İntikam soğuk yenen bir yemektir

229 17 2
                                    

Ceren: bu gerizekalının en çok yaptığı şey kıskanmasıydı. Daha ondan ayrılmadığana göre,kıskandıraniliriz onu. Tek sorun kıskandıracak birini bulmamız lazım.
Defne: Bize hem tanıdık hemde iyi oyunculuğu olan biri gerekiyor.
Yağmur: Ross'a ne dersiniz????
Ceren'de onaylamış görünüyordu. En mantıklı seçenek aslında oydu. Ne de olsa conor bizi beraber gördüğünde kıskanmıştı ve oyuncuydu. Ama sevgilisiyle yeni barıştığım birine gidip de benim benimle bir süre çıkabilir misin?? diye çok malca bir soru soramazdım.
Defne: Hıhı. Çok mantıklı. Sevgilisiyle yeni barıştığım çocuğa bir süre benimle çıkar mısın sevgilimden öc almam lazımda!!!?? Demem.  Kısacası HAYIR HAYIR HAYIR!!!!
Ceren: Bunu en mantıklı seçenek olduğunu biliyorsun dimi. Hemde başka seçeneğinde yok. Bunu yapmak istiyorsan en iyi seçeneğin ross.
Üfffff. Onların haklı olmalarından nefret ediyorum. Aslında rica edebilirm hem benim üzüldüğümüde görmüştü. Azıcık vicdanı varsa bunu yapardı. Ama çocuğunda kendi hayatı var. Bir flaş onun bütün dergilere düşmesini sağlar. Bir de sevgilisi var.
Kapıdan tam çıkıyorlardı ki yağmur çenesini kapatamadı ve bana sinir olacağım bişey söyledi.
Yağmur: Hem ross'un sana nasıl baktığını da biliyoruz. Seve seve yapacaktır.
Defne: Ciddi misin ayyy.( Resmen bunu derken erimiştim.) Üffffff ne diyorum ben. Çıkın odamdan ÇIIIIIIKK.Yoksa sizi gebertmeye geliyorum. Yağmurcum Rocky Rocky artık sonrasınıda sen getirirsin.
Aşşağı inerken bana "ross,ross,rosss..."diyip durduğunu biliyordum. Çok gıcığım farkındayım ama beni çekmek zorundalar nede olsa bende onları çekiyorum. Aslında şu an konu bu değil asıl konu ROSS'A BUNU NASIL DİYECEĞİMDİ. Mesaj atamazdım bu olayı ona öyle anlatamazdım. Yüz yüze söylesem şimdi bu nasıl olacaktı ve ben onun yüzüne bakarakta anlatamazdım. En iyisi aramaktı.aramadan önce derin derin nefes aldım ve arama yerine bastım. Çalıyordu  cidden telefon çalıyordu.
Ross:alo?
Victoria: Merhaba Ross. Senden önemli birşey rica etmek için rahatsız ettim.
Ross: Yapabileceğim bir şeyse tabi.
Victoria: İşte o biraz tartışılır.
Sesim biraz gergin çıkıyordu. Direk telefonu kapatıp herşeyi berbatlaşmadan önce ölüp zirvede mi bıraksaydım.
Victoria: İlk olarak seni bu gün evden kovduğumuz için çok afedersin. Sen de görmüşümdür muhtemelen o fotoğrafı sende görmüşündür. Ben bunun acısını conor'dan çıkarmak istiyorum. Bunun içinde oyunculuğuna ihtiyacımız var.
Ross: Ne düşünüyorsunuz!!??
Sesi bunu yapacağı gibi geliyordu. Bu ses hoşuma gitmişti. Conor yanlış kızı aldatmıştı.
Victoria: Benimle çıkıyormuş gibi ban ayakın davranman lazım. O bunu görünce tabi kıskanıcak. İşte tam o sırada ondan ayrılıcam. Ama bundan sonra hiç bir kız onun yüzüne bakmayacak çünkü onu bekleyen tek süpriz bu değil. Şunu da söylemem lazım ki bunu yapmak zorunda değilsin. Yapmak istemezsende anlarım.
Ross: Yoo bunu yapmak çok isterim. Peki ne zaman yapıyoruz?
Victoria: Yarın. Peki courtney yanlış anlar diye korkmuyor musun??
Ross: Bişey diyeceğini aanmıyorum. Zaten rol icabı bunu yapacağız. Bunu nasıl conor'ın görmesini sağlayacaksınız???
Victoria: Her salı spordan gelip bir cafede otuurur. Orada anca bunu yapabiliriz. Bizim kızlarla erken gidip hazırlık yapmamız lazım. Ben sana geliceğin saati ve yeri konum atıcam.
Telefonu kapadı. Aslında yüzüme kapamış gibi oldu ama umrumda değil çünkü şu an hiçkimse
benim bu mutluluğumu tersine çeviremez. Hayat şu an bana güzel. Aşşağı hiç yapmadığım bir şekilde şarkı söyleyerek indim. Kızlara bu işin olduğunu söyledim.
Sabah saat 10:00
Defne: Hadi çıkmamız lazım. Ross'a herşeyi mesaj attım. Diyerleride geliyor.
Kafeye vardığımızda saatin 10:30 olması beni endişelendirmişti. 12:30'a herşeyin hazır olması lazımdı. İlk olarak kameraları yerleştirmemiz lazımdı ve kameraların oralarda kimlerin duracağını belirlememiz lazımdı. Gelen herkesi ayarladığımız iki masa dışındaki masaları oturtmak biraz sıkıntılıydı. Bizle tartışan insanlar oldu. 12:00 olduğunda diyerleride geldi. Ross'a ne yapması gerektiğini ve nerede oturacağımızı gösterdim. Rydel halen şaşkındı demekki bizden böyle bir orgazizasyon beklemiyordu. Aslında tek Rydel şaşkın değildi. Hiç kimse bizden böyle bir şey beklemiyordu.
Rikerr: Siz neymişsiniz kızlar!!
Clara: İşte bulaşana bulaşırız.
Saat 12:30'a geldiğinde hazırdık. Herkes yerlerini almıştı ben ile ross'da dahil. Heyecanlıydım. Ayağımı hiç durmadan sallıyordum. Bunu fark eden ross sakinleş yoksa bütün planı mahvedeceksi
n gibi şeyler diyordu dinlemediğim için hiçbirşey anlamadım. 15dk sonra conor kafeye geldi. Onu görmemiş gibi davranıyorduk. Conor yanımıza geldi ve bana ross'un burada ne işi olduğunu sordu. Demekki plan işe yarıyordu. Kıskanmaya başlamıştı.
Conor: Bunu ne işi var burada? Hani birdaha onunla görüşmeyecektin. Çocuğun içine düşücen !!?
Victoria: Burda bir sorun olduğunu
düşünmüyorum. (Telefonumdan fotoğrafı açtım ve konuşmaya devam ettim.) Sen masıl bu kızla arkadaş olup öpüşebiliyorsan ben de bunu yapabileceğimi düşünüyorum. Bak o kızda senin içine düşecek. Kısacası BU İLİŞKİ BİTTİ!! Teşekkür ederim gözümü açtığın için. Artık bütün dünya senin nasıl bir pislik olduğunu biliyor. (Kameraları parmağımla sıra sıra gösterdim. ) İşte bu kameralar sayesinde. Tebrik ederim artık hiçbir kız senin yüzüne bakmayacak.
Conor 'ın ağzı açık kalmıştı,rahatlıkla bir tenis tapunu hiçbir dişe deydirmeden sokabilirdin. Ağzında birlaç şey geveleyerek birşeyler anlatmaya çalışıyordu.
Victoria: Gel ross. Beyefendiyi sonsuza dek sürecek yanlızlığıyla baş başa bırakalım.
Dedikten sonra ross ile bir birimize sarıldık. Sonra bunu anlayınca yüzümün kızardığını hissettim.
Arkamızda duran ceren ve diyerlerinin yanına koştum. Çok iyi iş çıkarmıştık. Büyük bir masaya oturduk. Gaza gelen ben herekse tatlı ısmarladım.
Victoria: Herkese benden TATLI!!!!

Sonrasında ross'a teşekkür etmek için yanına gittim. Yüzünde üzgün bir ifade vardı. Sormaya korktum ama kendime engel olamadım.
Victoria: Ross neyin var??
Ross:Bişey yok.
Dedi ardından bana fark ettirmemeye çalışarak konuyu değiştirdi.
Ross: Artık conor'an kurtuldun. İyi iş çıkardın. İyi rol yaptın.
Victoria: Teşekkürler. Aslında bunların hepsi senin sayende oldu. Çok teşekkür ederim.
Ross: Saol ama herşeyi ben yapmadım ondan bu iite senin çok daha payın var.
Victoria: Ohh biliyorum. Diyerek gözlerimi devirdim. Bana sırıtarak bakıyordu Ross.
Masaya diyerlerinin yanlarına gittik. Kafeden çıktığımızda karnım acayip bir şekilde şişmişti. İstanbul boğaziçi köprüsü kadar bir göneğim olduğunu hissediyordum. Hiç bu kadar gaza gelip bu kadar tatlı yediğimi hatırlamıyordum. Üstümden bu gün koca bir yük kalkmıştı.
Votelarınızı ve iyi,kötü bütün yorumlarınızı bekliyorum. Yazmamı istediğiniz olaylar varsa lütfen yoruma va ya özele yazın.

SEN+BEN=??? | R5 fanfiction| | Ross Lynch fanfiction|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin