Lunapark eğlencesi

239 21 1
                                    

Disney land'e vardığımızda gözlerime inanamadım. Aslında bu saçma çünkü ben zaten paris'tekine gitmiştim ancak bura çok daha büyüktü ve gittiğim kişiler ÜNLÜYDÜ. bu aslında gayet iyi nedendi şaşırmam için. İlk bindiğimiz şey Space mauntain'a bindik. Tek ve büyük sorunumuz ise yağmur ile ceren'in korkup yan yana oturması ve benim tek kalmam. Ama burda güzel bir haber daha geliyor ooooooo Ross ile oturmam. Sıradaydık , o sırada telefonum çaldı. 
Arayan:aşkımm Conor
Victoria: Ne oldu sen öyle beni durduk yere aramazdım.
Conar:Aşkımın neler yaptığını merak ettim.
Victoria:demiştimya sana grupla beraberim.

Tam bu sırada rydel beni çağırdı.

İTelefonu kapattım. Ve sıraya yanlarına gittim. Ardından sıra bize geldi. Süperdi tabi korkudan ross'un kolunu sıkıp onun bana tip itp bakmasını sağlayana kadar. Çarpışan arabalar,hız trenleri,taco gün muhteşem geçmişti. Akşam bize davet ettik.

19:30
Hepimiz bahçedeydik. Ben içeri içecek bişeyler almak için geçtiğimde kapı çaldı. Gelen Conor 'dı anlaşılan yine kıskançlık hisslerine dayanamamıştı.

Victoria:Birileri yine beni kıskanıyor galiba. Gel içeri. Seni onlarla tanıştırayım.

Conor içeri geçti. Çok onları görmek istermiş gibi bir hali yoktu. Aslında bu kıskançlık işi bayağı uzamaya başlıyordu. İçecekleri aldım ve beraber bahçeye gittik. Herkes tanıştığına memnun olmuştu bir tek conor hariç. Bunu benden sonra ilk anlayan ceren oldu. Beni içeri çekti.

Ceren:Seninki pis pis bakıyo. Bişey olmaz dimi??!!!
Defne:bişey olmaz biraz kıskançtır zaten ne yapabilir ki o !!

Tam oturuyordum ki conor bahçe kapısından çıktı. Ne olduğunu sorduğumda bana bişey demedi hemen kapıyı hozlıca kapatarak çıktı evden. Anlamadım neler olduğunu 1 dakika içinde bu kadar sinir edici neler olabilirdiki. İlk önce aramayı düşündüm ama sonra bunun berbat bir fikir olduğunu karar verdim.  İçeri yanlarına gittim ,neler olduğunu onlara sorduğumda herkes bir an endişeyle bişey olmadı diye gevelemeye başladı. Hatta yağmur bile.

Günler hızlıca geçmişti. Sonunda conor'la yarı barıştık gibi olmuştuk. R5 ile geçireceğimiz son gündü.

R5 işe geçirelicek son gün saat 12:14

Atolyemde her yeri beyaz bir kumaşımsı bir şeyle kaplamıştık ve 3 davara anlamsız şekillerde olan üç tanede heykel koyduk. Üstümüze kot tulumlarımızı (bahçıvan)ve içinede beyaz bir tişört giydik. Büyük boya kutularıyla fırçaları aldık ve delice boyaları sıçratmaya başladık.

Saat 12:45
Kapı çalıyordu ve biz duymuyorduk. Yağmur su içmeye yukarı çıkmıştı ki zilin çaldığını far etmişti. Kapının gözünden dışarı baktığında bu gün bowling günümüz olduğunu haturladı. Üstüne başına bir baktı ama maalesef üstünü geğiştirmeye zamanı yoktu. Kapıyı açtı. Hepsinin yüzü hayretler içerisindeydi. Hiçbiri konuşamıyordu. Yağmur onları bizim olduğumuz aşağı indirdik. Kapı açıldığında Ceren tam bana boya sıçratıcakken ross'un yüzüne geldi. Nasıl olduysa bir an savaş başladı.  Herkes birbirine boya sıçratıyordu. Rocky'den kaçarken ayağım takıldı ve ross'un üstüne düştüm. Hemen kalkıp ross'un üstüne boya sıçrattım ve koşup kaçtım. O ise öylece kalmıştı. Bir ara acayip ross ile havaya girmişiz. Sadece birbirimize fışkırtıyorduk. Arkamı dönüp müziği değiştirirken elimden boyayı aldı beni alarak döndürdü bıraktığında bütün boyaları bana fışkırtmaya başlamıştı. Biz bağırıp gülüşürken diyerleri bizi videoya çekiyorlarmış.  Snapchat , instangram , facebook , youtube olsun bütün medyada bizim videolarımız ve resimlerimiz vardı. Ross için sorun yok o alışık ama ben!!!!! Her dakikada bir biri beni arayıp "bu kim " "bu ne" gibi sorulardan artık gına geldi ama aslında beni endişelendiren şey conor. Görürse yanlış anlayabilir. Zaten sonundada kavga ile biter.

Akşam olmuştu. Hepimiz televizyonun karşısında boyalı giysilerle oturuyorduk. Takii conor gelene kadar. Conor'a kapıyı açtığımda herkes ortamdaki gerginliği anladı bundan dolayı gittiler yani ben öyle tahmin ediyorum.
Conor içeri sinirle girdi.

Victoria:ne oldu conor bu sinir de ne?
Conor: Bu videoda ne!!!??
Telefonunu gösterdi bana videoda açıktı.
Victoria: Sadece eğlendik. Bunu yanlış anlaman bana güvenmemen anlamına geliyor.
Hem bunda kıskanacak ve ya sinirlenecek bişey yok!! Biraz birbirimize boya sıçrattık diye bu atar ne!! Tekte değildik herkes vardı!!
Conor:Ben eğlenmenize bişey demiyorum. Çocuğun içine düşmeni diyorum. Bidaha o çocuğu bu evde görmek felan istemiyorum. Ne mesaj atacak ne de arayacak seni.

Bunları bana bağırarak söylemişti. Sözü bittikten sonrada çıkıp gitti. Normalde böyle kızgın değildir. Ama bu videonun her yerde olması ve "yeni sevgilisi" gibi yapılan yorumlar bu kadarı ona fazla gelmişti.

Ceren:Ne oluyo be!!??
Defne:Sizin videonuz yüzünden oluyor. Ne oluyodu ki videoya çekmeseniz.

Bende sinirliydim. Yukarı odama çıktım. Yastığı yüzüme kapattım. Sonra mesaj geldi. Conor'dandı.
Gönderen: Conor
Gönderilen:victoria
Conor: Afedersin biraz abarttım.
Victoria: Şu an konuşmak istemiyorum. Lütfen konuşmadan önce bidaha düşün. Sonra böyle ezik gibi kalma.

Yağmur ve Ceren yanıma geldiler.

Yağmur:İyi misin?
Hayır mantığında kafamı iki yana salladım.
Defne: Conor benden özür diledi ama bu sefer bu kadar kolay affetmiycem. Bana bu kadar az güvenen biriyle bu kadar hızlı barışamam.
Ceren:Ama acayip yorumlar var. Artık heryerdesin.
Defne:Ayy benim güzel arkadaşım nasılda güzel moral veriyormuş.

Alaycı bir biçimde söylemiştim n

SEN+BEN=??? | R5 fanfiction| | Ross Lynch fanfiction|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin