Vtedy mu niekto otvoril a on vošiel dnu. Keď som si už bola istá, že na blízku nie je ani živej duše prebehla som rýchlo cez cestu k budove. Nohy máš ako srnka spomenula som si na slová mojej mami keď som bola menšia. Pri pomyslení nad spomienkou som sa musela pousmiať.
Hľadala som otvor alebo niečo podobné kde by som mohla vidieť o čo tu vlastne ide. Už som strácala nádej keď som uvidela schody vedúce niekde hore. Pomaly som išla nahor. Schodíky som brala po dvoch. Keď som už bola hore zaváhala som. Nevedela som či nerobím chybu. Po niekoľkých sekundách som váhanie dostala pod kontrolu a otvorila dvere. Snáď som konala v ten moment správne.
Vošla som dnu. Bolo to niečo ako povala a navôkol boli samé staré veci, slama a...ešte niečo, boli tam špáry nadol. Potešila som sa.
Ľahla som si a pozrela sa cez jednu dolu, no to čo som videla mi zastavilo dych. Uvidela som Martina a s ním tých troch čo ho ešte pred pár hodinami takmer zabili. Čo toto má znamenať?Odrazu som už nemala šajnu vôbec o čo ide. Martin si s nimi podával ruku. Nebolo to síce počuť ale to čo som videla hovorilo za všetko. Martinovi podával jeden z nich kufrík a Martin mu výmenou zaň dal peniaze. Vyzeralo to akoby sa poznali už celú večnosť a to len pred niekoľkými hodinami stáli proti nemu a hlava nehlava ho tĺkli.
Už som sa nedokázala na to pozerať. Túžila som aby som toto nikdy nevidela. Vtedy mi hlavou prešla myšlienka čo ak je Martin zapletený do nejakých kšeftov? Dokážem vôbec toto predýchať? Nedám mu koniec?
Rozhodla som sa odtiaľto ísť preč. V očiach som mala slzy. Nedávala som pozor a o niečo som zakopla. Prikliala som si. Bol to dosť veľký buchot a desilo má tušenie, že to museli počuť. Nevedela som kde sa skryť a či to vôbec stihnem. Zľakla som sa. Bolo neskoro, niekto mi zakryl rukou ústa. Ten dotyk akoby som už poznala.....bol tak známy.
CITEȘTI
Nečakaný zvrat
Altele,,Všetko, čo platilo ako spravodlivé, krásne a pravdivé, sa zrútilo do priepasti hanby a smiešnosti". Sofia žije obyčajný život tínedžera...teda až kým sa jej pod nos nepripletie Martin. Chlapec, ktorý jej bol vždy ako brat a dokázala mu veriť či zd...