MinSeok'un Ağzından
MinJee'ye ona güvendiğimi söylediğim bir mesaj attım. Ona güveniyorum benim sırrımı bir tek o biliyor.
Gecenin karanlığında kurt halimde etrafta gezinip bulduğum herşeyi sağa sola atıyordum. Arabaların üstünden atlıyordum. Bazı araba camlarını kırmıştım.
Bir evin oraya geldiğimde tanıdık bir koku almıştım.Bu koku MinJee'nin kokusuydu. Bir odanın penceresi açıktı. Eve tırmanmıştım. Pencereden içeri girip MinJee'nin olduğu yatağa uzandım.
MinJee'nin Ağzından
Uyandığımda göbeğimde el hissetmiştim. Arkama döndüğümde bu MinSeok'tu. Ne yapacağımı bilemedim.
Odamın kapısını aniden açan Krystal ;
-MinJee ben g-g-geldim.
sesi oldukça kısık çıkmıştı. MinSeok'u yataktan ittim.
-Unnie yanlış anladın. Aramızda birşey yok sakın öyle birşey düşüneyim deme.
MinSeok :
-Hım belkide vardır.
-Kapa çeneni !!
Krystal :
-Tamam tamam sakin olun birşey görmedim.
Ellerini yüzüne kapatarak devam etti ;
-Kahvaltı hazır, işiniz biterse gelirsiniz. Derken kahkaha atmıştı.Elime geçirdiğim yastığı kafasına atarak ;
-Yaaah !!
-Tamam tamam gittim ben.
Dedikten sonra odadan çıktı. İyice gittiğinden emin olunca MinSeok'a kötü bakışlar attım. MinSeok halinden memnun gibi görünüyodu. Yastığı alıp ona attım.
-Seni aptal !! Nasıl girdin odama !!
-Yahh atmasana !! penceren açıktı. Bende girdim.
-Peki yatağıma yatma hakkını kim verdi !! Ve bana sarılarak uyumak !!
-Tamam o bir hataydı. Özür dilerim.
-Peki çık üzerimi değiştireceğim.
-T-tamam
Dolabımdan kıyafetlerimi aldım. Tam üzerimdeki geceleğimi çıkarırken ;
-Sen neden hala çıkmadın!?
-Ah şey tamam çıktım.
-Bu çocuk aptal mı bana mı öyle geliyor. Derken gülümsemiştim. Kalbimin ritmi hızlanmıştı.
İç sesim *MinJee MinSeok'a aşık oluyorsun*
noluyor bana MinJee saçmalama aşık olamazsın. O bir Kurt !!Üstümü giyinip saçlarımı salık bıraktım. Aşağı kata indiğimde MinSeok salonda oturuyordu.
-Krystal unnie nerde hani kahvaltı hazırlamıştı.?
-Benim çıkmam gerek dedi ve çıktı teleşlı görünüyordu. Acaba konuştuklarımızı duymuş olabilir mi.?
-Nee!? hayır sanmıyorum aşağı indiğinden eminim ağzını yoklarım merak etme. dedim ve mutfağa doğru ilerledim. Kahvaltı için kahvaltılıkları çıkartıp masaya koydum. Yumurta çıkartıp krep yapacaktım ama nalet olacası tavayı dolabın üstüne koymuştum. Boyum kısa olduğu için tavaya yetişemiyordum. Birden bana dayanan bir beden hissettim bir elini bana sarmış diğer eliyle tavayı alan MinSeok'a doğru döndüm kalbim yerinden çıkacakmış gibi hızlı çarpıyordu. Kalp atış seslerimin duyduğuna emindim. Gözlerimiz birbiriyle buluşunca MinSeok elindeki tavayı yere atarak başını tutmaya başladı. Ağlıyordu.
-B-başım, başım-m a-ağrıyo !!
Çok korkmuştum. Yanına çömelip ;
-M-MinSeok i-iyimisin ?
-Neden neden bir kızla göz teması kuramıyorum. Daha da ağlamaya başlamıştı.
-MinSeok .. ağlama .. lütfen .
-Seninle göz teması kurmak istiyorum. Ama yapamıyorum olmuyo.
Ne diyeceğimi bilemedim. Sadece MinSeok'a sımsıkı sarıldım. O da bana karşılık olarak daha da sıkı sarıldı.
-Benim bu laneti çözmem lazım MinJee. Bana yardım edermisin ?
Ona sarılmayı bırakarak ;
-Evet yardım edicem. Hadi kahvaltı yapalım okula geç kalacağız.
MinSeok kafa sallıyarak masaya oturdu. Bende tavayı alarak krep yapmaya başladım. Yaptıklarımı tabaklara koyup masaya koydum. Yemeğe başlamıştık. Bitirdikten sonra el birliği ile masayı topladık.
Okula geldiğimizde Krystal bizimkilere *MinJee ve MinSeok'u birlikte uyurken gördüm * diyişini duyduktan sonra çocuklar bizim geldiğimizi görünce hep bir ağızdan *Ooooo kimler gelmiş * Tao :
-Havada aşk kokusu alıyorum. Sizde alıyormusunuz.
MinSeok Tao'ya yaklaşıp ;
-Saçmalamasa !!
Ben ise Krystal'a kötü bakışlar atıyordum.
-Unniee !! Neden kahvaltı hazır dedin ? Kahvaltıyı kendim hazırladım.
-Oh MinJee ne yapabilirim odanıza girince sizi öyle görünce unuttum birde Sehun aramıştı. Hastalanmış onun yanına gittim. Ilk derse girip çıkacağım. Dedi.
-Hastamı oldu ? Geçmiş olsun dileklerimizi iletirsin.
-Elbette. Dedi ve gülümsedi.
Herkes derslerine girmişti. Krystal ilk derse girip çıkmıştı. MinSeok'a not yazdım ona uzattıp sınıftan çıktım.
MinSeok'un ağzından
Notu açıp okudum. *Kütüphaneye gel Kurt olma lanetini çözmemiz lazım *
Sınıftan çıkıp kütüphaneye doğru yürüdüm. MinJee Kurt kitaplarının oraya raflara bakıyordu. Yanına gidip ;
-Birşey bulabildin mi ?-Hayır burdaki kitaplar hep roman gerçekliğe dair birşey yok. dedi.
O sırada bilgisayara bakmak geldi. MinJeeye dönüp ;
-Beni takip et.
Bilgisayar masasına geldiğimizde ;
-Bilgisayardan araştıralım belki birşey buluruz.
MinJee hemen bilgisayarı açıp internette araştırmaya başladık. İşe yarar bir site bulunca ona bakmaya karar verdik. Sayfayı okumaya başladık. İkimizde şaşkınca sayfaya bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WereWolf Love
AléatoireDolunay'ı seyrederken çalılıkların arkasından gelen sese doğru yöneldim ve gözlerime inanamadım. "Evet beni gördün , ben bir kurtum !"