Zorlu Yol

105 6 0
                                    

Sana hep yüksek sesle söylemişler sevdiklerini.. Kim bilir;belkide bu yüzden duymadın beni. Oysa aşk söylemekten önce susmayı , dokunmadan önce uzaktan bakmayı , anlamadan önce ağlamayı bilmektir. Sen bilmedin. Bense,öğretemedim. Anlayacağın biz aşk denen bu şeyi biz beceremedik. Şimdi git. Ama önce kendine bir sor. Can kulağıyla dinleye bildin mi içimden gelenleri ? Susmanın ötesine geçtiğim zamanlarda olmuyor değil , kendi kendime sorular soruyorum mesela sorular hep aynı... Sadece cevaplarım farklılaşıyor bazen.
Bir gün "kaybettim" diyorum bir gün "kazandım". Ama neyi kaybettiğimi veya neyi kazandığımı bende bilmiyorum. Kendi içime düşüyor sonrada işin içinden çıkamıyorum anlayacağın. Çok zaman önce tanıdığın bir insanı ilk kez tanımış gibi sevmek ne kadar zor olabilir ki.. evet gitmekten , terk edilmekten , unutulmaktan bahsediyorum. Senin çok sevdiğin bir insanın arkasından bakakalmak ,kaldığın yerden bakmak öyle bir acı ki bilemezsin. Zaten ne kadar sevdiğimi de bilemedin, bilemediğin içinde gittin... Neyi, kimi kaybettiğini zaman sana gösterecektir. Belki doğru insanı yanlış sevdin, belki yanlış bir insanı kalbine koydun ki aşkın en tehlikelisidir yanlış sevmek. Eğer bir insanı yanlış seversen yanlız sevmek zorunda kalırsın. Çünkü o bunu hissederse seni terk etmeklede kalmaz..seni sana terk eder. İlk başlarda anlayamazsın onun gidişine kızarsın. Hatta öyle bir yanlışlıkla sevmişsindir ki onu, zaman anlamana izin vermez. Gidene kızmaya devam edersin.. Acaba çok sevip , kısıtladığım için mi gitti ?
Birgün o da beni özler mi ? Bir çift olmak uğruna tekrar geri gelir mi? Alıştır bunlara kendini hepsinin cevabı kocaman bir "HAYIR"...! Ne kadar sevdin sorusuna ancak sevilmediğim kadar çok diyebildim... Keşke sende sevebilseydin ya da keşke dedirtmeyecek kadar uzağa gidebilseydin. Her insan gibi benimde biraz sevilmeye ihtiyacım var.Bir insanın sevgiye aç olması ne kadar da tuhaf değil mi ? Üstelik bu açlığı doyurabilecek binlerce insan varken, binlerce insanın içinden sadece birtanesinin beklenmesi bekledikçe de beklediğinin gelmemesi frown ifade simgesi. Peki ya sen? Peki ya sen birgün keşke yanımda olsaydı diyebilecek kadar özler misin ? (Ahh hiç sanmam) Sen bilirsin... Kendinden vazgeçmesine geçersinde, yine de ondan vazgeçemezsin... Çünkü senin sevdiğin seni hiç bir zaman sevmeyecek ve sende bu gerçeği hiç bir zaman unutamayacaksın...

Yalancı AşklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin