Šis bučinys buvo visiškai kitos. Jis buvo švelnus ir lėtas.
Niekada nemaniau, kad šis tironas gali toks būti.
"Tai tik dar vienas jo žaidimas" tylus balselis pasigirdi mano galvoje.
Greitai sureagavusi, nustūmiau nuo savęs princą ir atgalia ranka nusivaliau savo lūpas.
- Koks tu šlykštus. - susiraukusi ištariau.
- Argi? - nusikvatojo vaikinas.
- Beširdis monstras. - su panieką žvelgiau į princą Zayn.
Staiga jo veidas tapo šaltas it ledas. Akys patamsėjo akimirksniu.
Po kelių sekundžių pajaučiau kaip esu priremiama prie sienos, o princo rankos gniaužia mano kaklą. Jis jį spaudė vis stipriau ir stipriau kol aš bandžiau patraukti jį nuo savęs. Man vis stigo oro, o jėgos vis seko.
Žinojau, kad ateis tokia diena, kai mirsiu nuo princo Zayn rankos. Bet negalvojau, kad taip greitai.
Zayn pov*
- Beširdis monstras. - vos žodžiai paliko Merlinos lūpas, manyje sukilo neapsakomas įniršis.
Jos žodžiai kažkaip keistai paveikė mane. Jie sužadino blogį, tūnantį giliai manyje.
Mano protas tarsi atsijungė, o kūną valdė manyje tūnantis monstras.
Griebęs Merliną, prispaudžiau prie sienos ir rankomis nukeliavęs link jos kaklo, pradėjau jį spausti. Stipriau ir stipriau.
Mergina bandė ištrūkti iš mano gniaužtų, bet tai buvo beviltiška. Ypač tada kai mane valdo monstras.
Po savo delnu, jaučiau kaip Merlinos širdies ritmas vis retėją.
- Tikiuosi dabar būsi laimingas. - tyliai ištarė mergina ir užmerkė savo akis.
Staiga, tarsi būčiau atsipeikėjęs, paleidau merginos kaklą ir ji sukniubo man ant rankų.
Nunešęs ją link jos lovos, lėtai paguldžiau į ją ir uždėjau du pirštus jai ant riešo. Pulsas buvo, bet labai retas.
Po kelių minučių Merlina atsimerkė ir pradėjo kosėti, o tada giliai kvėpuoti. Ji pakėlusi akis į mane, krūptelėjo ir norėjo atsitraukti, bet aš ją sustabdžiau greitai apkabindamas.
- Pasitrauk nuo manęs! - merginos kūnas virpėjo, o skruostais ėmė tekėti ašaros.
- Ačiū Dievui, tu gyva. - vos girdimai ištariau.
Mergina buvo sutrikusi nuo šitokio mano veiksmo, bet nedrąsiai uždėjo savo smulkias rankas man ant kaklo, o galvą paslėpė mano krūtinėje.
- Galvojau, kad jau mirsiu. - ištarė nedrąsiai.
Merlinos pov*
Nejaugi jis pasikeitė? Kodėl tapo toks švelnus? Kodėl jam parūpo mano gyvybė?
Šie klausimai man nedavė ramybės, tad aš vis varčiausi lovoje negalėdama užmigti.
" Juk žinai,kad jam tu nerūpi" galvoje sušnabždėjo balsas.
Man teko tam balsui tik pritarti.
- Pasiruošusi?. - paduodamas man špagą, paklausė Niall.
- To jau seniai nedariau. - šyptelėjau ir paėmiau špagą į vieną ranką.
- Laimės tas kuris greičiau, špaga palies kitą. - paaiškino man pusbrolis.
Šiuo metu mes buvome sode, kuriame žaliavo žolė ir niekas mums netrukdė. Niall kaip visada yra pilnas netikėtumų.
Seniau, kai dar buvome dvylikamečiai vaikai, tėvas mums pasamdė mokytoją, kuris mokė mus fektavimosi špaga. Aš visada buvau geresnė mokinė tame, nes Niall negalėjo susikoncentruoti į vieną tašką.
- Šį kartą tu pralaimėsi. - atsistodamas į reikiama stovėseną, nusišypsojo pusbrolis.
- Argi? - nusijuokiau ir jam nesitikėjus, puoliau jį.
Jis mikliai išvengė mano puolimo, ir pasilenkęs bandė špaga paliesti mane, bet aš greitai atšokau.
- Tu vis dar nevykėlis. - pasišaipiau.
- O tu vis dar šmaikšti. - sukikeno.
To užteko, kad jis prarastų budrumą. Greitu mostu, ištiesiau špagą ir ja paliečiau Niall koją.
- Ei, taip neteisinga! - šuktelėjo pusbrolis. - Tu nukreipei mano dėmesį.
- Tęsiam. - dar kartą nusijuokiau ir pakėliau špagą.
Mes toliau bandėme kits kitą paliesti špaga, bet tai buvo sunku padaryti. Aš jau buvau pavargusi ir nusivariusi nuo kojų. Man ant kaktos buvo susikaupę keletas prakaito lašelių, kaip ir pas Niall.
- Ką judu čia darote?! - užrėkė piktas vaikino balsas.
Greitai apsisukusi, pastebėjau link manęs ir Niall artinantis įpykusį princą Zayn.
Tą minutę Niall išsiblaškė, o aš praradau budrumą.
Netikėtai pajaučiau kaip špaga stipriai perbraukia per mano rankos odą. Netikėtai šuktelėjau iš skausmo ir susiėmiau už žaizdos.
- Merlina, aš netyčia. - metęs špagą ant žolės greitai pribėgo prie manęs Niall.
- Žinau. - šyptelėjau ir susiraukiau pažvelgusi į savo ranką.
Iš jos gausiai bėgo raudoni tamsus kraujas. Suknelės audinys buvo permirkęs kraujus ir sugadintas.
- Traukis nuo jos! - užriaumojo Zayn ir pastūmė Niall toliau nuo manęs.
Pusbrolis neišlaikęs pusiausvyros parkrito. Princas nedelsdamas prisiartino prie jo ir paėmęs jį už apykaklės, pakėlė nuo žemės. Viena ranka jis laikė Niall, o kita staigiai užsimojo ir trenkė iš kumščio jam į veidą.
- Prašau, baik! - sušukau.
Mano nuostabai princas paleido Niall. Parkritęs ant žemės, jis pradėjo kosėti ir nuo lūpų valytis kraują.
- Jeigu jos čia nebūtų, aš užmuščiau tave. - suurzgė Zayn ir priėjo prie manęs.
Staiga pajaučiau kaip esu pakeliama nuo žemės ir nešama į rūmus. Visą kelią kol princas nešė mane į savo kambarį, aš tylėjau.
Vaikinas pasodinęs mane ant savo minkštos lovos, skubiai nužingsniavo į vonios kambarį, o tada grįžo nešinas bintu, rankšluosčiu ir vandens indeliu.
- Patrauk ranką. - paliepė jis.
Aš nesipriešindama jam, patraukiau kruviną ranką nuo žaizdos ir susiraukiau, kai princas pamirkęs rankšluosčio kampą į vandenį, pradėjo švelniai valyti žaizdą.
Po kelių minučių žaizda buvo sutvarkyta.
Netikėtai vaikinas paėmė mano kruviną ranką, ir vis dar šlapiu rankšluosčiu, pradėjo valyti mano pirštus. Zayn odai prisilietus prie manosios pajaučiau, kaip menkutė elektros srovė pereina per mano oda.
Tai buvo malonus bei naujas jausmas.
- Ačiū. - tyliai padėkojau.
YOU ARE READING
Prince Doll |MALIK|
FanfictionVisą šį laiką Merlina gyveno laimingą ir nuostabų gyvenimą rūmuose kartu su savo tėvais. Merlina džiaugėsi gyvenimu būdama Korvuno princese, bet viskas pasikeitė, kai jos tėvas būdamas karaliumi, atidavė jos ranką galingiausios karalystės karaliaus...