Part 11

1.9K 131 3
                                    


Merlinos pov*

- Esi tuo tikras?- paklausiau Niall, kuris vedėsi mane link jau mums paruoštų žirgų. 

- Juk sakiau, kad taip. - jo veidą puošė miela šypsenėlė. - Truputis mano mielumo ir karalienė leido mums pajodinėti laukais, nes jos manimu, tau reikia atitrūkti nuo visko ir truputį pagyventi, o mano manimu jodinėjimas tam tinka.

Nusišypsojau ir staigiai apkabinusi jį, užsėdau ant žirgo su arklininko pagalba. Niall tai pat užsėdo ant savojo žirgo, kuris turėjo juodus karčius ir baltą žvaigždės formos dėmę ant kairiojo šono.

Netrūkus sargybiniai atidarė vartus ir po kelių minučių su pusbroliu jojome laukais prie upelio, tekančio vos už dviejų kilometrų nuo pilies.

Sustoja prie upelio, nulipome nuo žirgų ir pririšome juos prie didelio vešlaus ąžuolo kamieno.
Vos užrišusi paskutinę kilpą, atsidusau ir prisėdau ant žaliuojančios žolės prie upelio kranto.

- Galvojau, kad pamiršai mane. - sušnabždėjau nutraukdama tylą tvyrančia tarp mūsų.

- Nepamiršau. - atsakė Niall žvelgdamas į mano veidą. - Tavęs neįmanoma pamiršt. Tu man kaip tikra sesuo.

- O tu man kaip brolis. - šyptelėjau ir pažvelgiau į ramiai tekantį upelį.

- Papasakok man apie tą laiką kai nesimatėme. - po kelių minučių tylos ištarė Niall.

- Daug kas nutiko per tiek metų. - atsidusau.

- Aš maniau, kad tu buvai prieš tris metus susižadėjusi su princu Harry Styles, ir turėjai būti jo žmona, bet kas nutiko? Nes dabar tu  princo Zayn Malik sužadėtinė ir būsima žmona. - sutrikęs ištarė vaikinas.

- Harry niekada manęs nemilėjo. Jam aš buvau reikalinga tik dėl jo šeimos finansinės padėties. Jie manimi ir mano meilę, kurią jaučiau Harry, norėjo pasinaudoti gaunant gerą gyvenimą, bet jiems nepavyko. - tariau jausdama artėjančias ašaras. - Per sužadėtuvių puotą, princas dingo ir aš išėjau jo ieškoti. Tadajį užtikau su kita. 

Pati nepajaučiau, kai pradėjau kūkčioti. Niall nieko nesakydamas apkabino mane, raminamai glostydamas mano nugarą.

- Aš jį visa širdimi mylėjau, o jis akimirksniu sudaužė mano širdį į šipulius. - sukuždėjau.

- Viskas bus gerai. Pamatysi. - pabučiuodamas man į kaktą nusišypsojo. - Dabar esi susižadėjusi su princu Zayn. Tikiu, kad jis vertins ir mylės  tave.

Sudrebėjau prisimindama Zayn. Netikiu, kad aš iš viso jam rūpiu.

 Jam visiškai nusispjaut ant manęs ir mano keistų jausmų, kuriuos jaučiu būdama su juo.

Kartais jaučiuosi su juo saugi, tarsi jis pasiryžęs mane apsaugoti nuo visko, bet dažniausiai jis man kelią baimę.

Su juo būdama noriu sprukti ir pasislėpti, kad jis negalėtų manęs nuskriausti, bet kartu, noriu pajusti jo raumeningas bei stiprias rankas apsivejant mano liauną liemenį ir priglaudžiant prie savo kietos krūtinės.

Buvau taip pasinėrusi į savo mintis, kol nepastebėjau, kad Niall visą laiką kai masčiau kažką garsiai kalbėjo.

- Atsiprašau, bet gal galėtum pakartoti? - paklausiau jo.

- Klausiau, ar nenorėtum šiek tiek pabraidyti kol šiltas oras. - nusijuokė iš manęs jis.

- Ak, žinoma. - pašokau ant kojų.

Būdama prie upelio, nestipriai stumtelėjau Niall, bet to užteko, kad jis įkristu veidu į upelį.

Aš pradėjau juoktis, kai jis atsistojo, nes jis buvo visas šlapias.

- Ak, tu šitaip? - sukta šypsenėlė papuošė pusbrolio veida. - Ateik čia!

Suspiegiau ir pasileidau bėgti nuo jo, bet jis buvo greitesnis ir pagavęs mane už liemens, nusitempė į vandenį kartu su savimi.

Vos mums įžengus į pilį, buvome apsupti tarnaičių su rankšluoščiais.

- Penele jūsų laukia princas Zayn savo miegamajame, o prince Niall,jūsų motina prašė jus pakviesti į sodą vos grįšite. - ištarė viena iš tarnaičių.

- Gerai. - linktelėjo Niall ir apkabinęs mane, dingo.

Užlipusi laiptais į savo kambarį, pasiėmiau raudoną suknelę ir kambariniai padėjus nusipraususi, užveržė naują korsetą ir apsivilko ją. Nors ir kaip buvo nepatogu su korsetu, bet jis yra būtinas kiekvienai ledi,o ypač būsimai karalienei.
Viena iš kambarinių sutvarkė mano susivėlusius plaukus, o kita makiažą. 

Džiaugiausi, kad mėlynė ant mano skruosto dingo, nes nenorėjau girdėti klausimų kas nutiko. Liko tik paraudimas.

Išėjusi iš savo miegamojo, drebančiomis kojomis ir širdimi priėjau prie princo kambario durų.

Kai jau norėjau pasibelsti, buvau įtraukta į kambarį stiprių vyriškų rankų.

- Kur, po galais, tu visą dieną buvai?!! - užrėkė Zayn spausdamas mano kairios rankos riešą.

- Su Niall. - tariau bandydama ištraukti savo riešą iš akmeninių princo gniaužtų.

- Ką aš tau sakiau, Merlina? - grėsmingai sukuždėjo man į ausį jis. 

Su baime žvelgiau į Zayn rudas akis nesugebėdama pratarti nė žodžio.

- Atsakyk man! - suriaumojo stipriau spausdamas mano riešą.

- Paleisk, man skaudą!- suinkščiau.

Staiga Zayn savo kietu kūnų prispaudė mane prie sienos, o rankas iškėlė virš galvos.

Jaučiau jo kvėpavimą savo kaklo linkyje kas siuntė keistus, bet malonius šiurpuliukus per mano odą. 

Iš nuostabos aiktelėjau, kai jo dantys sukando mano kaklo jautrią odą, o paskui ją pabučiavo.

- Kam tu priklausai, Merlina? - suurzgė princas bučiniais keliaudamas mano kaklu. 

Tai buvo labai keistas ir malonus jausmas, tad aš atsidusau.

Kas man darosi? Juk jis skriaudžia tave!

- Aš priklausau tau? Zayn. - sukuždėjau baimės apimta.

- Tikrai taip. - sušnypštė ir įsisiurbė man į lūpas.

Prince Doll |MALIK|حيث تعيش القصص. اكتشف الآن