Boşluklar var yüreğimde...Nasıl dolacağını bilmediğim boşluklar.Hayal kırıklığı,özlemler ,yokoluşlar var. Kaybolmuşum sanki. Öyle uzaktayım ki kendimden, yaralarım var kapanmayan ve bir türlü iyleşemeyen ,kabuk tutmayan yaralar.
Hiç yanlız kaldın mı diye sormayın bana ben yanlızlıktan boğulmukşen...
Her an yanlız değilmiyiz sonuçta. Yanımızda her an gidecek olan insanların varlığı dışında yanlızız işte. Ya ölüm ayırır, ya kader sonuçta kimse kalmayacak yanımızda. Doldurdukları sadece bir koltuk olur yanımızda , bizim aşk sandıklarımız. Yaranın üstünü yarayla kapatmaya çalışır , aşk sandıklarımızı en ufak bi hatada kaybederiz elimizden ve neye uğradığımızı şaşırırız...
Bir gün herşeyin biteceğini göze alarak "EVET"deriz yeni ayrılıklara canımızın çok yanacağının bile bile EVET işte bu kadar da cesaretliyizdir olacaklara , tabi sonunu bilmedikçe. Bazen sonunu düşünmeden başını yazarak kirletiriz temiz sayfaları ve çok seversek eğer , kalbimizin değerini bilmeden parçalanmasına göz yumarız. Tek bir kelimeyle mutlu olur bazende bir günde boğuluruz göz yaşlarında. Kalbim uzak kalsada hiç vazgeçmeyecek acıyla kıvrılan yüreğim en sıcak bildiği yerden.
Ama şimdi sen istediğini yap KALBİN SAĞOLSUN...
# # # # # # # # #
Herşeye rağmen acı çeke çeke sevmek istiyor musun ? Cevabın evet mi... Peki sen onun umrunda mısın? Umrunda olsan şuan senin yanında olmaz mıydı ? Belki de doğru kişiyi yanlış zamanda sevdin, ya da yanlış kişiye tutuldun... Olan sana olmasın kendine gel artık böyle bi hayat sürmez kendini üzmekten başka hiç bişey yapmıyorsun. Bazıları onun için acı çekmeye bile razıyım diyo tam anlamıyla bir "SAÇMALIK". Unutabilirsin çektiğin acılara son verebilirsin, güçlü biri olduğuna inan ilk önce yeni arkadaşlar edin hatta yeni aşklar bulmaya çalış onu hatırlatan şeylerden uzak dur, kötü yönleri elbet vardıt onları hatırla vazgeç yoksa bir süre sonra sen kendinden vazgeçiceksin ve emin ol bu sefer seni kurtaran kimse olmaz... ( Orhan ölmez~ Bana bırak)
Dinlemenizi tercih ederim.