Gece saat 02:30,kitap okuyordum. Telefonumun zırlamasıyla irkildim. Rydel'dandı. Ondan ross'a neden üzgün olduğunu sormasını istemiştim.
Mesaj atan:Rydel
Kime:Victoria
Rydel: Sordum ama banada cevap vermedi. Hüçbirimizle konuşmadı. Sadece odasında oturdu.
Victoria: Tamam. Saol,bişeyler var onda ama anlayamadım. Bir an yüzündeki gülümseme gitti.
Anlayamıyordum. İki saniye kafamı çevirdim,tekrar döndürdüğümde yüzünde ağlayacak bir ifade vardı. Oturma odasında yaylanan Ceren ile Yağmur'un yanına gittim. İkiside sanki telefonlarını ellerine japon yapıştırıcısı ile yapıştırmışım gibi bırakmıyorlardı. Onlar gözlerini ayırıp bana neden endişelendiyimi sormayınca ben anlatmaya karar verdim. İlk olarak dikkatlerini çekmek için öksürme numarası yaptım ve konuşmaya başladım.
Defne: ÖÖÖHHHJÖMMM ÖÖÖÖHHHJÖÖÖMM!!!! Masada ross'un üzgün yüzü hiç dikkatinizi çekti mi?? Masaya oturmadan önce iyiydi. Masaya bizde katılınca hiç konuşmadı. Sizce neyi olabilir??? Rydel'a sordum. Onada anlatmamış. Bir şekilde benim bunu öğrenmem lazım.Bir süre konuşmalarını bekledim. Sonra seslerinin çıkmadığını anladığımda telefonlarını ellerinden çektim. İkiside whatsApp'da bir grupla konuşuyordu. Gruptaki kişilere baktığımda bütün r5 grubu vardı ama NEDENSE BEN YOKTUM!!!!!! Grubun adına çok dikkat etmedim. Neden bu grupta tek benim olmadığını anlamıyordum. Bunlar benden bir şey mi saklıyorlardı. Benden en son doğum günüm için bana süpriz için saklamışlardı. Aslında asıl konu bu değildi ondan dolayı konuşmalara bakmadan telefonları kapattım ve konuşmaya başladım.
Defne: Acaba dinleniyor muyum?? Dikkatinizi arkadaşınıza verirseniz memnun olurum.
Yağmur: Bilmem😶
Defne: Sadece bu mu "Bilmem" mi???? Siz benden bişey saklıyorsunuz.
Ceren: Yooo!!
Defne: Hehe bende inandım. Madem saklamıyorsunuz sorularıma ve anlattıklarıma cevap verin.Ceren ve yağmur birbirlerine baktılar. Bir bahane bulmaya çalışıyormuş gibiydiler. Tam Yağmur ağzını açıyordu ki kapını çalası tuttu. Ama ben bu işin peşini hemen bırakmayacaktım.
Ceren: Kapı,kapı çalıyor ben kapıya bakıyım sonra biz bunu konuşuruz.
Diyerek geçiştirdi. Gelen Rydel'dı. Neden durduk yere ve bize haber vermeden geldiğini anlamamıştım. Yüzünde endişeli bir ifade vardı. Tekli olan koltuğa oturdu,biraz soluklandıktan sonra endişe içinde konuşmaya başladı.
Rydel: Ross'ta bir gariplik var. Bir değişik davranıyor. Hiç onu bu kadar sinirli ve üzgün görmemiştim. Siz neden böyle olduğunu biliyor musunuz? Victoria en son sen Ross ile konuştun. Tahmin ettiğin bir şeyler var mı?Kendimi artık daha çok kötü hissediyordum. Acaba ben mi bişey yapmıştım?? Ama ben ne yapmış olabilirdim ki???!!!
Victoria: Hayır. Maalesef , bende sana söyledim ya bende bunu bulmaya çalışıyordum.
Rydel: Yarın konser için provamız var. Böyle provaya gidemez. Ortalığı birbirine katar.
Victoria: Provayı düzgün yapmasının aslında bir yolu var.
Bunu dediğim anda bütün gözler üzerime çevrildi.
Victoria: Şimdi akşam ona ne olduğunu sorduğumda bana bişey olmadığını söyledi ve hiçbirşey olmamış gibi yaptı. Yani ben provada olursam yine hiçbirşey olmamış gibi yapacak buda probayı hem mahvetmesinden kurtulmayı hemde provayı düzgün yapmasını sağlayacak. Eğer provada dayanamazsa bize söyler ve bizde çözümü bulur onu rahatlatırız , eğer dayanırsa ki provanın sonuna kadar dayanabileceğini pek sanmıyorum o zaman telefonunu karıştırırım böylecek ne olduğunu öğrenirim ne de olsa prova yaparken telefonunu yanında tutmaz.
Rydel: Olabilir. Bu sırrı çok tutamaz.Ceren,Yağmur ve ben onaylarcasına kafamızı salladık. Ne kadar tutabilirdi ki! Dimi dimi dimi biri beni onaylasıııınnnn artık!!! Ben olsam ceren ile yağmur'a anlatmazsam delirirdim. Victoria:Aaaahhhhhhaaaaaa!!! İşte buuuu!!!!!💡
Bunu galiba bağararak söylemiştim. Keşke zamanı geriye alma ymakinemiz olsaydı. Hepsi ne diyo bu mal diye bakarmış gibi bakıyorlardı.
Clara: Ne diyorsun???!!!
Victoria: En iyi arkadaşları , en iyi arkadaşlarına söylemiş olabilir. Hiç kimse bir derdini hiç kimseye anlatmadan duramaz.
Rydel: Hemen onlara mesaj atıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN+BEN=??? | R5 fanfiction| | Ross Lynch fanfiction|
FanfictionHerşey R5'la tanışma şansına kazanmasıyla başlar...