2 Yıl önce *Dolunay gecesi *
Minseok'un Ağzından
Dolunay cidden çok güzel gözüküyor en iyisi aşağı gidip ordan izliyim.
Çok güzel parlıyor,hava çok güzel ama birden bozmaya başladı.Soğuk rüzgarlar esmeye, iyice karamaya,kurtlar uğulamaya başladı.Burda durmaktansana en iyisi evime gitmek.Arkamı dönüp tam gidecekken önümde bir kurt belirdi ve kurt insana dönüştü. Buna anlam verememistim.
Kurt :
-Merhaba MinSeok. Dolunay'ın altına gelen ilk kişi olduğun için sen Lanetlendin ve hiçbir kızla göz teması kuramayacaksın.2 yıl sonra Dolunay belirdiğinde Her gece kurt'a dönüşüp insanlara zarar vericeksin. Daha da önemlisi bir kıza Aşık olamazsın !!
-Ne ne saçmalıyosun sen ne demek kurt olucam , ne demek hiçbir kızla göz teması kurumayacağım ahhh saçmalık buuu !!!
Kurt :
-Saçmalık değil bu!!! Buraya ilk gelen sensin ve dolunay göğe yükseldiğinde.....
-Ahhh başım aaahh başım çatlıyoorrr !!
Kurt :
-Kurt oluyorsun baygınlık geçireceksin. Hiçbir kıza aşık olma anladınmı !!
Başımın döndüğünü hissetiğimde ve ellerimde,ayaklarimda tüylerin çıktığını gördüğümde yere yığılmıştım.
************************************
2 Yıl sonra
MinSeok'un ağzındanLanet olsun 2 hafta sonra Dolunay göğe yükseldiğinde kurt adam olucam ve etrafımdaki herkese geceleri zarar vericem bundan nefret ediyorum. En iyi arkadaşım Sehun için üzlüyorum en çokta ona zarar vericem. Aahhh bu laneti nasıl çözücem ? nasıl kurtulucam bu durumdan ?
************************************
MinSeok lanet okuyarak sınıftan çıktı. Ne olduğunu öğrenmek için öğretmenimizden özür dileyerek sınıftan çıktım.
-MinSeok !! Nerdesin !!
MinSeok'un bahçeye çıktığını gördüm ve yanına doğru koşmaya başladım.
-MinSeok !!! Nereye gidiyosun bekleseneeee !!
MinSeok :
-Git başımdaaan defool !!
-Dersten lanet okuyarak çıktığının farkındamısın ! Birşey mi oldu ?!
MinSeok bana dönüp gözlerini belirginleştirerek :
-Sanaaa beni rahat bırak dedim ! Defol başımdaaan !!!!
Gözlerinin kırmızılığını gördüğümde çok tuaf olmuştum.Gözlerim dolmuştu. MinSeok ne yaptığının farkına varmış olmalı ki :
-MinJee ahh ben özür dilerim b-b-ben cidden çok özür dilerim. Bana yaklaşma olur mu ? Ben tekin bir insan değilim.
-N-nasıl ?
-Ahh senden tek istediğim şey benden uzak dur .
-P-peki
MinSeok hemen yanımdan uzaklaşmıştı. MinSeok'un böyle şeyler demesi beni tedirgin etmişti. Bahçede öylece yürürken yanıma Luna'nın geldiğini fark etmemistim.
Luna :
-MinJee bugün bana gelir misin ?
- MinJee iyimisin sen ? Birşey mi oldu ?
-MinJeee! Beni duyuyormusun ?
-Huh? Ah özürdilerim Luna biraz dalgınım
-Birşey mi oldu ?
-hayır hayır birşey olmadı.
-peki hadi gel bize gidelim Rose ve Krystal unnieede gelicek Chen Tao Sehun ve MinSeok'ta orda olucak
-M-MinSeok'ta mı orda olucak ?
-Evet neden şaşırdın bu kadar ?
-Hiç hiç birşey peki gidelim.
Luna bana anlamamış yüz ifadesiyle baka kaldı. Koluna girip "Hadi ama gidelim" dedim. Luna ile gülüşürek evine doğru yol aldık.
Evine geldiğimizde çocukları kapıda beklerken bulduk.
Chen :
-Luna sevgilim nerde kaldınız ağaç olduk burda. diyerek dudak büktü
Luna :
-Laflaya laflaya geldik Sevgilim kapıyı açıyorum şimdi.
Luna'nın kapıyı açmasını beklerken MinSeok ile göz göze gelmistik ve hemen yüzünü çevirmişti.
Luna kapıyı açtığında içeriye giridik. Yemek yiyip film izledik ve gece olunca orda kalmak zorunda kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WereWolf Love
RastgeleDolunay'ı seyrederken çalılıkların arkasından gelen sese doğru yöneldim ve gözlerime inanamadım. "Evet beni gördün , ben bir kurtum !"