Uhladila som si šaty. Nechápem na čo som si ich vôbec dávala. Aj tak ich nemusím. Aspoň že mám moje tenisky. Spolu s mikinou to bolo dosť čudné ale keďže som sa cítila pohodlne nezáleží na tom. Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala. Znovu ma pobozkal. Zahľadel sa mi hlboko do očí a ja som v tých jeho mohla čítať tak rovnako ako on z tých mojich.
Tráva a všetko na okolo žilo svoj život. Neobyčajný deň pre nás a obyčajný svet pre všetky veci na okolo. Túžila som sa stať vtákom a letieť. Letieť s ním. Rozprestrieť krídla, zatrepať nimi a vznášať sa oblohou. Tiež by sa mi raz sen splnil. Bola by som už úplne voľná. Zatiaľ sa však nevyplnil. Zostalo mi dúfať. Vedľa mňa stál človek, ktorý nahradil aj tú voľnosť čo som závidela vtákom. Vedela som, že on vo mne prebúdza tie pocity. Kvôli nemu som šťastná aj keď nie som. Kvôli nemu sa oplatí aj to čo zmysel nemá. Kvôli nemu musím žiť.
Všetko vyzeralo skvelo. Deň pokračoval. Bolo perfektne. Kľudný deň až kým... Okolo nás neprešlo zopár chalanov na bicykloch. Nebolo by na tom nič, bolo by to ok však každý má právo. Začali sa dookola okolo nás prechádzať. Nič by na tom nebolo, ale začali hádzať štipľavé poznámky na mňa. Bola som šokovaná. Prečo urážajú práve mňa? Nepoznala som ani jediného z nich. Nechápala som čo som im spravila. Martina som chytila za ruku. Zovrel mi ju ešte silnejšie. "Nevšímaj si to láska" povedal mi. Jeden z chalanov vykrikoval na mňa už neznesiteľne. Martin vtedy už pochytil nervy. Rozbehol sa a začal tam mlátiť asi štyroch, ale ako to býva v skutočnosti...jeden chalan nepremôže toľkých. Začali ho mlátiť do krvi až som začala plakať aj vrieskať zároveň. Nevšímali si ma. Myslela som si že už už očerveniem. Na to si ma všimol jeden z nich, ktorý Martina nemal asi odvahu biť. Stál blízko nich, zobral bicykel a blížil sa ku mne. Začala som cúvať. Keď som videla, že sa približuje začala som utekať. Vynaložila som všetkú silu čo som neskôr oľutovala. Bežala som cca 5 metrov no potkla som sa a tvrdo som dopadla na zem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nečakaný zvrat
Rastgele,,Všetko, čo platilo ako spravodlivé, krásne a pravdivé, sa zrútilo do priepasti hanby a smiešnosti". Sofia žije obyčajný život tínedžera...teda až kým sa jej pod nos nepripletie Martin. Chlapec, ktorý jej bol vždy ako brat a dokázala mu veriť či zd...