה ולא לאכול קערית מסכנה של דגנים וחלב.
הוא הסתובב לאחת המגירות ואני בטוחה שהוא חושב מה להגיד לי, אבל הוא חוזר ויושב מולי בעוד שהוא מניח מול כל אחד צלחת חרסינה לבנה, כוסות זכוכית וסכו"ם מתכתי.
"מה לא ברור לך, סאנשיין?" הארי מביט עכשיו בעיניי, בכל הזמן הקצר הזה שהכרתי אותו לא שמתי לב לירוק המדהים שבוהק מעניו.
"דבר ראשון, מה אני עושה כאן?" אני פשוט יודעת את זה נכון מר גאון?
"הבאתי אותך לכאן כי נרדמת על הבר, לא מצאתי אף אחד מהטמבלים אז לקחתי אותך איתי הבייתה." הארי אמר כיאלו זה נורמלי לחלוטין לקחת בחורות הבייתה ולא בשביל סקס. "בכל מקרה," הוא המשיך ואמר, "נייל דאג לך ממש, אבל אמרתי לו שאת כאן." הו, נייל התעורר לפניי, זה מפתיע.
"מה השעה?" אני בטח כמו מטומטמת ערה מוקדם בבוקר. "עשרה לשלוש."
"אה." לא כזה מוקדם.
"אוקיי, אמ, ואתה..כיאלו, הפשטת אותי?" לא חשבתי שאני אתבייש כל-כך להגיד את המילים האלו מולו, טוב, תמיד טוב לגלות דברים חדשים.
"יאפ. אחלה גוף יש לך." איזה בן אלף. חייכתי אליו חיוך מזוייף ומהר הורדתי אותו, הארי צחק מתגובתי. אני אשקר אם אגיד שלא היה לו צחוק יפה, צידי העיניים שלו התקמטו וגומות עמוקות נוצרו בלחיו. הוא היה עוצר נשימה, ואני יכולה להישבע שבחיים לא ראיתי את הצד הזה שבו, הצד היפה.
"תשתדלי פעם הבאה להתאים חזייה לתחתון," הארי קרץ אליי "אה, וזה יהיה סקסי בטירוף אם זה יהיה מתחרה.
--
להצביע ולהגיבבב!!
מטרה:
32 הצבעות
18 תגובות
*** ברביעי לא יעלה פרק בגלל שאני לא בבית ממחר. יש לכם הרבה זמן ואני מאמינה שאתם יכולים לעבור את המטרות!
אוהבת מלאא
YOU ARE READING
PROTECTED NOW - H.S
Fanfikce"אני לא מאמין בזה שאישה צריכה להגן על עצמה. לכל אחת יש את הגבר שיגן עליה, בין אם זה בן זוגה או סתם אחד שדואג לה." *הקריאה היא על אחריותכם בלבד(: