Kayranın odasına gittiğimde Kayra yoktu. Çarşaflarda temizdi kolidorda gördüğüm herkese kayrayı soruyordum ama kimse öyle birini tanımıyordu. Baya şaşırmıştım nasıl olurdu böyle birşey. Oysa daha dün görmüştüm.
Piskolog Serpil hanımın yanına gittim kapıya vurdum içeri girdim. Odaya girdiğimde içeride polisler vardı.
Serpil hanım sürekli sesler duyduğunu ama bunu yapıcak biri olmadığını söylüyordu.
Kayra ölmüşmüydü gerçekten?
Telaşlı ve tedirgin bir şekilde.''Kayra nerde.'' diye sordum.
Serpil hanım şaşırmıştı. ''Kayra mı oda kim klinikte öyle birisi yatmıyor ki.'' dedi.
Şok olmuştum. ''Peki ya su sesler duyuyor dediginiz kişi kim?'' diyerek sordum. Meraklı bir şekilde.
''O mu o kurtuluş ama bu gün sah damarına jilet saplanmış bir biçimde odasında bulduk dedi.''
Korkmuştu ve telaşlanmıştı yüz ifadesinden ve ses tonundanda belliydi.
Rahat uyumamın sebebi birini öldürmemmiydi acaba gercekten ben mi öldürdüm aslında bunları söylerken hiç üzülmüyordum neden olduğunu bilmiyorum ama hatta mutluydum da dene bilir.
Peki ya Kayra nerdeydi bu klinikte öyle biri yoksa ben nasıl görmüş konuşmuştum?
Camdan bakarken babamın geldiğini gördüm benimi alacaktı?
Serpil hanımın odasına girdi odaya yaklaştım ne konuşuyorlar dıye merak etmiştim
Serpil hanım cağırmış babamı klinikte olan olayları söylemek için
Babam ona şöyle söyledi.
Benim bir deli ile ne işim olur baksanıza sizde dediniz Kayra isimli birinden bahsediyor diye ama klinikte öyle biri yok diyorsunuz iyleşene kadar burada kalacak zaten ben istanbula gidiyorum dedi.
Boğazını sıkıp öldürene kadar bırakmamak istedim yada neşter ile dilini kesmek insan kızına böylemi davranır.
Kolidorda giderken kayrayı gördüm gel diyordu.
Peşinden gittim bir uçağa bindik Kayra elindeki torbayı bana vererek bir yere sakla dedi.
Torbayı babamın hep uçtugu business bölümüne koydum Kayra ile uçaktan indik uçak havalandı bir
süre sonra Kayra elindeki kumandayı bana verdi bas dedi.
Düğmeye bastım uçakta bir anda büyük bir patlama meydana geldi.
Birden bire ses duydum gece diyordu biri bu Serpil hanım dı yanında bir hemşire vardı hemşire bir anda bir iğne vurdu Serpil hanım sana üzücü bir haberim var babanın bindiği uçağa birileri tarafından saldırı düzenlemiş baban dahil bütün yolcular hayatını kaybetmiş dedi bir suçluluk duygusu hissediyorum ama üzülmüyordum hatta sevinçliydim .
Peki bunları Gerçekten ben mi yapıyordum yoksa tesadüf müydü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE VE KAYRA
Literatura Femininababasının erkek olarak beklediği gece kız olarak dünyaya gelir 15yasına kadar erkek gibi giyinir öyle davranır geceleri aktif olarak sesler duymaya başlar ve 15 yaşına kadar o olmaya calıştığı ruhu ile tanışır. Ya rüyanda gorduklerini sen yapıyorsa...