Bu çok sorulan bi soru Aşk mı yoksa Gurur mu? Aşkkolik olanlar için aşk gururndan vazgeçmeyenler içinse gurur. Aslında ikise de olmazsa olmaz ve bu yüzden bana göre Gururlu bir Aşk... Aşkı seçersem gururm ayaklar altına alınacak biliyorum gururu seçersem aşk için fedakarlılar yapamam. Bu yüzden gururlu bir aşk isterim. Ama bu ikisini aynı zamanda bulmamız malesef zor. "Aşk" söylenmesi kolay yaşaması zor bi durumdur. Bazı erkekler sevgisini kız arkadaşını kısıtlayarak gösterir aklınca bunu giy bunu giyme bunu yap bunu yapma otur, kalk ,git,gez,sus,gel... tamamen saçmalık sen bir insanı seviyorsan onu olduğu gibi kabullenmen gerek sen onu sevmeye başladığın zamanlarda böyleydi niye değiştirmeye çalışasın ki başkası bakar mış pehh ya otur bi düşün ya bu kız senle çıkıyor sevmezse çıkmazdı demek ki seviyor veya hoşlanıyor başkası baksa nolucak ki. Sırf sen istiyorsun diye kızın hayatını değiştirmeye hakkın yok tamam belki kız susar dediklerinin hepsini harfiyen yapar uygular ama emin ol bi yere kadardır sonra çatlamaya başlar daha sonra da pimi çekilmiş bomba gibi patlar. Bide şu erkeklerle konuşma yoksa biter demiyolar mı kıl oluyorum şu laflarına ya onlar kızın arkadaşları sen yokken onlar vardı çıksaydı o zaman çıkardı zaten böyle sevginizi belli ettirmeye çalışmış gibi yapmayın kızlar sıkıntıya gelemez elinizden sabun gibi kayıp gider.Mesela bir avuç kum var elinizde o kumu sıktıkça avcunuzdan daha hızlı dökülür ve biter"mesajımı almışsınızdır umarım"