Eve doğru yürümeye başladım. Eve girdiğimde hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Kahvaltı yapmadan evden çıktım.
Yolda yürürken bana seslenen Rosenin sesini duymamıştım.
Rose :
-MinJee unnie !! Beni bekle beraber gidelim.
-Unnie!! Beni bekleseneee !!
-Yahhhh MinJeeeee !!-Ahh !! Niye bağırıyosun Rose ?
-Beni duymuyorsun unnie
-Özür dilerim biraz dalgınım
-Birşey mi oldu ?
-Yok hayır hadi gidelim. Krystal unnie ve Luna nerde ?
-Onlar önceden gitmişler.
-Hım peki tamam hadi gidelim.
Okula doğru yürümeye başladık.
Okula geldiğimizde kızlar bizi bekliyordu. Krystal bizi görünce yanımıza gelip Rose'ye sarıldı. Luna da bana sarıldı.
Krystal :
-Hadi sınıflarımıza gidelim ama bugün birlikte olamayacağız.
Luna :
-Evet malesef hadi sınıflarımızaa !! go go go.. !!
Sınıflarımıza girmiştik. Çok geçmeden MinSeok'ta gelmişti. Yüzüme bakmadan ;
-Günaydın. dedi.
Sanırım gece yaşanamış gibi davranmam lazım , bende ;
-Günaydın.
Öğretmen içeri geldiğinde derse odaklandık.
MinSeok'un Ağzından
Sonunda okul çıkışı geldi. MinJee sınıftan önce çıktı. Peşinden gitmeye başladım ve onun kolunu tuttarak durmasını sağladım.
MinJee arkasını döndüğünde ;
-Yahh !! Bırakır mısın kolumu ?
-Kimseye söylemedin değil mi ?! Kimse bilmiyor değil mi ?!
-Önce kolumu bırak ve bana bağırmayı kes !!
Sıktığım kolunu yavaşça serbest bıraktım. Çok sıkmış olmalıyım ki bileğini ovuşturdu.
-M...
MinJee'nin sabah büyük babası ile telefon görüşmesi
- Alo Büyük baba sana önemli birşey söylemeliyim.
-Evet dinliyorum seni MinJee
-Büyük baba benim bir k-kurt arkadaşım var eğer böyle birşey olursa söyle demiştin.
-Oh, MinJee bu çok güzel bir haber. En kısa zamanda yanına geleceğim.
MinJee 'nin sabah büyük babası ile telefon görüşmesi -son-
MinJee'nin daldığının farkına varıp onu sarstım ve ;
-Kimseye söylemedin değil mi ? Sana diyorum cevap ver.
-Huh ? Ah h-hayır kimseye söylemedim. Merak etme.
-Peki seni daha yeni tanımama rağmen bu sırrımı sadece sen biliyorsun. Sana güvenmek istiyorum. Sana güvenebilirim değil mi ?
MinJee'nin ağzından
Sadece kafamı sallamıştım.
-Artık gidebilirim değil mi ?
-Evet gidebilirsin. Sana güveniyorum MinJee.
Gülümseyerek yanından uzaklaşmaya başladım.
Eve geldiğimde hemen bir duş almak için banyoya girdim. Banyodan çıktıktan sonra telefonuma mesaj geldiğini gördüm. Mesajda "sana güveniyorum MinJee. Bu sadece ikimizin sırrı ve nerdeyse gece olucak"
"Ahh bana çok güveniyor oysaki sadece bir kişiye söyledim. O da Büyük babam onun kötü birşey yapacağını sanmıyorum ama ben küçüklüğümden beri hep büyük babamın kurtlara bir ilgisi vardı. Umarım doğru olanı yapmışımdır. "
MinSeok'un bana "Sana güveniyorum MinJee." demesini habire duyuyordum, bir türlü uyuyamamıştım. Yataktan kalkıp pencereye doğru yürüdüm.
Pencereyi açtığımda rüzgar herşeyi uçuruyordu. Heryer kapkaranlıktı. Kurt seslerini duyunca MinSeok aklıma geldi acaba şuan nerde ne yapıyordur ? Ah onu niye düşünüyorum ki ? benden uzak dursun yeter ki.
Yatağıma yöneldim. Yatağın içine girip gözlerimi yumdum.
Sabah olunca göbeğimde el hissettim.
Aşağıdan sesler geliyordu. Kapıyı aniden Krystal açtı ;-MinJee ben g-g....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WereWolf Love
RandomDolunay'ı seyrederken çalılıkların arkasından gelen sese doğru yöneldim ve gözlerime inanamadım. "Evet beni gördün , ben bir kurtum !"