12.Bölüm

89 20 5
                                    

Birbirimize daha da sıkı sarıldık. MinSeok'un kolları tüylenmeye başlamıştı. Birbirimizden ayrıldığımızda MinSeok'un bakışıları üzüntülüydü. Tüylü yüzünü okşamaya başladım. Kurt olsa bile kalbimin onun için atmasını sağladı. Uykum çok gelmişti. Koltuğa uzanıp oturduğu yerden kalkan MinSeok'un kolunu tuttup :

-Gitme.. burda yanımda yat.

MinSeok dediğimi ikiletmeden yavaşça yanıma uzandı. Onun beline sıkıca sarıldım. Kurt halinde olmasına rağmen kokusu burnumun derinliklerine kadar geliyordu. Hiç bilmediğim kokuyu içime çektim. Bırakmayacağım belki tehlikeye şuanda bile girmiş olabilirim.

-Asla seni bırakmayacağım MinSeok...

Kokusunu içime çeke çeke uykuya bıraktım kendimi.

Sabah kuşların cıvıltıları ile gözümü açtığımda MinSeok'un eski haline döndüğünü gördüğümde masum yüzüne bakmaya başladım. Masum uyuyuşu , kaşları , göz kapakları , burnu , kırmızı rengini almış dudakları.. Burnuna bir öpücük kondurarak yanından yavaşça kalktım. Mutfağa ilerleyerek kahvaltılıkları buzdolabından çıkartıp masaya koydum. Krep yapmak içinde malzemeleri alıp yapmaya başladım. Tavayı ocağa koyup pişirmeye koyuldum. Belimde iki el hissedince yerimden zıpladım.

-Hşş..Korkuttum mu ? özür dilerim.

-Tabikide korktum... hem sen ne zaman uyandın. İyi uyuya bildin mi ?

-Az önce uyandım. Im sanırım evet.. hiç dışarı çıkmadımda.

-Geçen gün dışarıdaydın sanırım. Senin evine gelirken heryeri yıkıp geçmişsin. Pişti bunlar...

Masaya krepleri koyarak oturdum. MinSeok'ta oturarak ;

-B-Ben mi dağıtmışım ?

-Evet her neyse... hadi ye.

Kahvaltımızı ettikten sonra masayı toplayıp kirli olanları bulaşık makinesine koydum. MinSeok ise oturma odasında televizyona göz gezdiriyordu. Yavaşca yanına oturup televizyona bakmaya başladım. MinSeok sonunda bir kanalda durdu ve habere bakmaya başladı. "8 gün sonra dolunay gecesi biticek son zamanlarınızı dolunayın son görüntüsüne bakınız." Birbirimize baka kaldık. İkimizde birşey diyemiyoruz birbirimize şimdi ne olucak ? Bu durumu çok çabuk halletmeliyiz. MinSeok'un bir sene ki dolunayda kurt olmasını önlememiz lazım. Düşüncelerimi çalan kapı böldü. MinSeok kapıya doğru gidip kapıyı açtı. Gelen Sehun ve Chendi.

Sehun :

-Hyung 8 gün sonra dolunay biticek ne yapmayı planlıyorsun ?.

Ben oturduğum yerden bir hışımla kalkıp bir MinSeok bir Sehun birde Chen'e bakmaya başladım.

MinSeok Sehunun kolunu tuttarak ve biraz uzaklaşarak fısıltılar halinde konuşmaya başlıcaktı ki ;

Chen :

-Hyung Sehun'a zarar verme ben istedim anlatmasını. Çünkü benden birşey sakladığınızı anlamıştım. Ve merak etme MinJee ne Luna ne de Krystal bu durumu bilmiyor. Yeter ki MinSeok hyung'u kurt olmaktan kurtulmasını sağlayalım.

MinSeok Sehun'un sıkıca tuttuğu kolunu bıraktı.

Sehun :

-Özür dilerim hyung söylemek istemezdim. Ama çok ısrar ettiği için söylemek zorunda kaldım.

MinSeok :

-Aslında ilk size söylemem gerekti. Ben özür dilerim. MinJee' ye ben söylemedim o beni görmüştü.

Sehun :

-Ah bu arada sana dediğim gibi birkaç bilgi getirdim. Duyunca lütfen şok geçirmeyin.
Diyerek bana baktı. Ne bulmuştu acaba ? Kurtulmasını sağlayacak bir kaç birşey bulmasını umuyorum.

Koltuklara oturduğumuzda MinSeok benim yanıma oturmuştu. Sehunun konuşmasını bekliyorduk.

Sehun :

-Aranızda birşey oldumu ?

-Ne gibi birşey ?

-MinJee açık konuşma mı istersin ?

MinSeok :

-Sadece...
bana bakarak .. ö-öpüştük.

Sehun :

-K-kaç kere ?

-Neden soruyosun bunları Sehun Tanrı aşkına ! *affedin*

-MinJee önemli birşey ondan soruyorum. Cevabını düzgün verin.

MinSeok :

-İki kere

Sehun :

-Neeeeee !!! Ah !! Ne diyeceğimi bilemiyorum. Ne yaptınız siz !?

MinSeok :

-Sehun niye bu kadar tepki veriyorsun!! Onu anlamıyorum doğru düzgün anlat şunu !!

MinSeok çok sinirli bir tavır aldı ona döndüğümde bana okulda ki sinirili halini ve kızaran gözbebeklerini gördüm. Sıkıca MinSeok'un elini tuttmaya başladım. Sanki yumuşamıştı. Gözlerindeki kırmızlık yavaşca kayboluyordu. Sehun konuşmasına devam etmeye başladı :

-Hyung sakin o-ol lütfen ben sana ne demiştim. MinJee'ye yanlış birşey yapma hayatını tehlikeye sokarsın diye. 2 veya 4 kez öpüşünce Mühürleniyorsunuz. Ve Şuanda siz Mühürlendiniz. 8 gün sonra ikinizde....

-Suuuus!!! Duymak istemiyorum bunların hepsi bir aldatmaca !!! Nerden buldun bunları ? Bilgisayarda yazmıyor bunlar !!

Sehun :

-Evet bilgisayarda yazmıyor doğru ama benim yakınımın başına geldi.

Elinde tuttuğu defteri bana uzattı. konuşmasına devam etti.

-Bunu okursan ne demek istediğimi anlarsın.. Chen hadi gidelim Krystal ve Luna 'yı daha fazla bekletmeyelim. Bu arada sakın avcılara yakalanmayın, dikkat edin.

Sehun ve Chenin arkasından baka kaldık. Biz MinSeok ile Mühürlenmiştik. Ne yapıcaz şimdi ? Ne olucak bunun sonu ?

Telefonumdan gelen mesaj sesiyle telefonuma baktım. Büyük babamdan mesaj gelmişti.

"MinJee , o kurt arkadaşının yanında olduğunu biliyorum... onu en kısa zamanda yakalayacağım..."

Belki bilinmez Hayatını teslim ettiği adamla Aşk yaşadığı.. Belki Büyükbabası tarafından yakalanma korkusu ... Belki bir ömürlük olucak aşklarını dolunayın altında kaybetme korkusu... Herşey belki burda başlıyor...

WereWolf LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin