Lėtai pakėlusi akis pažvelgiau į princą. Jo veidas buvo rimtas, o žandikaulis kietai suspaustas.
- Aš ašarų daugiau išliejau dėl tavęs, o ne dėl jo. - atsistojusi nuo lovos ištariau ir palikau Zayn kambarį.
Įžengusi į savo miegamąjį, lėtai už savęs uždariau duris ir atsidusau.
Kodėl Zayn parūpau aš?
Po savaitės*
- Pasiilgsiu tavęs, Niall. - apsikabinusi pusbrolį, sukūkčiojau jam į krutinę.
- Aš tai pat. - pabučiuodamas man į kaktą, atsitraukė ir įlipo į karietą.
Su liūdesiu stebėjau, kaip karieta tolsta ir po kelių minučių išnyksta man iš akių. Atsidususi, pasisukau ir nužingsniavau į rūmus.
Ši savaitė buvo geriausia, nes ją praleidau tik su Niall. Prisiminiau ką reiškia šypsotis, nuoširdžiai juoktis ir nebejausti tos baimės.
Žingsniavau ilgu koridoriumi link Zayn mamos kambario. Norėjau su ja pasikalbėti apie vestuvių datą ir kelis asmeniškus dalykus.
Jau buvau netoli karalienės kambario, bes išgirdau tylius balsus kitame kambaryje. Nors žinojau, kad nėra gerai klausytis svetimų žmonių pokalbių, bet aš buvau labai smalsi.
Kuo tyliau priėjau prie šiek tiek pravirų durų ir atsirėmiau į šalia esančią sieną.
- Aš jau pasiunčiau vyrus, jo atvežti čia. - prabilo vyriškio balsas.
- Puiku. - atsakė kitas balsas.
Pažvelgusi pro mažą durų tarpą, sutrikau. Zayn ir jo tėvas stovėjo su rūsčiais veidais ir toliau kalbėjosi.
- Jis turėtų būti čia atgabentas jau šį vakarą. - tarė karalius Klarksonas.
- Aš jį lėtai kankinsiu. - nusijuokė kraupiu juoku Zayn. - Jis atsiims už visas Merlinos ašaras.
- Jis yra tikras padugnė, kad išdavė ją su kita. - su panieką ištarė karalius. - Pagal papročius, jam turi būti nukirsta galva.
Tai išgirdusi tyliai aiktelėjau ir prisispaudžiau arčiau sienos.
- Girdėjai? - paklausė karalius, savo sūnaus.
- Ką? - sutrikęs ištarė princas.
- Man atrodė, kad girdėjau kažkieno aiktelėjimą.
- Tau tikriausiai pasirodė tėve.
- Tikriausiai.
- Aš tą šunsnukį ilgai kankinsiu, kol maldaus pasigailėjimo. O tada nukirsiu jam galvą.
- Styles tik šiukšlė. Jis nevertas vadintis vyrų.
Pala.. Nejaugi jie kalbą apie Harry? Ar jie nori jį nužudyti?
Toliau nebegalėdama klausytis apsisukau, ir tekina išbėgau iš koridoriaus.
Atidariusi savo kambario duris, nužingsniavau į balkoną ir atsisėdau. Bandžiau atsigauti nuo ką tik patirto šoko.
Nemaniau, kad Zayn ir jo tėvas yra tokie žiaurūs.
Vis dar sėdėjau balkone ir galvojau. Buvau taip giliai paskendusi mintyse, kad neišgirdau sunkių žingsnių, kurie artinosi manęs link.
Priešais mano akis stovėjo princas. Jo veidas buvo ramus, bet žandikaulis kietai suspaustas.
- Ką čia veiki? - žiūrėdama vaikinui į akis, paklausiau.
- Žinau, kad viską girdėjai. - iš aukštai žvelgė į mane Zayn.
- Apie ką tu kalbi? - apsimestinai sutrikusi paklausiau ir atsistojau priešais jį.
- Nebandyk mano kantrybės. - suurzgė princas. - Žinai apie ką aš kalbu.
- Nežinau. - sukryžiuodama rankas ant savo krūtinės atsakiau.
Staiga pajaučiau kaip Zayn rankos prisitraukę mane prie savęs. Princas pakišo du pirštus man po smakru ir pakėlė mano galvą, kad žvelgtu tiesiai man į akis.
- Negražu meluoti, princesę. - sušnabždėjo man į lūpas jis, kol aš stovėjau šokiruota. - Labai negražu.
Sunkiai prarijusi burnoje susikaupusias seiles, žvelgiau į šokoladines vaikino akis.
- Aš ir nemeluoju. - ištariau bandydama nedrebėti.
Pajaučiau kaip princo rankos prisitraukė mane arčiau savęs, o mūsų veidus skyrė vos keli centimetrai. Šiltas bei lėtas Zayn kvėpavimas atsimušė man į lūpas, sukeldamos malonius šiurpuliukus visame mano kūne.
- Tu net neįsivaizduoji kaip noriu tavęs. - sukuždėjo Zayn pabučiuodamas mano lūpų kamputį.
Sudrebėjau nuo jo švelnaus lūpų prisilietimo ir su siaubu laukiau kas įvyks toliau.
- Nužudysiu visus, kas tave palies. - toliau kuždėjo jis, bučiuodamas kitą lūpų kamputį. - Nes tu esi mano. - man į lūpas ištarė Zayn ir netikėtai įsisiurbė į jas.
Mano kūnas tarsi atsipalaidavo princo rankose ir atrodė jis visiškai neklausė manęs. Aš savo rankomis apsikabinau vaikino kaklą ir atsakiau į bučinį.
***
KAMU SEDANG MEMBACA
Prince Doll |MALIK|
Fiksi PenggemarVisą šį laiką Merlina gyveno laimingą ir nuostabų gyvenimą rūmuose kartu su savo tėvais. Merlina džiaugėsi gyvenimu būdama Korvuno princese, bet viskas pasikeitė, kai jos tėvas būdamas karaliumi, atidavė jos ranką galingiausios karalystės karaliaus...