Karakter tanıtımı

477 17 0
                                    

Defne:sarı saçlı 170 boyunda çok güzel bir kız.Ünlü iş adamı olan Mustafa Beyin kızı.En iyi arkadaşları ise Ceren ve Yağmur.gerçek adı Victoria arkadaşlarının dediği şekilde ise Tori
Mustafa Bey:Ünlü bir iş adamıdır.Defne(ailenin ortancası),Nehir(ailenin en küçük kardeşi) ve Öykü'nün (ailenin en büyük kızı) babası.
Nehir:Ailenin en küçük kızı.Kendisi ünlü bir kalp cerrahı olmak için okumaktadır.Ailenin en masumu gibi görünen ama en ispiyoncu biridir.Güzelliği ve tatlılığıyla her zaman bu huylarını kapatır.17 yaşındadır ve üniversiteye geçmiştir.Şu an kayıptır.
Öykü:Ailenin en büyük kızıdır.Paris'te yaşamaktadır.Büyük bir tasarımcıdır.24 yaşındadır.
Yağmur:Defne'nin en iyi arkadaşlarından biri olmasıyla beraber Defne ilede aynı yerde yani Mustafa beyin yanında çok önemli bir konumda çalışmaktadır.Kahve rengi saçlı ve gözlüdür.yurt dışında kullandığı isim Rain.
Ceren:defne'nin en iyi arkadaşlarındandır.176boyunda,Ünlü bir iç mimardır.Aralarındaki en inatçı kişidir.Kumral ve kısa saçları vardır. Yurt dışında kullandığı isim clara.
Beyda:defne'nin en iyi arkadaşlarından biri olmasıyla beraber tam bir pollyana gücü vardır en iğrenç olayda bile daha gülümseyerek cevap verir böyle olmasına rağmen çok iyi biridir.

SEN+BEN=??? | R5 fanfiction| | Ross Lynch fanfiction|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin